Uhm.. tja hoe zullen we het noemen. Een grafische multimedia stage ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
wat doe je ook alweer voor stage? voeg ik je ff toe in de wiki![]()
ok donequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Uhm.. tja hoe zullen we het noemen. Een grafische multimedia stage ofzo
neequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:32 schreef miss-scofield het volgende:
En, hebben jullie het druk vandaag?
Ik mag zo een heleboel gaan nakijken
zeg het maarquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo... Moet je eens nuttig werken ipv hele tijd fokken en internetten![]()
![]()
Aangepast, en ik wil ook wowenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:04 schreef Thrilled het volgende:
Is hier ook wel saai, ik wil wowenIk heb een foutje gemaakt in de wiki, enter vergeten voor mijn naam.. als je dat nog even aan wilt passen aub...
maar goed, hele dag Fok! en GoT, wow topics doorlezen ofzoen regelmatig MyAt f5'en
morgen weer naar mn meisje
ach ja, positieve vooruitzichten zullen we maar zeggen
Wat ben jij ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aangepast, en ik wil ook wowendoe F5 om de 10 sec
![]()
nee ik hoef zelf niet te schilderenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
dus jij moet alle voorbeeldjes maken etc?![]()
mmm had ik eergister ook maar gisteravond startte hij ineens weer op, na het updaten van mijn wow opstartscherm (waar je op 'Play' moet drukken)quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier wil de blizzard background downloader niet meer opstarten bij mij,
zo kom ik nooit aan mijn WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch
Welke server zit je? Ik ben op dit moment level 51 paladin en level samen met een huisgenoot van me, 51 hunter. Speel het spel nog niet lang, maar het levelen gedeelte staat me wel aan, ben benieuwd hoe het vanaf level 60 is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Thrilled het volgende:
Oh gisteravond met mijn human mage de 49 aangetiktSpeel het al een jaar maar dit is mijn hoogste level
... ik had het spel samen gekocht met een maat van me, maar hij was een beetje besluiteloos betreft race/class enzo, dus we hebben ongeveer 20 mannetjes in elk denkbare combo, maximaal op lvl 15 ofzo...vorige maand was ik het zat, ik heb hem gezegd dat ik nu 1 char uitkies en die ga levelen, blij dat ik dat gedaan heb, hogere instances komen nu in beeld dus kan niet wachten tot ik lvl 60 ben
Ik speel geen wowquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
TuralyonEn tonks, ik heb vernomen dat jij ook WoW speelt , dus join us!
Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier heb ik op Turalyon altijd onwijze lag.
druk zatquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Gister een zware dag gehad. Veel mensen ontmoet, met veel bedrijven gepraat en lekker gegeten aldaar.
Ik verwachtte daarom vandaag een rustige dag mee te maken, maar niets is minder waar. Om half 9 belde mijn begeleider me om te vertellen dat hij ziek was en ik zijn agenda punten af moet werken.Ik heb een stagiair al afgebelt. Straks interne evaluatie over ons product.
En het belangrijkste is dat ik een gesprek ga leiden over de introductie van een anti-spam server. (Ongewenste post en de problemen van de filtering daarvan is een groot probleem bij ons bedrijf). Dus ik heb heel wat voor te bereiden voor dalijk
Aerie Peak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?
Je moet ergens prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
druk zatDat je tijd hebt om ff langs Fok! te komen vind ik nu al verwonderlijk
ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik hoef zelf niet te schilderenDaarvoor hebben ze een stapel aziaten.
De websites zijn overigens natuurlijk niet allemaal voor het bedrijf zelf. Meesten zijn voor klanten en anders zijn het aparte projecten die worden opgestart onder een andere bv
Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bijquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.![]()
aha, nu is het duidelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bij![]()
Ik maak alleen het design voor de site.. Flash bannertje en de voorbeeldjes goed neerzetten enzo
Haha, ik heb er te veelquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dan ben ik maar blij dat ik het niet speelHeb genoeg verslavingen
![]()
Misschien dat je hier een bommelding kan doen zodat ik naar huis kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef SvenM het volgende:
Iemand die nog een klusje voor me heeft?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:57 schreef gothic-blackie het volgende:
hai iedereen.
voor de vroege beginners van de stage reeks. in het begin van dit jaar deed ik nog hieraan mee, maar ja, stage afgerond, dus klaar met het stage topic. maar wil toch even melden (voor de geintresseerden) dat ik nu ook geslaagd ben. donderdag diploma ophalen, en dan zwaaien naar school en de grote wereld in. alleen nu nog een baan vinden, mijn stageplek had geen plaats voor een extra werknemer (te krap budget gekregen van de overheid) dus op zoek, oftewel: nog ideeen in omgeving rotterdam, voor een parttime administratief medewerker met juridische achtergrond, kom maar op
en voor de rest: sterkte aan jullie: vooral op de dagen dat er niets te doen is, of dat je de rotklusjes mag doen omdat er niets te doen is.
man, dat is echt het ergste wat kan gebeuren. Ik keek namelijk eerst op de wekker en dacht echt oh lekker nog een paar uurtjes slapen. Maar toen pakte ik mijn telefoon en hoorde mijn moeder zeggen "kom eruit het is kwart over acht" ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 09:05 schreef nicomart het volgende:
goedemorgen!
Das ook lekker wakker worden Zosk
me too, tot 19 januariquote:
Ik moet nog een tussentijdse beoordeling fixxen en een stagecontract for that matterquote:Op maandag 27 november 2006 09:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet ook tot begin januari.
Het is nu dus ook wel tijd om mijn tussentijdse stage-beoordeling eens op te gaan sturen
quote:Op maandag 27 november 2006 09:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik moet nog een tussentijdse beoordeling fixxen en een stagecontract for that matter
wat dacht je van d, none of the above?quote:Op maandag 27 november 2006 09:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
me too, tot 19 januari
Ik heb echt extreem weinig zin in deze week trouwens, mijn stagebegeleider wil a doen, ik b, en van mijn opleiding moet ik c doen. Even kijken hoe ik deze 3 kan combineren.
Ik heb ook al zo'n zelfde periode geen toegang meer tot de blackboard omgeving van mijn opleiding. Ik stuur mijn begeleider gewoon altijd kort een samenvatting van de dingen die ik doe en hoe ik die ervaar. Dat vind hij wel leuk om te lezen altijd.quote:Op maandag 27 november 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Heb al 2 maanden geen weekverslagen ingevuld omdat de schoolsite mij geblokkeert heeft
same, stage begeleider is er niet altijd, maar wel altijd positief over mijn werk en dat vind ik toch wel belangrijker dan dat hij altijd aanwezig is. Mocht ik hem nodig hebben kan ik hem ook bellen en e-mailen dus dat zit wel snor..quote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben blij dat ik een enthousiaste stage-begeleider heb. Ik hoor niet veel van hem, maar als ik contact heb is het wel altijd positief en als ik meer contact wil is dat ook realiseerbaar.
Ik moet weer langzaam een begin gaan maken aan de 3e periode die in februari zal starten, zijn nog een aantal kleine dingen die ik in moet halen.
Wat denk je dat het wordt?quote:Op maandag 27 november 2006 11:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ha mensen, mijn laatste week is ook ingegaan. Ontzettend druk nog. Woensdag eindgesprek
Ja ik denk dat het wel een goede beoordeling wordtquote:
Heel herkenbaar.. Dat is in mijn geval net zo. Ik weet het nog niet, heb nou niet echt het idee dat ze hier heel enthousiast over me zijn. Dat komt mijns inziens meer door de begeleiding hier dan door mijn eigen instelling... Ben blij als het donderdag is!quote:Op maandag 27 november 2006 11:49 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het wel een goede beoordeling wordt, ze zijn hier erg blij met me. Heb alleen weinig contact gehad met mijn stagebegeleider vanuit school
wat?quote:Op maandag 27 november 2006 13:09 schreef tonks het volgende:
Ik moet een klant zo wat slecht nieuws vertellen!
damn, ik heb hier ook wel eens een moeder die dan komt met foto's van haar kinderen die hier op school zitten. Die moet ik dan online zetten enzo. Ze is kei doof en kan niet goed praten, moet ik naar haar kijken als ik praat en duidelijk mijn lippen bewegen, ook nog eens langzaam praten. Moeilijk om daar constant aan te denken! en de helft van de tijd snapt ze me niet en ik versta haar meestal nietquote:Op maandag 27 november 2006 13:20 schreef Rianne84 het volgende:
ik krijg zo een half dove client die ook nog eens niet uit dr woorden komt door een hersenbloeding... zucht
Sorry, ben niet zo aan het oplettenquote:
oh doe de groeten aan mijn vriend, die is daar de hele weekquote:Op maandag 27 november 2006 13:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo aan het opletten. Ik moet van het weekend nog naar Boekarest voor het junior songfestival, daarna ben ik definitef klaar!
en dat geloof je? Dat zijn toch juist de momenten om eens lekker uit je dak te gaan en die stagaire flink te zien zweten hoe ze dat oplost?quote:Op maandag 27 november 2006 13:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!
Iedereen druk bezig?
Net 3 lessen gegeven, zo nog eentje, wordt makkie!
Begeleiding bij mij is ook niet echt super vanuit mijn school.. Geen idee of ik nog opdrachten moet maken..
Vrijdag maar vragen.. dan komt mijn docent op lesbezoek! Heb er totaal géén zin in! Mijn docent wil altijd alles zoals zij het wil.. en zo ben ik niet.
Ben dus benieuwd wat ze over me te zeggen heeft..
Mijn kindjes zullen iig lief zijn, hebben ze net gezegd!
Haha! Ze zijn altijd lief, dus ik zou niet weten waarom ze nou ineens stom zouden doen! En bovendien heb ik ze lichtelijk wijs gemaakt dat ze ook naar hun komen kijken...quote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat geloof je? Dat zijn toch juist de momenten om eens lekker uit je dak te gaan en die stagaire flink te zien zweten hoe ze dat oplost?
Hoe heet ie en wat doet ie?quote:Op maandag 27 november 2006 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh doe de groeten aan mijn vriend, die is daar de hele week
sietse bakker. hij is project manager internet bij de EBU.quote:
Ach, zo erg lijkt mij dat ook weer niet... Wat jij doet lijkt mij écht leuk zeg! Welke redactie van De Telegraaf is het precies? Want daar wil ik ook wel stage lopen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 13:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo aan het opletten. Ik moet van het weekend nog naar Boekarest voor het junior songfestival, daarna ben ik definitef klaar!
Dat was altijd leukquote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat geloof je? Dat zijn toch juist de momenten om eens lekker uit je dak te gaan en die stagaire flink te zien zweten hoe ze dat oplost?
Leuk! Ik zal er op lettenquote:Op maandag 27 november 2006 14:02 schreef Rianne84 het volgende:
edit: project manager internet van het songfestival, hij is nog niet zo ver dat hij alle internet dingen daar regelt
Ja dan moet je zeker weten kiezen voor de redactie Neon. Dan mag je echt heel veel leuke dingen doen (en op reis)! Veel lui op de opleiding hebben zoiets van Ah de Telegraaf, dat is toch geen échte krant, roddeljournalistiek etc. Nou me reet, ik leer hier veel en hier wordt echt wel echte journalistiek bedreven!quote:Op maandag 27 november 2006 14:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, zo erg lijkt mij dat ook weer niet... Wat jij doet lijkt mij écht leuk zeg! Welke redactie van De Telegraaf is het precies? Want daar wil ik ook wel stage lopen hoor
Ja, als ik jou zo hoor lijkt me dat helemaal geweldig. Maar het zal wel weer zo zijn dat mijn opleiding geen contacten daar heeft. Maar ik zal het onthouden. Ik kan jou ook nog tippen: ga vooral niet op een kleine regioredactie van een regionaaldagblad stagelopen....quote:Op maandag 27 november 2006 14:32 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeker weten kiezen voor de redactie Neon. Dan mag je echt heel veel leuke dingen doen (en op reis)! Veel lui op de opleiding hebben zoiets van Ah de Telegraaf, dat is toch geen échte krant, roddeljournalistiek etc. Nou me reet, ik leer hier veel en hier wordt echt wel echte journalistiek bedreven!
Hihi ik heb mijn eerste stage gelopen in Amersfoort (nieuwsblad De Stad Amersfoort) en dat vond ik eerlijk gezegd uitdagender dan hier. Ik kon daar meer nieuwsverhalen schrijven met meer diepgang, wat hier niet echt te vinden is. Maar eigenljik is het ook niet met elkaar te vergelijken. Regiostage was in ieder geval ook erg geslaagd in mijn geval (ik kon er alleen niet fokkenquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, als ik jou zo hoor lijkt me dat helemaal geweldig.
Tsja, ik zit nu bij de Gelderlander in de Betuwe. Het gebied is voor mij onbekend en de schrijven voor een krant is niks voor mij. Hoewel ik het gebied inmiddels aardig ken, blijf ik bij mijn mening dat dit niks voor mij is...quote:Op maandag 27 november 2006 15:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Hihi ik heb mijn eerste stage gelopen in Amersfoort (nieuwsblad De Stad Amersfoort) en dat vond ik eerlijk gezegd uitdagender dan hier. Ik kon daar meer nieuwsverhalen schrijven met meer diepgang, wat hier niet echt te vinden is. Maar eigenljik is het ook niet met elkaar te vergelijken. Regiostage was in ieder geval ook erg geslaagd in mijn geval (ik kon er alleen niet fokken)
Welke school zit je? In principe heeft iedere journalistiekschool contacten met de Telegraaf...er kunnen namelijk heel veel stagiairs hier terecht, al kiest het overgrote deel daar niet voor...
De meeste stagiairs (die een dagbladstage willen doen), willen liever bij een 'echte' krant stagelopen. Dat is in ieder geval de gedachtegang in Utrechtquote:Op maandag 27 november 2006 15:41 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit op Windesheim in Zwolle.. Maar wat bedoel je met 'al kiest het overgrote deel daar niet voor'...
Mja, ik zal eens een balletje opgooien en jou gebruiken als er contact gelegd moet worden bij de Telegraafquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
De meeste stagiairs (die een dagbladstage willen doen), willen liever bij een 'echte' krant stagelopen. Dat is in ieder geval de gedachtegang in Utrecht, meer de politieke verslaggeving in of iets dergelijks.
Een andere stagiaire hier, die zit op de stadsredactie (maakt dus de Amsterdampagina van de Telegraaf) die komt van het Windesheim, dus kansen genoeg zou ik denken
Wat is meer jouw mediagebiedje? TV, radio, foto?
In principe kan je overal terechtkomenquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef Freshthinking het volgende:
Televisie-ervaring doe ik nu op bij de regionale televisie..
Tuurlijk, zolang je aan het einde van de rit maar je diploma hebt, maakt het niet zoveel uit welke richting je hebt gekozen. Bovendien is deze stage erg leerzaam geweest. Namelijk dat ik het vooral niet wilquote:Op maandag 27 november 2006 16:07 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
In principe kan je overal terechtkomenen die ervaring bij regioTV is uiteraard erg meegenomen. Ik heb ook gekozen voor geschreven pers, maar had ook graag radio willen maken...
ah gecondoleerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:32 schreef SvenM het volgende:
Woeptidoe, vanmiddag lekker vroeg vrij, want ik ga vanavond naar Muse
jij hebt pas een leuke stagequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, wat een gezeik al de afgelopen dagen met die treinen. Gisteren al een uur te laat, nu een half uur.
Vandaag mijn allerlaatste interview voor de krant met de heren (fossielen) van buena vista social club.
hehe.. toevallig hoorde ik laatst een hele aparte remix van het nummer Clocks van Coldplay door die heren. Ruud de Wild gooide m op de radio Zo'n serieus en toch redelijk gevoelig nummer met van die warme klanken. Vond het stiekem nog wel leuk ook eigenlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, wat een gezeik al de afgelopen dagen met die treinen. Gisteren al een uur te laat, nu een half uur.
Vandaag mijn allerlaatste interview voor de krant met de heren (fossielen) van buena vista social club.
En dan een test gesprek doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
vanmiddag komen studenten solliciteren voor de stageplekken van volgend jaar!![]()
even lekker kritisch zijn: "hoe denk jij iemand te helpen die zichzelf van kant wil maken?"![]()
lolquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
[..]
En dan een test gesprek doen. kom jij zo binnen met een scheermes IK DOE HET HOOR IK DOE HET ECHT! en die studenten zo van
![]()
![]()
Moet je dat echt allemaal doen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lol
of testen wat voor normen en waarden ze hebben. "Er komt een man die geen lol meer heeft in zijn huwelijk, geen seks, geen leuke dingen, gewoon dodelijk saai. Hij kan het niet opbrengen om te scheiden, maar wil wel een vriendin naast zijn huwelijk. Wat raad je hem aan?"
dat soort dingen kom je inderdaad tegen. De man in dat verhaal hierboven was trouwens 80 jaar oudquote:
Oh haha.. Ik dacht misschien als je dan single was en hij was ook nog wel ok, dan had je meteen extra diensten kunnen aanbiedenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat soort dingen kom je inderdaad tegen. De man in dat verhaal hierboven was trouwens 80 jaar oud
Ik dacht aan een leerlingequote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh haha.. Ik dacht misschien als je dan single was en hij was ook nog wel ok, dan had je meteen extra diensten kunnen aanbieden![]()
![]()
quote:
JERRY!! JERRY!! JERRY!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:20 schreef Rianne84 het volgende:
ach ja, je komt hier de gekste dingen tegen. net weer een verhaal van een collega: er was een vrouw, die had een zus, en de man van die zus had een relatie met hun moedersick
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
wat is er rustig hier trouwens.. normaal gesproken had ik na 10 minuten weer 10 posts minimaal gemist
problem solvedquote:
Nog vier uurquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
nog 3,5 uur
En is het er donker en stoffig?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef Mathijz het volgende:
Eerst keer vandaag dat ik achter de PC zit.
Cutequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rianne84 het volgende:
zo, eerste sollicitant is geweest. ik mocht ook vragen stellen en beantwoorden, krijg ik meteen weer een rooie opgeblazen kop, ik haat dat![]()
Feli!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejjj, ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Dankzij jullie![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejjj, ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Dankzij jullie![]()
Thanks!!quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
(en vanavond weer even nieuwste prison break downloaden en kijken)
Thanks!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:29 schreef Zosk het volgende:
link kopiëren en plakken in een nieuw venster![]()
ja denk het welquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!
Leuke werkplekken hoor
Ik heb maar een saai klaslokaalIk denk dat iedereen weet hoe dat eruit ziet!
![]()
probeer het uitquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:57 schreef nicomart het volgende:
Denk dat mijn collega's het niet op prijs stellen als ik hier een foto ga maken van iedereen
Oooow, Kan je mooi Heroes gaan volgen ook een hele vette serie!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
[..]
Thanks!
(Ik heb m al... erg spannend!! Nu helaas 2 maanden wachten![]()
![]()
![]()
)
Of Jericho!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:08 schreef SvenM het volgende:
[..]
Oooow, Kan je mooi Heroes gaan volgen ook een hele vette serie!
Kutzooi.. Met toch laten verleiden om gister ook te kijken.. Wat een roteinde om 2 maanden op te moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
[..]
Thanks!
(Ik heb m al... erg spannend!! Nu helaas 2 maanden wachten![]()
![]()
![]()
)
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik wil ook wel 24 kijken en Lost... Maar ik heb het heel druk met school, dus misschien kijk ik wel niks![]()
Wat is Heroes voor iets?
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.quote:
Okayquote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Graafsewegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.
Jij dan?
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Nee johquote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?
En ik hou niet van X-men..quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja, toch wel van een heel ander niveau als prison break.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh. die serie heeft super goede ratings, en het is echt een spannende serie. Heeft vrij weinig met xmen te maken.
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-menquote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef Zosk het volgende:
X-men en lost is niet echt vergelijkbaar![]()
ken je mariken ook, tonks?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
Stranger jij komt uit Nijmegen toch?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 november 2006 09:38 schreef Rianne84 het volgende:
ik heb trouwens een 8 voor mijn stage!
Mariken van Nieumeghenquote:
ow!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-men![]()
Oh net als ikquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mariken van Nieumeghen. 's Lands bekendste Nijmegenares (?) (uit de middeleeuwen, dat dan weer wel
). Ze verkocht haar ziel aan de duivel
.
[afbeelding]
Je was ff "Lost"? so to speakquote:Op woensdag 29 november 2006 09:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
ow!dan was ik ff verdwaald! ik zag ergens lost staan
![]()
niets, ik eet thuisquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
En wat heeft iedereen vandaag op brood?
geen idee. Die ga ik vanmiddag pas smerenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
Ff kijken hoor.. een paar met cervelaat... een paar jam en een paar met ham.. geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
4 droge witte bolletjes, ben niet zo van het lunch regelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
gefeliquote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
ik niet, heb gewoon iets gedaan vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben er echt maar half bij vandaag
Ik koop ook taarten in zulke gevallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef PieterBas het volgende:
Bij mijn vorige stage had ik gewoon een grote taart gehaald. Had iedereen wat aan..
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
Spannend en wat heb je geleerd (A)?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..
Nee, je kunt het eigenlijk niet met X-men vergelijken, het zijn allemaal doodnormale mensen maar ze ontdekken dat ze iets speciaals hebben. Heel vaag en vet al zeg ik het zelf. Ze zijn nu bij EP9 of 10 geloof ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat ik vooral niet bij een regionaal dagblad wil gaan werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Spannend en wat heb je geleerd (A)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |