okee, da's beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik bedoel: daar trek je geen kiezers mee.
Inderdaadquote:
Zonde van je reetquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Zojuist mijn reet mee afgeveegd.![]()
kruisjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje voor jou:
[afbeelding]
Het hoort niet maar ik ga er geen halszaak van maken. Incident.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef gelly het volgende:
En dat maakt het goed ? Juist van Jan-peter "gezin is de hoek van de samenleving" Balkenende zou je wat anders verwachten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef rebel6 het volgende:
Halsema sterk!
ik gok dat die even een biertje is gaan halenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is Jan ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Xenwolfie het volgende:
En daar komen de schoolrijtjes weer.
Wat voor toontje wil je dan hebben.quote:
Die weet wanneer ie niets moet zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is Jan ?
Aambeien?quote:
Die haalt vanacht thuis de zweep er nog eens overheen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Oksel het volgende:
Halsema heeft wel echt hele foute ingestudeerde grappen..
Dat ze haar mond houdt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Thelonious het volgende:
Wat voor toontje wil je dan hebben.
Een vrolijk toontje, met een knipoog op het eind.
iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die weet wanneer ie niets moet zeggen.
Ik ga er wel op stemmen, maar hoop dat Rutte donderdag bekend gaat maken dat hij opstapt. En dan hoop ik niet dat Verdonk zijn plaats in gaat nemen, de VVD heeft een echte liberaal nodig. Dus weg met Rutte en Verdonkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:49 schreef leejow het volgende:
[afbeelding]
Mag trouwens vrij gebruikt worden
Je kan op z'n minst proberen vooruitstrevend te zijn toch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Halsema denkt dat NL alle globale milieuprobleme op kan lossen door in dit land zwaar te bezuinigen en te hervormen, terwijl in andere landen men zich er niks van aantrekt. Lost niks op, moet je globaal opzoeken en niet de Nederlander de dupe van laten worden.
Nee slechts een heel landquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, onder Halsema gaan geen bedrijven failliet.
Wat Rutte zegt dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Halsema denkt dat NL alle globale milieuprobleme op kan lossen door in dit land zwaar te bezuinigen en te hervormen, terwijl in andere landen men zich er niks van aantrekt. Lost niks op, moet je globaal opzoeken en niet de Nederlander de dupe van laten worden.
Henk Kampquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ga er wel op stemmen, maar hoop dat Rutte donderdag bekend gaat maken dat hij opstapt. En dan hoop ik niet dat Verdonk zijn plaats in gaat nemen, de VVD heeft een echte liberaal nodig. Dus weg met Rutte en Verdonk![]()
Idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Steeven het volgende:
Bos en briljant in één zin; Dat kan nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
BOS met een briljante openingsopmerking.
Van een gitaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef Smeich het volgende:
Mooie snaar van Bos naar Balkie!!!! Daar stond die dan..
prachtig, nog zo'n paar en Balkenende ligt knock-outquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef Smeich het volgende:
Mooie snaar van Bos naar Balkie!!!! Daar stond die dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |