Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.quote:
Het grote vooravonddebat danquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:35 schreef Flem het volgende:
[..]
Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.
Rouvoet is erg sterk inderdaad!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef Longmen het volgende:
Rutte is geen partij voor Rouvoet!
(voor wie wel egenlijk)
Bos heeft gelijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Bos lult onzin.
En die moet heeeeeeel strak aangetrokken worden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Taurus het volgende:
Bos moet 'n stropdas om.
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
Bosslecht begin.. heel zwak dit.. niet ingaan op Rouvoet maar alleen Rutte bashen
quote:
vergeet niet blalabla hoeksteen blablala gezinquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef knnth het volgende:
Balkenende: blalblalbalalbalbablabalblabl meedoen balbalblalblalbalbalblabl meedoen balblablal
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef leejow het volgende:
[..]
En die moet heeeeeeel strak aangetrokken worden...
Heeft rechts geen oog voorquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
God, komt Bos weer met een zielig voorbeeld.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus Bos, ga niet over kinderen lullen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Halsema ziet er leuk uit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |