gewoon grappige vraag, n.a.v. bos in rtl-debat tegen balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.
Netjes geschrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef Perun het volgende:
Rot nou es op met dat mongoloïde publiek.
kunt u 3, of nee, 2 momenten noemen dat meneer Balkenende indruk op u maakte deze campagnequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.
Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.quote:
Het grote vooravonddebat danquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:35 schreef Flem het volgende:
[..]
Me dunkt dat ik hem al regelmatig in tv-debatten gezien heb :>, en volgens mij was hij bij de vorige verkiezingen ook lijsttrekker van de ChristenUnie.
Rouvoet is erg sterk inderdaad!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef Longmen het volgende:
Rutte is geen partij voor Rouvoet!
(voor wie wel egenlijk)
Bos heeft gelijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
Bos lult onzin.
En die moet heeeeeeel strak aangetrokken worden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef Taurus het volgende:
Bos moet 'n stropdas om.
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
Bosslecht begin.. heel zwak dit.. niet ingaan op Rouvoet maar alleen Rutte bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |