Haha, ik heb er te veelquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dan ben ik maar blij dat ik het niet speelHeb genoeg verslavingen
![]()
Misschien dat je hier een bommelding kan doen zodat ik naar huis kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef SvenM het volgende:
Iemand die nog een klusje voor me heeft?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:57 schreef gothic-blackie het volgende:
hai iedereen.
voor de vroege beginners van de stage reeks. in het begin van dit jaar deed ik nog hieraan mee, maar ja, stage afgerond, dus klaar met het stage topic. maar wil toch even melden (voor de geintresseerden) dat ik nu ook geslaagd ben. donderdag diploma ophalen, en dan zwaaien naar school en de grote wereld in. alleen nu nog een baan vinden, mijn stageplek had geen plaats voor een extra werknemer (te krap budget gekregen van de overheid) dus op zoek, oftewel: nog ideeen in omgeving rotterdam, voor een parttime administratief medewerker met juridische achtergrond, kom maar op
en voor de rest: sterkte aan jullie: vooral op de dagen dat er niets te doen is, of dat je de rotklusjes mag doen omdat er niets te doen is.
man, dat is echt het ergste wat kan gebeuren. Ik keek namelijk eerst op de wekker en dacht echt oh lekker nog een paar uurtjes slapen. Maar toen pakte ik mijn telefoon en hoorde mijn moeder zeggen "kom eruit het is kwart over acht" ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 09:05 schreef nicomart het volgende:
goedemorgen!
Das ook lekker wakker worden Zosk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |