quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:31 schreef nicomart het volgende:
wat is er rustig hier trouwens.. normaal gesproken had ik na 10 minuten weer 10 posts minimaal gemist
problem solvedquote:
Nog vier uurquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
nog 3,5 uur
En is het er donker en stoffig?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef Mathijz het volgende:
Eerst keer vandaag dat ik achter de PC zit.
Cutequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rianne84 het volgende:
zo, eerste sollicitant is geweest. ik mocht ook vragen stellen en beantwoorden, krijg ik meteen weer een rooie opgeblazen kop, ik haat dat![]()
Feli!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejjj, ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Dankzij jullie![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:52 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejjj, ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Dankzij jullie![]()
Thanks!!quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
(en vanavond weer even nieuwste prison break downloaden en kijken)
Thanks!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:29 schreef Zosk het volgende:
link kopiëren en plakken in een nieuw venster![]()
ja denk het welquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!
Leuke werkplekken hoor
Ik heb maar een saai klaslokaalIk denk dat iedereen weet hoe dat eruit ziet!
![]()
probeer het uitquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:57 schreef nicomart het volgende:
Denk dat mijn collega's het niet op prijs stellen als ik hier een foto ga maken van iedereen
Oooow, Kan je mooi Heroes gaan volgen ook een hele vette serie!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
[..]
Thanks!
(Ik heb m al... erg spannend!! Nu helaas 2 maanden wachten![]()
![]()
![]()
)
Of Jericho!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:08 schreef SvenM het volgende:
[..]
Oooow, Kan je mooi Heroes gaan volgen ook een hele vette serie!
Kutzooi.. Met toch laten verleiden om gister ook te kijken.. Wat een roteinde om 2 maanden op te moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
[..]
Thanks!
(Ik heb m al... erg spannend!! Nu helaas 2 maanden wachten![]()
![]()
![]()
)
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik wil ook wel 24 kijken en Lost... Maar ik heb het heel druk met school, dus misschien kijk ik wel niks![]()
Wat is Heroes voor iets?
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.quote:
Okayquote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Graafsewegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op de Einsteinstraat, dat ligt tussen de Sint Annastraat en de Jacobslaan (straat van de AHXL) in.
Jij dan?
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Serie over mensen die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en alles wat daar bij komt kijken
Nee johquote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?
En ik hou niet van X-men..quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja, toch wel van een heel ander niveau als prison break.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh. die serie heeft super goede ratings, en het is echt een spannende serie. Heeft vrij weinig met xmen te maken.
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-menquote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef Zosk het volgende:
X-men en lost is niet echt vergelijkbaar![]()
ken je mariken ook, tonks?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
Stranger jij komt uit Nijmegen toch?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 november 2006 09:38 schreef Rianne84 het volgende:
ik heb trouwens een 8 voor mijn stage!
Mariken van Nieumeghenquote:
ow!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, we hadden het ook over Heroes en X-men![]()
Oh net als ikquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mariken van Nieumeghen. 's Lands bekendste Nijmegenares (?) (uit de middeleeuwen, dat dan weer wel
). Ze verkocht haar ziel aan de duivel
.
[afbeelding]
Je was ff "Lost"? so to speakquote:Op woensdag 29 november 2006 09:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
ow!dan was ik ff verdwaald! ik zag ergens lost staan
![]()
niets, ik eet thuisquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
En wat heeft iedereen vandaag op brood?
geen idee. Die ga ik vanmiddag pas smerenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
Ff kijken hoor.. een paar met cervelaat... een paar jam en een paar met ham.. geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
4 droge witte bolletjes, ben niet zo van het lunch regelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
gefeliquote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
ik niet, heb gewoon iets gedaan vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben er echt maar half bij vandaag
Ik koop ook taarten in zulke gevallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef PieterBas het volgende:
Bij mijn vorige stage had ik gewoon een grote taart gehaald. Had iedereen wat aan..
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
Spannend en wat heb je geleerd (A)?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..
Nee, je kunt het eigenlijk niet met X-men vergelijken, het zijn allemaal doodnormale mensen maar ze ontdekken dat ze iets speciaals hebben. Heel vaag en vet al zeg ik het zelf. Ze zijn nu bij EP9 of 10 geloof ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat ik vooral niet bij een regionaal dagblad wil gaan werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Spannend en wat heb je geleerd (A)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |