bij mij was de terugkomdag precies op mijn eerste stagedag, dus ik hoefde niet te gaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:11 schreef nicomart het volgende:
bij mij hadden ze het op een vrijdag gepland en die vrijdag ging ik toevallig net een weekendje naar center parcs.. Ik moest dus wel niet gaan
daar wordt je geen grote jongen van hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Begin nu toch wel een beetje honger te krijgenIk zit al de hele dag te teren op een bakje muesli
Tsja, is bij ons ook verplicht. Maar ze zijn dan wel weer zo aardig om mij er geen 600km heen en weer 600km terug voor te hoeven laten reizen. Dus ik hoef nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij mij was de terugkomdag precies op mijn eerste stagedag, dus ik hoefde niet te gaan
hahaha, je moet ook wel goed eten!! Ik ga hier straks langs de grill-kar en dan haal ik een ubber relaxe halve haan en een portie patatquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Begin nu toch wel een beetje honger te krijgenIk zit al de hele dag te teren op een bakje muesli
Ik ben al aardig grootquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar wordt je geen grote jongen van hoor
Heb je dan een radio aanstaan oid? Of een mp3-speler?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie zoal op jullie stage?
*neuriet mee met Jan Smit*
In de lente, de zomer, de herfst en de winter...
radio op slam fm!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Ik luister Radio Veronica, maar vandaag staat Phil Collins - I wish it would rain down al een poosje op repeatquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Dan moet je gewoon ophouden met etenquote:
Hier staat de hele dag door Radio 3FM aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef Stranger het volgende:
Winamp, ik werk namelijk gewoon vanaf mijn laptop, aangezien de computers hier in de eerste week dat ik stage liep allemaal gestolen zijn, en die niet vervangen worden zo lang de beveiliging niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je dan een radio aanstaan oid? Of een mp3-speler?
En nog weinig eten ook! Verliefd :yquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef SvenM het volgende:
Mjah, normaal knort me maag om 10 uur al, maar vandaag nergens last vanquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:09 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
En nog weinig eten ook! Verliefd :y
Hip!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef tonks het volgende:
Zo weer lekker thuis. onderweg even een fles gazoz en een beetje baklava gekocht
Baklavaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef tonks het volgende:
Zo weer lekker thuis. onderweg even een fles gazoz en een beetje baklava gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |