Dan moet je iets gaan eten, brood ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, kunnen we het nog niet over eten hebben. Ik heb nog niet ontbeten en heb best wel honger.
Lunch begint pas rond 12:00 uur.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan eten, brood ofzo![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, kunnen we het nog niet over eten hebben. Ik heb nog niet ontbeten en heb best wel honger.
Ja zeker niet als je staat en dan ook nog eens een buschauffeur hebt die lekker laat remt en dan natuurlijk extra hard moet remmenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
ja dat is relaxt als je over die drempels vliegt, mits je zit![]()
moet ik ff wat langsbrengen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
Dat kan hier niet. De boodschappen worden pas rond een uur of 11-12 gehaald.
Bij ons was het helemaal droog. Niet eens een beetje natte ramen ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:33 schreef Goover het volgende:
Ja hoor, kom ik vanmorgen bij de auto... het wat weer zo ver. Krabben! Als ik ergens een $%&**!§$%&ßß)/§** hekel aan heb is het de ruiten van je auto krabben. Gelukkig was het maar 1 kant van de auto, de andere kant stond uit de wind denk ik. Maar het winterse weer komt hier al aardig dichtbij.
Ja hier komen er ook 2 bussen, waarvan 1 tussendoor gaat en 1 rechtstreeks. Alleen die rechtstreekse is te ver lopen en die door de dorpjes gaat is 50meter lopen. Dus die keuze is makkelijk gemaakt. Alleen de "snelle" bus heeft meestal wel een lekkere vaart en ik hoop ook altijd dat ik kan zittenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja zeker niet als je staat en dan ook nog eens een buschauffeur hebt die lekker laat remt en dan natuurlijk extra hard moet remmen
Hoewel de buschauffeurs die mijn altijd naar school moesten brengen toch al geen helderelichtjes waren. Standaard een kwartier te laat, behalve natuurlijk als ik zelf wat laat was. Dan moest ik rennen. En steenvast de verkeerde router rijden. De ene bus rijd namelijk rond door het dorp en de ander gaat rechtstreeks door naar de stad. Normaal gesproken weet je om welke tijd hij rond rijd en wanneer niet, maar met de buschauffeurs van ons niet
dus nu heb je een heel groot probleem, jij hebt iig wat te doen! ik zit al 2,5 uur NIKS te doen. omdat ik nog steeds moet wachten op die meneer waarvoor ik op school benquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef nicomart het volgende:
verdomme.. moet een flashwebsite die ik al een tijdje terug klaar had aanpassen naar de wensen van de klant, maar op een of andere manier is het laatste originele bestand verdwenen
Sinterklaas is niet geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:29 schreef Zosk het volgende:
gewoon uit het raam gaan schreeuwen. krijg je misschien nog een paar pepernoten![]()
Zonde!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinterklaas is niet geweest..... Zal wel voor een van de buren geweest zijn
![]()
dat kan ik me goed voorstellen, je moet ook altijd 2 verschillende backup's hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
maar hier wordt ik niet echt blij van.. om dalijk nog een keer te doen wat ik al eens gedaan heb.:{
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |