Zaterdag 23 decemberquote:Op donderdag 30 november 2006 10:16 schreef Mathijz het volgende:
Ik werd net wakkerEn heb genoeg te doen vandaag.
21 December meet in utrecht, wie zin heeft komt ook maar. Nadere details volgen!
Ik was net wakker jaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Zaterdag 23 december![]()
Meet in mijn stadje, wie zin heeft komt
Goedemorgen overigens
nu al?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef Zosk het volgende:
Al die kinderen uit groep 8 allemaal suprises![]()
ja dinsdag "doen ze het" dan is de dag ofzo. maar nu moest iedereen hem vast klaar leggen op schoolquote:
Jij komt ook overal...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik zit in de stress om boekarest, moet nog vanalles daarvoor regelen en het lukt niet echt. De vlucht en hotel zijn gelukt, nu de foto's en laptop nog
dat is niet zo liefquote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef SvenM het volgende:
buhh, straks allemaal open maken en dat de kadootjes die erin zitten verwisselen
ik had pauze, dat zal het zijn geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 13:29 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Gefeli! Netjes
Wat een rust hier overigens, is iedereen zo druk
maar wel hilarisch als ze eenmaal worden uitgepakt...quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar wel hilarisch als ze eenmaal worden uitgepakt...
De stoerste jongen van de klas die opeens een roze etui krijgt ofzo
etui =/= truiquote:Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
truien met sinterklaas? we zitten niet meer in de jaren 80
![]()
haha blabla idd.. 7,5 en 8 is toch alles wat je wil weten?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:48 schreef Rianne84 het volgende:
zosk, goed lezen :p
ben nu op school, net eindgesprek gehad. voor mijn creatieve slotdocument een 7,5 en voor m'n stage dus een 8. verder was alles goed blablabla
jij snapt hetquote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha blabla idd.. 7,5 en 8 is toch alles wat je wil weten?
Ja duhquote:
oh je wist het verschil wel.. Ik dacht voor de zekerheid leg ik het toch ff uitquote:Op donderdag 30 november 2006 15:07 schreef Zosk het volgende:
hmm het was nog vroeg, ik weet het verschil wel tussen een etui en trui. maar het leek op elkaar![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja duh
[..]
oh je wist het verschil wel.. Ik dacht voor de zekerheid leg ik het toch ff uit
nou succes morgen danquote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef miss-scofield het volgende:
Morgen komt mijn begeleider van school een les bekijken. Ben me nu extra goed aan het voorbereiden, vind het best spannend.
Die vrouw is erg streng en wil altijd haar geljik hebben. Alles moet gaan zoals zij het wil hebben.
Ik heb in de afgelopen lessen wel gemerkt dat ik totaal niet op haar 'lijk'... ben dus benieuwd wat ze ervan vindt... Mijn stagebegeleider is uitermate tevreden over me, dus ik doe het wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |