Nee, zit in Duitsland.. in de buurt van Karlsruhe vlak bij de franse grens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij ons was het helemaal droog. Niet eens een beetje natte ramen ofzo![]()
Gekke boel, woon jij aan de andere kant van Nederland ofzo?
Fijn weekend alvastquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga aan de slag, en zal het zo druk hebben dat ik geen tijd meer heb voor FOK! tussendoorfijn weekend alvast allemaal
![]()
Ik heb ook al de halve ochtend honger! Vandaag kunnen we kiezen uit:quote:
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Jij ook een goed weekend!
Tsja, in Duitsland stage lopen heeft dus ook zijn nadelen... 'Eerder krabben dan in NL'. Dit is trouwens al de 2e keer dat we moeten krabben, eerste keer was paar weken terug al.
[..]
Ik heb ook al de halve ochtend honger! Vandaag kunnen we kiezen uit:
Fischfilet natur 'Asia'
7-Kornreis
und Arizonasalat
of:
Paniertes Zigeunerschnitzel
Teigwaren
und Salat
Ik kan niet zo goed kiezen, suggesties iemand?
Ok, dat is al 1 stem voor de Schnitzel! nog 3 min en dan ga ik eten, kijken of de vis nog kan winnenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!
Ik zou trouwens kiezen voor menu nummer 2. Ik hou niet van vis
Is dat typisch Duits om 's middags warm te eten?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
IJsmeis stemt ook vis, moest ik even zeggen.
Ik had ook wel eens stagegelopen bij een bedrijf, maar daar was alleen af en toe een warme loempia/kroketje/fikandel ofzo. Maar het scheelt inderdaad met 's avonds eten. Kan je gewoon een bammetje smeren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, dat is al 1 stem voor de Schnitzel! nog 3 min en dan ga ik eten, kijken of de vis nog kan winnen.
Ik weet het niet, bij het bedrijf waar ik zit wel. Zijn ook wel een aantal nederlanse bedrijven waar dit normaal is (of was). Ik vind het wel relax, scheelt 's avonds weer!
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook al 1 keertje moeten krabben hoor!!!
Ik zou trouwens kiezen voor menu nummer 2. Ik hou niet van vis
Is dat typisch Duits om 's middags warm te eten?
De Schnitzel was erg goed te eten! Alleen de Teigwaren (Noodles) waren een beetje matig. De rijst hier is geen aanrader, die is meestal net niet ver genoeg door gekookt (naar mijn smaak). Met 7-granenrijst wordt hij dus nog taaier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:
7 kornreis en de rest laten zitten
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Stranger het volgende:
Op dit moment ben ik in staat mijn laptop door het raam te slingeren.. Computeragressie
Rond een uur of 4quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:54 schreef Goover het volgende:
wanneer is 'zometeen' ?
lekkere witte boterhammer met kaas, ham en sambalquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:35 schreef Goover het volgende:
[..]
tosti's![]()
Ik wou dat ze hier normaal brood hadden om die mee te maken![]()
eerst sushi en dan een tostiquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik kreeg net bij de AH extra extra extra large een sushi in mijn mond geduwd, wat is dat toch godsgruwelijk lekker.
Nu ga ik even tosti maken
Ok, dat ritueel kende ik nog niet..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rond een uur of 4. Daarna moet ik weer werken.
Hehe, het zijn 2 verschillende banenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, dat ritueel kende ik nog niet..
Weet wel dat ze in plaatsjes zoals Volendam 's middags (12 uur) allemaal naar huis gaan om warm te eten... Dat was erg vervelend als ik met mijn vakantiewerk daar wat moest afleveren en vertraging had. Kon je meteen een uur wachten tot ze terug kwamen.![]()
Dat bedacht ik mij ook net.. (snelle reactie btw!)quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, het zijn 2 verschillende banen. Het is dus alleen op de vrijdag. Normaal werk ik gewoon tot 18:00 door.
Ja hallo ik eet het niet tegelijk! Zat wel ruim een uur tussen Ep Oorklepquote:
Die heb ik ook op vandaag! high five!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik kreeg net bij de AH extra extra extra large een sushi in mijn mond geduwd, wat is dat toch godsgruwelijk lekker.
Nu ga ik even tosti maken
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Die heb ik ook op vandaag! high five!
Ep Oorklepquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja hallo ik eet het niet tegelijk! Zat wel ruim een uur tussen Ep Oorklep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |