En terecht, ik weet dat je problemen hebt (gehad) op je stage maar thuis blijven is zo zwak. Pff ik ga ook niet altijd met plezier ernaartoe.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX is de lul op stage.. ze zijn erachter gekomen dat ik niet ziek ben maar wel thuis zit.
Op naar een gesprekje om alles op tafel te gooien wat me dwars zit daar![]()
hoop maar dat het goedkomt dan!!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef NrSiX het volgende:
Het is ook niet goed om thuis te blijven maar er spelen nogal veel dingen op stage wat het functioneren belemmerd. Anyway, mijn vader had gebeld naar stage om te vragen of ik wou lunchen maar goed toen was ik er dus niet.. en hij wist daar niets van af.
Ik ga zo bellen met mijn stagebegeleider om alles te vertellen en tot een oplossing te komen.
Veel succes. Ik heb 3 jaar geleden ook problemen om mijn stage gehad, en dat leidde uiteindelijk naar nog meer problemen, zowel vanuit school als van uit stagequote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef NrSiX het volgende:
...
Dat is serieus volgens mij de enige trein in Nederland waar ik nog nooit gezeik mee heb gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef tonks het volgende:
Goede morgen allemaal. ben te laat gekomen door de NS (zie topic: Wordt het OOIT nog wat met de Maaslijn? (Nijmegen-Roermond) )
Nou ik ook niet, tot vandaag.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is serieus volgens mij de enige trein in Nederland waar ik nog nooit gezeik mee heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |