Niet naar mijn manier van leven, wel naar Onze Normen&Waarden. Van mij hoeven ze niet om 17:30 exact aan de boerenkool. Van mij hoeven ze geen Nederlandse muziek te luisteren. Van mij moeten ze echter WEL hun boerka af, de straat op, homo's al vind ik homoseksualiteit ook afschuwelijk smerig en ben ik tegen homo-adoptie en in mindere mate ~huwelijk respecteren, werken, een hand geven in een publieke functie en Nederlands praten. Nederland is niet alleen een onderdeel van de wereld, het is ook Nederland. Daar ben ik trots op, en dat wil ik ook vooral zo houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Integratie wil niet zeggen dat iemand maar moet conformeren naar jouw manier van leven, jouw mening of jouw normen en waarden. Gelukkig niet, dat is pas on-Nederlands. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen mag doen af laten wat ie wil, in Nederland gelden voor iedereen dezelfde regels, iemand die zich daaraan houdt is geïntegreerd, die heeft het begrepen. Zolang we hier in Nederland nog onderling van mening mogen verschillen mag een nieuwkomer dat ook. Nederland is geen eiland, het is onderdeel van de wereld.
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoop dat Bos z'n eigen aanpak gaat verkondigen en niet alleen Balkenende bashen.
Ik vind die reclame van de VVD ook zo sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
euh.. "eigenlijk bent u een D66-er" ?? Wie verzint in godesnaam dit soort slogans?
ach.. nu ff bijkomen, straks Freek met zijn "stem of sterf" t-shirtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef knnth het volgende:
Jammer, nu wordt het serieus.
Ik heb dus echt! vanaf zeven uur tot ver na het begin van het journaal keihard zitten lachen, leuker dan welke comedy dan ook was dit zeg ... ik heb dus nu gewoon buikpijn
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef 61neorej het volgende:
Mensen die nog twijfelden over de partij van de Dieren zijn in ieder geval daarvan verlost![]()
Slechtste verkiezingscampagne ooitquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Roi het volgende:
Volgens een reclame ben ik 'eigenlijk' een D66'er
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Bagheera het volgende:
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:![]()
Hopen dat Marijnissen eens over de oorlog in Irak begint.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Freek straks, kan niet wachten.
Ja maar gezien haar slot pleidooi willen ze je stem niet eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik vond haar beter overkomen dan bijv. de nummer 2 van Wilders een tijdje geleden in een debat.
Dank. Ik dacht niet naquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef teamlead het volgende:
TT toch maar ff aangepast
Dat zou wel heel sneu zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.
Ja, en dan herhalen wat Van Mierlo gisteren bij P&W zei.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopen dat Marijnissen eens over de oorlog in Irak begint.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en dan herhalen wat Van Mierlo gisteren bij P&W zei.
Hij had moeten wachten met 1.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:weet u 3, nee 2, nee nee 1 moment
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:weet u 3, nee 2, nee nee 1 moment
gewoon grappige vraag, n.a.v. bos in rtl-debat tegen balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.
Netjes geschrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef Perun het volgende:
Rot nou es op met dat mongoloïde publiek.
kunt u 3, of nee, 2 momenten noemen dat meneer Balkenende indruk op u maakte deze campagnequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.
Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.quote:
Het grote vooravonddebat danquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:35 schreef Flem het volgende:
[..]
Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.
Rouvoet is erg sterk inderdaad!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef Longmen het volgende:
Rutte is geen partij voor Rouvoet!
(voor wie wel egenlijk)
Bos heeft gelijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Bos lult onzin.
En die moet heeeeeeel strak aangetrokken worden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Taurus het volgende:
Bos moet 'n stropdas om.
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
Bosslecht begin.. heel zwak dit.. niet ingaan op Rouvoet maar alleen Rutte bashen
quote:
vergeet niet blalabla hoeksteen blablala gezinquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef knnth het volgende:
Balkenende: blalblalbalalbalbablabalblabl meedoen balbalblalblalbalbalblabl meedoen balblablal
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef leejow het volgende:
[..]
En die moet heeeeeeel strak aangetrokken worden...
Heeft rechts geen oog voorquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
God, komt Bos weer met een zielig voorbeeld.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus Bos, ga niet over kinderen lullen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Halsema ziet er leuk uit zeg
Het is toch ziek dat in een beschaafd land als de onze mensen de keus krijgen hun kinderen in een cel te zetten of gescheiden van ze te worden ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
owja.. laten we vooral weer over zielige kindertjes beginnen ipv over beleid
Dat heeft toch geen zin in een debat.quote:
Die slaat zometeen keihard terug!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Is Marijnissen wel wakker?
dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef Xenwolfie het volgende:
Donder nou eens door de tribune heen, kutpubliek.
neequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Marijnissen al iets gezegd?
Die gaat weer niks zeggen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een moordenaar met een gelukszoeker vergelijken, je bent zelf raarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef SjonLok het volgende:
Halsema: "Geef de moeder de keuze om uit de cel te blijven bij het kind."
Tja, geef ook een moordenaar de keus om uit de cel te blijven bij zijn kind.
:S
Halsema is echt raar.
wat is er ziek aan de ouders de keuze geven?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch ziek dat in een beschaafd land als de onze mensen de keus krijgen hun kinderen in een cel te zetten of gescheiden van ze te worden ?
Hij is in ieder geval actief in het debat.quote:
Kan ie ook niks verkeerds zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die gaat weer niks zeggen waarschijnlijk.![]()
Komt nu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
je mist niet veelquote:
Ja, maar integratie zou het stokpaardje van de VVD moeten zijn. Kom op Rutte!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval actief in het debat.
Omdat het geen keuze is. Het is kiezen tussen 2 kwaden waar kinderen hoe dan ook slachtoffer van zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er ziek aan de ouders de keuze geven?
hij spreekt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Jan is bang dat-ie 1 van z'n 30 zetels kwijtraakt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kinderen zijn slachtoffer van hun ouders.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef gelly het volgende:
Omdat het geen keuze is. Het is kiezen tussen 2 kwaden waar kinderen hoe dan ook slachtoffer van zijn.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, Jan is bang dat-ie 1 van z'n 30 zetels kwijtraakt.
Dat hadden die ouders ook kunnen verzinnen voor ze weigerden aan ook maar iets mee te werken natuurlijk. Met dat argument zou je een ouder nooit in de cel mogen zettenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat het geen keuze is. Het is kiezen tussen 2 kwaden waar kinderen het slachtoffer van zijn.
Kinderen hebben geen keuze daarin, die moet je de verantwoordelijkheid niet laten dragen door ze te straffen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn slachtoffer van hun ouders.
Hamer en sikkel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef knnth het volgende:
Best nuttig hoor wat Jan zegt. Hij heeft gelijk, de SP is daar al bijna twintig jaar op het hameren.
Hij zit nog in de kinder verkiezingen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef Aoristus het volgende:
waarom komt balkenende altijd met die schoolse rijtjes, da's vrij vervelend, vooral omdat je toch wel weet dat hij iets anders bedoelt
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef rebel6 het volgende:
haha, Rouvoet-Rutt 2-0
En terecht. Op Marijnissen zou ook gezeken moeten worden, maar dan op de inhoud.quote:
Ach incident. Er zijn niet tientallen kinderen die op deze grond in de cel zitten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef gelly het volgende:
Kinderen hebben geen keuze daarin, die moet je de verantwoordelijkheid niet laten dragen door ze te straffen.
Nederland wordt echt steed Amerikaanser.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:46 schreef Perun het volgende:
Jezus, kan iemand ook nog meer dan een zin zeggen zonder dat er applaus en gejoel op volgt?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Balkenende is tot nu toe veruit de beste.
Idd, hij is goed bezig, maar ja, die principe-onderwerpen he ... dat zal hem nekken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef FritsBom het volgende:
Rouvoet verdubbelt zijn zetels hier even. Zolang abortus etc. niet aan de orde gaan komen
vanuit haar huis met een hypotheek van 6 ton ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef leejow het volgende:
Toet toet!! Daar komt Femke in dr Hummer!
zegt meer over jou dan over Balk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Balkenende is tot nu toe veruit de beste.
dus maar niets aan doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Niemand is geinteresseerd in het milieu. Zo is het nu eenmaal.
Omdat alles onder water staatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
De zeeën zijn over 50 jaar leeg volgens Halsema.
Ja, alles is verdamptquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
Trieste maar denk rake constatering...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
triest maar waar iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
En dat maakt het goed ? Juist van Jan-peter "gezin is de hoek van de samenleving" Balkenende zou je wat anders verwachten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach incident. Er zijn niet tientallen kinderen die op deze grond in de cel zitten.
Da's het probleem juist. Op Bos wordt er haast alleen gezeken vanwege 'Bos' en niet vanwege de inhoud.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En terecht. Op Marijnissen zou ook gezeken moeten worden, maar dan op de inhoud.
Ik bedoel: milieu, in de zin van : verrassendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja Milieu. Daar heb je heus niet elke dag mee te maken hoor
.
Qua visstand zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
Fijn dan dat zij dat nog wel is én in de regering zit, niet waar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Mag trouwens vrij gebruikt worden
Dan is Femke dood en ik gelukkig ookquote:
en dat is dus STOM!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Oké. Zojuist mijn reet mee afgeveegd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Dat is ook zo... Volg het nieuws zou ik zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
okee, da's beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik bedoel: daar trek je geen kiezers mee.
Inderdaadquote:
Zonde van je reetquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Zojuist mijn reet mee afgeveegd.![]()
kruisjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou:
[afbeelding]
Het hoort niet maar ik ga er geen halszaak van maken. Incident.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef gelly het volgende:
En dat maakt het goed ? Juist van Jan-peter "gezin is de hoek van de samenleving" Balkenende zou je wat anders verwachten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef rebel6 het volgende:
Halsema sterk!
ik gok dat die even een biertje is gaan halenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is Jan ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Xenwolfie het volgende:
En daar komen de schoolrijtjes weer.
Wat voor toontje wil je dan hebben.quote:
Die weet wanneer ie niets moet zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is Jan ?
Aambeien?quote:
Die haalt vanacht thuis de zweep er nog eens overheen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Oksel het volgende:
Halsema heeft wel echt hele foute ingestudeerde grappen..
Dat ze haar mond houdt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Thelonious het volgende:
Wat voor toontje wil je dan hebben.
Een vrolijk toontje, met een knipoog op het eind.
iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die weet wanneer ie niets moet zeggen.
Ik ga er wel op stemmen, maar hoop dat Rutte donderdag bekend gaat maken dat hij opstapt. En dan hoop ik niet dat Verdonk zijn plaats in gaat nemen, de VVD heeft een echte liberaal nodig. Dus weg met Rutte en Verdonkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Je kan op z'n minst proberen vooruitstrevend te zijn toch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Halsema denkt dat NL alle globale milieuprobleme op kan lossen door in dit land zwaar te bezuinigen en te hervormen, terwijl in andere landen men zich er niks van aantrekt. Lost niks op, moet je globaal opzoeken en niet de Nederlander de dupe van laten worden.
Nee slechts een heel landquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, onder Halsema gaan geen bedrijven failliet.
Wat Rutte zegt dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Halsema denkt dat NL alle globale milieuprobleme op kan lossen door in dit land zwaar te bezuinigen en te hervormen, terwijl in andere landen men zich er niks van aantrekt. Lost niks op, moet je globaal opzoeken en niet de Nederlander de dupe van laten worden.
Henk Kampquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ga er wel op stemmen, maar hoop dat Rutte donderdag bekend gaat maken dat hij opstapt. En dan hoop ik niet dat Verdonk zijn plaats in gaat nemen, de VVD heeft een echte liberaal nodig. Dus weg met Rutte en Verdonk![]()
Idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Bos en briljant in één zin; Dat kan nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
BOS met een briljante openingsopmerking.
Van een gitaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef Smeich het volgende:
Mooie snaar van Bos naar Balkie!!!! Daar stond die dan..
prachtig, nog zo'n paar en Balkenende ligt knock-outquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef Smeich het volgende:
Mooie snaar van Bos naar Balkie!!!! Daar stond die dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |