Uhm.. tja hoe zullen we het noemen. Een grafische multimedia stage ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
wat doe je ook alweer voor stage? voeg ik je ff toe in de wiki![]()
ok donequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Uhm.. tja hoe zullen we het noemen. Een grafische multimedia stage ofzo
neequote:Op vrijdag 24 november 2006 09:32 schreef miss-scofield het volgende:
En, hebben jullie het druk vandaag?
Ik mag zo een heleboel gaan nakijken
zeg het maarquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo... Moet je eens nuttig werken ipv hele tijd fokken en internetten![]()
![]()
Aangepast, en ik wil ook wowenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:04 schreef Thrilled het volgende:
Is hier ook wel saai, ik wil wowenIk heb een foutje gemaakt in de wiki, enter vergeten voor mijn naam.. als je dat nog even aan wilt passen aub...
maar goed, hele dag Fok! en GoT, wow topics doorlezen ofzoen regelmatig MyAt f5'en
morgen weer naar mn meisje
ach ja, positieve vooruitzichten zullen we maar zeggen
Wat ben jij ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aangepast, en ik wil ook wowendoe F5 om de 10 sec
![]()
nee ik hoef zelf niet te schilderenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
dus jij moet alle voorbeeldjes maken etc?![]()
mmm had ik eergister ook maar gisteravond startte hij ineens weer op, na het updaten van mijn wow opstartscherm (waar je op 'Play' moet drukken)quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier wil de blizzard background downloader niet meer opstarten bij mij,
zo kom ik nooit aan mijn WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch
Welke server zit je? Ik ben op dit moment level 51 paladin en level samen met een huisgenoot van me, 51 hunter. Speel het spel nog niet lang, maar het levelen gedeelte staat me wel aan, ben benieuwd hoe het vanaf level 60 is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Thrilled het volgende:
Oh gisteravond met mijn human mage de 49 aangetiktSpeel het al een jaar maar dit is mijn hoogste level
... ik had het spel samen gekocht met een maat van me, maar hij was een beetje besluiteloos betreft race/class enzo, dus we hebben ongeveer 20 mannetjes in elk denkbare combo, maximaal op lvl 15 ofzo...vorige maand was ik het zat, ik heb hem gezegd dat ik nu 1 char uitkies en die ga levelen, blij dat ik dat gedaan heb, hogere instances komen nu in beeld dus kan niet wachten tot ik lvl 60 ben
Ik speel geen wowquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
TuralyonEn tonks, ik heb vernomen dat jij ook WoW speelt , dus join us!
Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier heb ik op Turalyon altijd onwijze lag.
druk zatquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Gister een zware dag gehad. Veel mensen ontmoet, met veel bedrijven gepraat en lekker gegeten aldaar.
Ik verwachtte daarom vandaag een rustige dag mee te maken, maar niets is minder waar. Om half 9 belde mijn begeleider me om te vertellen dat hij ziek was en ik zijn agenda punten af moet werken.Ik heb een stagiair al afgebelt. Straks interne evaluatie over ons product.
En het belangrijkste is dat ik een gesprek ga leiden over de introductie van een anti-spam server. (Ongewenste post en de problemen van de filtering daarvan is een groot probleem bij ons bedrijf). Dus ik heb heel wat voor te bereiden voor dalijk
Aerie Peak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?
Je moet ergens prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
druk zatDat je tijd hebt om ff langs Fok! te komen vind ik nu al verwonderlijk
ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik hoef zelf niet te schilderenDaarvoor hebben ze een stapel aziaten.
De websites zijn overigens natuurlijk niet allemaal voor het bedrijf zelf. Meesten zijn voor klanten en anders zijn het aparte projecten die worden opgestart onder een andere bv
Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bijquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.![]()
aha, nu is het duidelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bij![]()
Ik maak alleen het design voor de site.. Flash bannertje en de voorbeeldjes goed neerzetten enzo
Haha, ik heb er te veelquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dan ben ik maar blij dat ik het niet speelHeb genoeg verslavingen
![]()
Misschien dat je hier een bommelding kan doen zodat ik naar huis kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:08 schreef SvenM het volgende:
Iemand die nog een klusje voor me heeft?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:57 schreef gothic-blackie het volgende:
hai iedereen.
voor de vroege beginners van de stage reeks. in het begin van dit jaar deed ik nog hieraan mee, maar ja, stage afgerond, dus klaar met het stage topic. maar wil toch even melden (voor de geintresseerden) dat ik nu ook geslaagd ben. donderdag diploma ophalen, en dan zwaaien naar school en de grote wereld in. alleen nu nog een baan vinden, mijn stageplek had geen plaats voor een extra werknemer (te krap budget gekregen van de overheid) dus op zoek, oftewel: nog ideeen in omgeving rotterdam, voor een parttime administratief medewerker met juridische achtergrond, kom maar op
en voor de rest: sterkte aan jullie: vooral op de dagen dat er niets te doen is, of dat je de rotklusjes mag doen omdat er niets te doen is.
man, dat is echt het ergste wat kan gebeuren. Ik keek namelijk eerst op de wekker en dacht echt oh lekker nog een paar uurtjes slapen. Maar toen pakte ik mijn telefoon en hoorde mijn moeder zeggen "kom eruit het is kwart over acht" ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 09:05 schreef nicomart het volgende:
goedemorgen!
Das ook lekker wakker worden Zosk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |