me too, tot 19 januariquote:
Ik moet nog een tussentijdse beoordeling fixxen en een stagecontract for that matterquote:Op maandag 27 november 2006 09:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet ook tot begin januari.
Het is nu dus ook wel tijd om mijn tussentijdse stage-beoordeling eens op te gaan sturen
quote:Op maandag 27 november 2006 09:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik moet nog een tussentijdse beoordeling fixxen en een stagecontract for that matter
wat dacht je van d, none of the above?quote:Op maandag 27 november 2006 09:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
me too, tot 19 januari
Ik heb echt extreem weinig zin in deze week trouwens, mijn stagebegeleider wil a doen, ik b, en van mijn opleiding moet ik c doen. Even kijken hoe ik deze 3 kan combineren.
Ik heb ook al zo'n zelfde periode geen toegang meer tot de blackboard omgeving van mijn opleiding. Ik stuur mijn begeleider gewoon altijd kort een samenvatting van de dingen die ik doe en hoe ik die ervaar. Dat vind hij wel leuk om te lezen altijd.quote:Op maandag 27 november 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
Heb al 2 maanden geen weekverslagen ingevuld omdat de schoolsite mij geblokkeert heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |