niets, ik eet thuisquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
En wat heeft iedereen vandaag op brood?
geen idee. Die ga ik vanmiddag pas smerenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
Ff kijken hoor.. een paar met cervelaat... een paar jam en een paar met ham.. geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
4 droge witte bolletjes, ben niet zo van het lunch regelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
gefeliquote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
ik niet, heb gewoon iets gedaan vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben er echt maar half bij vandaag
Ik koop ook taarten in zulke gevallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef PieterBas het volgende:
Bij mijn vorige stage had ik gewoon een grote taart gehaald. Had iedereen wat aan..
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hier ook een 8 binnengehaald!
Goedemorgen overigens
Spannend en wat heb je geleerd (A)?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Netjes hoor! Gefeliciteerd.. Zo'n cijfer krijg ik vast niet.. Heb morgen m'n eindgesprek..
Nee, je kunt het eigenlijk niet met X-men vergelijken, het zijn allemaal doodnormale mensen maar ze ontdekken dat ze iets speciaals hebben. Heel vaag en vet al zeg ik het zelf. Ze zijn nu bij EP9 of 10 geloof ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje bezig en is eigenlijk een slechte versie van X-men?
Dat ik vooral niet bij een regionaal dagblad wil gaan werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Spannend en wat heb je geleerd (A)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |