Een driehoek met hem en wie nog meer precies?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij had toch een korte, maar heftige driehoeksverhouding met de heer Tse-tong?
Nee heb je, epillepsie kun je krijgen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
Ieks!
Balkenende: Kamer moet zijn kop houden!
Mag dat gestoorde plaatje weg?
Ik zal een samenvoegingsverzoek plaatsen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Nieuwe kamervoorzitter! & Minister Kamp wil kamervoorzitter worden.
kan dat niet in één topic?
Pardon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:04 schreef sigme het volgende:
Floripas en d'r typefouten..
Welke landen voldoen aan de fascisme-meter?
merge verzoek loopt. tot die tijd balkende topic dicht. Sigme was het er ook wel mee eens las ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:30 schreef SCH het volgende:
Pardon? Balkenende bereid, in nieuw kabinet
Kan deze gemerged met het bestaande Linkse kamermeerderheid stemt voor generaal pardon. #4 wellicht met aangepaste TT
Sluitpostje zou wel netjes zijn, Chewie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
merge verzoek loopt. tot die tijd balkende topic dicht. Sigme was het er ook wel mee eens las ik
Die reeks heet al 4 delen lang 'linkse kamermeerderheid' ,vind het onzinnig om dit dan nu nog aan te passen ook al heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verander je dan ook de TT van dat GP topic even? 'Linkse Kamermeerderheid' is dubbelop. Het is gewoon een Kamermeerderheid.
Optimistquote:Als er een Linkse Kamermeerderheid was, hadden we allang een Kabinet.
"We zetten al jaren mensen uit, dus vind ik het onzinnig om dat nu te veranderen"quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die reeks heet al 4 delen lang 'linkse kamermeerderheid' ,vind het onzinnig om dit dan nu nog aan te passen ook al heb je wel een punt.
Nou, ik maakte er natuurlijk niet voor niets een nieuw topic van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die reeks heet al 4 delen lang 'linkse kamermeerderheid' ,vind het onzinnig om dit dan nu nog aan te passen ook al heb je wel een punt.
Ja, goed héquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een moderatie zeg. Je moet ook wel kunnen lullen als Brugman door drie betonnen platen heen om íets voor elkaar te krijgen..
Mag ik vragen waar je op doelt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een moderatie zeg. Je moet ook wel kunnen lullen als Brugman door drie betonnen platen heen om íets voor elkaar te krijgen..
Dat geklooi over die dronken broer van Verdonk was ook al zo mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
Nou,quote:
Dat dus. Als je het toch geneuzel vindt, waarom pas je het dan niet gewoon aan? Het is toch de enige juiste TT?quote:dat geneuzel over een TT van een reeks die al ruim een week loopt
Omdat de TT van het eerste topic natuurlijk puur bedoeld was om er een links bash topic van te maken. helaas werkte dat niet en is het een normale (voor POL dan) discussie geworden. Maar de TT dekt de feitelijke lading gewoon niet. Is dat nou zo erg? Dan zal deel 4 anders heten dan de rest. So bloody what? Je hebt in ieder geval een correcte TT. En anders verander je de rest toch lekker ook? Dat kan gewoon, hoor, als mod zijnde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je op doelt?
vanwaar eigenlijk dat geneuzel over een TT van een reeks die al ruim een week loopt?
Het geneuk over dat Cuba topic, ook al zo'n briljantje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat geklooi over die dronken broer van Verdonk was ook al zo mooi.
Ik zou me als mod wel zorgen maken om de devaluatie van dit forum, maar goed, kennelijk ligt de lat wat lager tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
een normale (voor POL dan) discussie
waarom laten we het gewoon niet zo? Bij de eerste 3 delen was het namelijk ook geen probleem en wmb wordt deel 5 'rechtse minderheid stemt tegen GP'quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou,
[..]
Dat dus. Als je het toch geneuzel vindt, waarom pas je het dan niet gewoon aan? Het is toch de enige juiste TT?
Eh, omdat de oorspronkelijke titel op de actualiteit van dat moment sloeg, en het feit dat de motie is aangenomen nu niet meer echt het onderwerp van gesprek is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Chewie het volgende:
vanwaar eigenlijk dat geneuzel over een TT van een reeks die al ruim een week loopt?
Dat klopt dan weer wel, maar bij de voorstemmers zat de CU en dat is geen linkse partij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
waarom laten we het gewoon niet zo? Bij de eerste 3 delen was het namelijk ook geen probleem en wmb wordt deel 5 'rechtse minderheid stemt tegen GP'
Dictator!quote:Stelletje kommaneukers![]()
Omdat het een onjuiste TT is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
waarom laten we het gewoon niet zo?
Decent moderation bestaat niet. Bijna alle moderatie heeft te maken met gebrek aan tolerantie voor andere meningen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
They wouldn't know decent moderation if it came up behind 'm and fucked 'm in the ass.
Onzin. Neutrale moderatie is zeldzaam, maar zeker niet onmogelijk. Alleen kom je het op FOK! zelden tegen, helaas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Decent moderation bestaat niet. Bijna alle moderatie heeft te maken met gebrek aan tolerantie voor andere meningen.
Me dunkt (sorry Rock ) dat genoemde actie het decent zijn van die moderator uitsluit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
They wouldn't know decent moderation if it came up behind 'm and fucked 'm in the ass.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:20 schreef Chewie het volgende:
Aangepast
GP deel 4, links kan de boom in
Actueel ook nog juist.
En dan zeker nog 4 FB reeksen hierover door discuzeurenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet je het wél doen he!
Nu alleen nog even de Hoofdletter van 'kamermeerderheid' en dan zijn we er...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan zeker nog 4 FB reeksen hierover door discuzeuren![]()
Volgens mij ben ik bij lange na niet de dreinerigste POLbewonerquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan zeker nog 4 FB reeksen hierover door discuzeuren![]()
Het was ook niet specifiek aan jou gericht, er komen hier wel meer waaronder ikzelfquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bij lange na niet de dreinerigste POLbewoner.
De 2 topics vond ik wel bijelkaar passen en met de merge is er toch geen probleem geweest? Topic over de twentse politie past er bijvoorbeeld niet bij.quote:Maar je zal begrijpen dat ik niet opnieuw ga instemmen met een merge als ik opzettelijk een nieuwe invalshoek gekozen heb.
Ach voor een verkiezingsperiode valt het me nog niet tegen. POL is nu eenmaal een forum dat erg geschikt is voor borrelpraatquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou me als mod wel zorgen maken om de devaluatie van dit forum, maar goed, kennelijk ligt de lat wat lager tegenwoordig.
Truth hurts, Martijn?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze slechte lemming dicht Waarom noemt rechts zichzelf juist?
zoals ik in dat topci al schreef TS spreek zich in de OP al tegen en dwingt de discussie wel een linkse hoek in iets wat ik in mijn topic niet gedaan heb.quote:
Jouw postgeschiedenis spreekt wat dat betreft voor zichzelf hoor. Je hoeft dat niet nadrukkelijk te melden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zoals ik in dat topci al schreef TS spreek zich in de OP al tegen en dwingt de discussie wel een linkse hoek in iets wat ik in mijn topic niet gedaan heb.
Slecht? Gezien de reacties van rechtse users is hij goed gelukt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze slechte lemming dicht Waarom noemt rechts zichzelf juist?
Waarom? Hij loopt toch niet onaardig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Slecht? Gezien de reacties van rechtse users is hij goed gelukt.
Maar hij kan wel dicht ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |