Niet naar mijn manier van leven, wel naar Onze Normen&Waarden. Van mij hoeven ze niet om 17:30 exact aan de boerenkool. Van mij hoeven ze geen Nederlandse muziek te luisteren. Van mij moeten ze echter WEL hun boerka af, de straat op, homo's al vind ik homoseksualiteit ook afschuwelijk smerig en ben ik tegen homo-adoptie en in mindere mate ~huwelijk respecteren, werken, een hand geven in een publieke functie en Nederlands praten. Nederland is niet alleen een onderdeel van de wereld, het is ook Nederland. Daar ben ik trots op, en dat wil ik ook vooral zo houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Integratie wil niet zeggen dat iemand maar moet conformeren naar jouw manier van leven, jouw mening of jouw normen en waarden. Gelukkig niet, dat is pas on-Nederlands. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen mag doen af laten wat ie wil, in Nederland gelden voor iedereen dezelfde regels, iemand die zich daaraan houdt is geïntegreerd, die heeft het begrepen. Zolang we hier in Nederland nog onderling van mening mogen verschillen mag een nieuwkomer dat ook. Nederland is geen eiland, het is onderdeel van de wereld.
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoop dat Bos z'n eigen aanpak gaat verkondigen en niet alleen Balkenende bashen.
Ik vind die reclame van de VVD ook zo sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
euh.. "eigenlijk bent u een D66-er" ?? Wie verzint in godesnaam dit soort slogans?
ach.. nu ff bijkomen, straks Freek met zijn "stem of sterf" t-shirtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef knnth het volgende:
Jammer, nu wordt het serieus.
Ik heb dus echt! vanaf zeven uur tot ver na het begin van het journaal keihard zitten lachen, leuker dan welke comedy dan ook was dit zeg ... ik heb dus nu gewoon buikpijn
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef 61neorej het volgende:
Mensen die nog twijfelden over de partij van de Dieren zijn in ieder geval daarvan verlost![]()
Slechtste verkiezingscampagne ooitquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Roi het volgende:
Volgens een reclame ben ik 'eigenlijk' een D66'er
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Bagheera het volgende:
Stuger was de slechtste vond ik. Stuger:![]()
Hopen dat Marijnissen eens over de oorlog in Irak begint.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Freek straks, kan niet wachten.
Ja maar gezien haar slot pleidooi willen ze je stem niet eensquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik vond haar beter overkomen dan bijv. de nummer 2 van Wilders een tijdje geleden in een debat.
Dank. Ik dacht niet naquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef teamlead het volgende:
TT toch maar ff aangepast
Dat zou wel heel sneu zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Rutte en Balkenende beginnen toch weer over de AOW van Bos.
Ja, en dan herhalen wat Van Mierlo gisteren bij P&W zei.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopen dat Marijnissen eens over de oorlog in Irak begint.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en dan herhalen wat Van Mierlo gisteren bij P&W zei.
Hij had moeten wachten met 1.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:weet u 3, nee 2, nee nee 1 moment
Wat voor vraag was dat? mijn moeder zat er doorheen te blaten, dus heb het niet kunnen volgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:weet u 3, nee 2, nee nee 1 moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |