Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik wil ook wel 24 kijken en Lost... Maar ik heb het heel druk met school, dus misschien kijk ik wel niks![]()
Wat is Heroes voor iets?
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.quote:
Okayquote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Graafsewegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.
Jij dan?
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Nee johquote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?
En ik hou niet van X-men..quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?
mja, toch wel van een heel ander niveau als prison break.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh. die serie heeft super goede ratings, en het is echt een spannende serie. Heeft vrij weinig met xmen te maken.
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-menquote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef Zosk het volgende:
X-men en lost is niet echt vergelijkbaar![]()
ken je mariken ook, tonks?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
Stranger jij komt uit Nijmegen toch?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 november 2006 09:38 schreef Rianne84 het volgende:
ik heb trouwens een 8 voor mijn stage!
Mariken van Nieumeghenquote:
ow!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-men![]()
Oh net als ikquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mariken van Nieumeghen. 's Lands bekendste Nijmegenares (?) (uit de middeleeuwen, dat dan weer wel
). Ze verkocht haar ziel aan de duivel
.
[afbeelding]
Je was ff "Lost"? so to speakquote:Op woensdag 29 november 2006 09:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
ow!dan was ik ff verdwaald! ik zag ergens lost staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |