Nogal jaquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Erg heftig inderdaad, druppelt steeds meer nieuws binnen. Keel doorgesneden
Nee ben niet verliefdquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:
@ Sven M: brood vergeten, achtbaangevoel en zweten. Ben je verliefd?
MENSEN dit is waarschijnlijk een van mijn laatste post hier. Ben sinds vandaag niet meer aan het stagelopen
De S is niet van sint, maar van Svenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is het normaal dat ze van witte chocola alleen de letters S en P verkopen? Ik kan nergens witte letters vinden
Ja sorry die woordkeuze was niet echt de bedoelingquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja sorry die woordkeuze was niet echt de bedoeling
@ SvenM: Aah zie je, ik heb het stiekem wel door
Een bijna eigen naam topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef tonks het volgende:
Stage SC#15 sven en laura zijn een item
Kan je daar geen baan krijgen dan? Misschien wel partime ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Een bijna eigen naam topic. IK moet nog even van jullie genieten voordat ik hier wegga (ik wil niet weg, ik wil nog drie maanden stage lopen)
niet alleen in dit topic. Beide directeuren op de afdeling hier zijn afwezig.. echt een beetje een gekkenhuis hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef SvenM het volgende:
Trouwens, het valt me op dat het topic door de week redelijk dood was, maar nu is alle gezelligheid terug![]()
nieuwe titel:
Stage SC #15 - Vrijdagmiddagvolspamtopic
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaalquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:50 schreef SvenM het volgende:
[..]
Kan je daar geen baan krijgen dan? Misschien wel partime ofzo
heel de dag nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Heerlijk is dat als je leidinggevende(-n) er vandoor zijn..
Ah das jammerquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaal
hmm.. zondequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaal
Geen geld daarvoor...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:03 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ah das jammer.. Maar als ze je nodig hebben waarom maken ze geen vacature
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben donderdag vrij en de gehele dag afwezig op FOK!![]()
.
welke rest?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ben inmiddels thuis. Eten, douchen en de rest
.
Make uppen en haartjes netjes makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Na het douchen lijkt mij aankleden ook handig.. en daarna moet ze werken.
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?
Origineel... NOT.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.
Ach geqxon krijgt zijn verdiende loon nog wel eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef SvenM het volgende:
Nee maak dan leuke grapjes, grapjas! Ik plijt voor een ban voor Geqxon!
quote:
oh ja.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
dat is bij de meeste aan het begin van de stage geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef NrSiX het volgende:
relaxt zo'n dagje naar school.. zijn dr nog meer mensen die 1 dag naar school gaan/moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |