abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43843784
Is hier ook wel saai, ik wil wowen Ik heb een foutje gemaakt in de wiki, enter vergeten voor mijn naam.. als je dat nog even aan wilt passen aub...

maar goed, hele dag Fok! en GoT, wow topics doorlezen ofzo en regelmatig MyAt f5'en morgen weer naar mn meisje ach ja, positieve vooruitzichten zullen we maar zeggen
pi_43843964
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:04 schreef Thrilled het volgende:
Is hier ook wel saai, ik wil wowen Ik heb een foutje gemaakt in de wiki, enter vergeten voor mijn naam.. als je dat nog even aan wilt passen aub...

maar goed, hele dag Fok! en GoT, wow topics doorlezen ofzo en regelmatig MyAt f5'en morgen weer naar mn meisje ach ja, positieve vooruitzichten zullen we maar zeggen
Aangepast, en ik wil ook wowen doe F5 om de 10 sec
Welkom op FOK!
pi_43843998
Ik ben gestopt met WoW
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_43844001
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:13 schreef Zosk het volgende:

[..]

Aangepast, en ik wil ook wowen doe F5 om de 10 sec
Wat ben jij ?
pi_43844006
Ja, ik wil ook wowen
pi_43844024
Ik had een level 60 Shaman en een level 60 Hunter
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_43844104
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
dus jij moet alle voorbeeldjes maken etc?
nee ik hoef zelf niet te schilderen Daarvoor hebben ze een stapel aziaten.
De websites zijn overigens natuurlijk niet allemaal voor het bedrijf zelf. Meesten zijn voor klanten en anders zijn het aparte projecten die worden opgestart onder een andere bv
pi_43844106
Op de een of andere manier wil de blizzard background downloader niet meer opstarten bij mij,
zo kom ik nooit aan mijn WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch
pi_43844115
Oh gisteravond met mijn human mage de 49 aangetikt Speel het al een jaar maar dit is mijn hoogste level ... ik had het spel samen gekocht met een maat van me, maar hij was een beetje besluiteloos betreft race/class enzo, dus we hebben ongeveer 20 mannetjes in elk denkbare combo, maximaal op lvl 15 ofzo...vorige maand was ik het zat, ik heb hem gezegd dat ik nu 1 char uitkies en die ga levelen, blij dat ik dat gedaan heb, hogere instances komen nu in beeld dus kan niet wachten tot ik lvl 60 ben
pi_43844132
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier wil de blizzard background downloader niet meer opstarten bij mij,
zo kom ik nooit aan mijn WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch
mmm had ik eergister ook maar gisteravond startte hij ineens weer op, na het updaten van mijn wow opstartscherm (waar je op 'Play' moet drukken)
pi_43844151
Wow slowchat is de andere kant op.
pi_43844173
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Thrilled het volgende:
Oh gisteravond met mijn human mage de 49 aangetikt Speel het al een jaar maar dit is mijn hoogste level ... ik had het spel samen gekocht met een maat van me, maar hij was een beetje besluiteloos betreft race/class enzo, dus we hebben ongeveer 20 mannetjes in elk denkbare combo, maximaal op lvl 15 ofzo...vorige maand was ik het zat, ik heb hem gezegd dat ik nu 1 char uitkies en die ga levelen, blij dat ik dat gedaan heb, hogere instances komen nu in beeld dus kan niet wachten tot ik lvl 60 ben
Welke server zit je? Ik ben op dit moment level 51 paladin en level samen met een huisgenoot van me, 51 hunter. Speel het spel nog niet lang, maar het levelen gedeelte staat me wel aan, ben benieuwd hoe het vanaf level 60 is.
pi_43844206
Turalyon En tonks, ik heb vernomen dat jij ook WoW speelt , dus join us!
pi_43844228
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef Thrilled het volgende:
Turalyon En tonks, ik heb vernomen dat jij ook WoW speelt , dus join us!
Ik speel geen wow
pi_43844237
Op de een of andere manier heb ik op Turalyon altijd onwijze lag.
pi_43844242
Zo ik ben er ook weer. Gister een zware dag gehad. Veel mensen ontmoet, met veel bedrijven gepraat en lekker gegeten aldaar.

Ik verwachtte daarom vandaag een rustige dag mee te maken, maar niets is minder waar. Om half 9 belde mijn begeleider me om te vertellen dat hij ziek was en ik zijn agenda punten af moet werken.

Ik heb een stagiair al afgebelt. Straks interne evaluatie over ons product.
En het belangrijkste is dat ik een gesprek ga leiden over de introductie van een anti-spam server. (Ongewenste post en de problemen van de filtering daarvan is een groot probleem bij ons bedrijf). Dus ik heb heel wat voor te bereiden voor dalijk
pi_43844324
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Stranger het volgende:
Op de een of andere manier heb ik op Turalyon altijd onwijze lag.
Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?
pi_43844368
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Gister een zware dag gehad. Veel mensen ontmoet, met veel bedrijven gepraat en lekker gegeten aldaar.

Ik verwachtte daarom vandaag een rustige dag mee te maken, maar niets is minder waar. Om half 9 belde mijn begeleider me om te vertellen dat hij ziek was en ik zijn agenda punten af moet werken.

Ik heb een stagiair al afgebelt. Straks interne evaluatie over ons product.
En het belangrijkste is dat ik een gesprek ga leiden over de introductie van een anti-spam server. (Ongewenste post en de problemen van de filtering daarvan is een groot probleem bij ons bedrijf). Dus ik heb heel wat voor te bereiden voor dalijk
druk zat Dat je tijd hebt om ff langs Fok! te komen vind ik nu al verwonderlijk
pi_43844374
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Oh vaag, ik heb er nooit last, heeeeel af en toe in het weekend, 's avonds een queue van hooguit een paar minuutjes, maar normale ping ook altijd, gaat goed..waar speel jij?
Aerie Peak.

Vond het ook erg vaag omdat ik nergens anders lag heb Veel bekenden van mij hebben een Horde char op Turalyon dus heb er een keer een tauren warrior ofzo aangemaakt, maar het was gewoon ondoenlijk met de lag.
pi_43844406
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:31 schreef nicomart het volgende:

[..]

druk zat Dat je tijd hebt om ff langs Fok! te komen vind ik nu al verwonderlijk
Je moet ergens prioriteiten stellen

Maar heeft iemand ervaring met Baracuda-servers om spam enzo tegen te gaan
pi_43844683
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat ben jij ?
http://ctprofiles.net/103126
Welkom op FOK!
pi_43844699
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef nicomart het volgende:

[..]

nee ik hoef zelf niet te schilderen Daarvoor hebben ze een stapel aziaten.
De websites zijn overigens natuurlijk niet allemaal voor het bedrijf zelf. Meesten zijn voor klanten en anders zijn het aparte projecten die worden opgestart onder een andere bv
ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.
Welkom op FOK!
pi_43844742
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:46 schreef Zosk het volgende:

[..]

ow zo, ik dacht dat jij de lijstjes moest ontwerpen etc.
Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bij
Ik maak alleen het design voor de site.. Flash bannertje en de voorbeeldjes goed neerzetten enzo
pi_43844883
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:48 schreef nicomart het volgende:

[..]

Nee joh.. Lijstjes krijgen ze er niet bij
Ik maak alleen het design voor de site.. Flash bannertje en de voorbeeldjes goed neerzetten enzo
aha, nu is het duidelijk
Welkom op FOK!
pi_43844921
Op mijn stage vorig jaar speelden al die leerlingen de hele dag WOW.. (school met nieuwe leren.. iedere leerling heeft eigen computer met daarop alle lesstof die ze zelf mogen inplannen...)
Ik snap niks van het spel, maar vond het er wel altijd mooi uitzien!
I ♥ PB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')