hmm.. zondequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ze hebben me hard nodig en zouden mij ook graag houden, maar ze kunnen helaas niks aanbieden. Geen vacature vrij enzo, lang verhaal
Geen geld daarvoor...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:03 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ah das jammer.. Maar als ze je nodig hebben waarom maken ze geen vacature
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben donderdag vrij en de gehele dag afwezig op FOK!![]()
.
welke rest?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ben inmiddels thuis. Eten, douchen en de rest
.
Make uppen en haartjes netjes makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Na het douchen lijkt mij aankleden ook handig.. en daarna moet ze werken.
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ijsmeis kleedt zich nooit aan, wist je dat niet?
Origineel... NOT.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb een zeer zeldzame foto waar ze kleren aan heeft.
Ach geqxon krijgt zijn verdiende loon nog wel eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef SvenM het volgende:
Nee maak dan leuke grapjes, grapjas! Ik plijt voor een ban voor Geqxon!
quote:
oh ja.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Goover het volgende:
dat is bij de meeste aan het begin van de stage geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef NrSiX het volgende:
relaxt zo'n dagje naar school.. zijn dr nog meer mensen die 1 dag naar school gaan/moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |