Idd, hij is goed bezig, maar ja, die principe-onderwerpen he ... dat zal hem nekken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef FritsBom het volgende:
Rouvoet verdubbelt zijn zetels hier even. Zolang abortus etc. niet aan de orde gaan komen
vanuit haar huis met een hypotheek van 6 ton ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef leejow het volgende:
Toet toet!! Daar komt Femke in dr Hummer!
zegt meer over jou dan over Balk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Balkenende is tot nu toe veruit de beste.
dus maar niets aan doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Niemand is geinteresseerd in het milieu. Zo is het nu eenmaal.
Omdat alles onder water staatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
De zeeën zijn over 50 jaar leeg volgens Halsema.
Ja, alles is verdamptquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
Trieste maar denk rake constatering...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
triest maar waar iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
En dat maakt het goed ? Juist van Jan-peter "gezin is de hoek van de samenleving" Balkenende zou je wat anders verwachten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach incident. Er zijn niet tientallen kinderen die op deze grond in de cel zitten.
Da's het probleem juist. Op Bos wordt er haast alleen gezeken vanwege 'Bos' en niet vanwege de inhoud.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En terecht. Op Marijnissen zou ook gezeken moeten worden, maar dan op de inhoud.
Ik bedoel: milieu, in de zin van : verrassendquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja Milieu. Daar heb je heus niet elke dag mee te maken hoor
.
Qua visstand zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
Fijn dan dat zij dat nog wel is én in de regering zit, niet waar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Mag trouwens vrij gebruikt worden
Dan is Femke dood en ik gelukkig ookquote:
en dat is dus STOM!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Thelonious het volgende:
Oké. Zojuist mijn reet mee afgeveegd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Mag trouwens vrij gebruikt worden
Dat is ook zo... Volg het nieuws zou ik zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
okee, da's beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik bedoel: daar trek je geen kiezers mee.
Inderdaadquote:
Zonde van je reetquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Zojuist mijn reet mee afgeveegd.![]()
kruisjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou:
[afbeelding]
Het hoort niet maar ik ga er geen halszaak van maken. Incident.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef gelly het volgende:
En dat maakt het goed ? Juist van Jan-peter "gezin is de hoek van de samenleving" Balkenende zou je wat anders verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |