SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door bvvt op 19-11-2006 04:32:08 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Zo te zien moeten we in de Brabantse hoofdstad nog tot een uur of 14.00 wachten om zeker te weten dat het droog is. En dan heb ik andere verplichtingenquote:Op zondag 19 november 2006 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er komen droge periodes aan![]()
[afbeelding]
85 - 65... verschil is voor ...quote:Op zondag 19 november 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwd was te vroegzat nog in me 'pj'
maar kontje is weg
@ hiesj: rode kontje+undertail = 65 euro --> witte+undertail verkocht voor 85
quote:Op zondag 19 november 2006 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kwou niet weten wat het kostte, ik wou weten of het pijn deedquote:Op zondag 19 november 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwd was te vroegzat nog in me 'pj'
maar kontje is weg
@ hiesj: rode kontje+undertail = 65 euro --> witte+undertail verkocht voor 85
quote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef hicham het volgende:
Kwou niet weten wat het kostte, ik wou weten of het pijn deed
okquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
Voor hoeveel heb je je kontje verkocht en kun je ons achteraf ook vertellen of 't het geld waard was?
quote:
Tja, zo te zien is Amsterdam het enige plekje in NL waar de zon schijntquote:Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef worldpimber het volgende:
Hicham en ik gaan gewoon hier weer ff heen en weer rijden op een recht stuk op zoveel mogelijk manieren en op zo min mogelijk wielen, maar ik vind het lullig voor je om daarvoor 150km te gaan rijden... Desalniettemin ben je welkom.
![]()
Je hebt me overgehaaldquote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef worldpimber het volgende:
En als je komt krijg je natuurlijk HC.
De meet begint ongeveer rond de klok van jouw ETOAquote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt me overgehaald![]()
Hoelaat is de minimocrometHCflavormeet
Tussen 14:00 - 14:30 ETOSquote:Op zondag 19 november 2006 12:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De meet begint ongeveer rond de klok van jouw ETOA(© Gawaine
)
Dus zeg het maar
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft kenkerregenen hierga niet in de regen vertrekken
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ETOS![]()
Weet je waar je moet zijn?
quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
102, linksaf en rechtdoor blijven rijden. Daarna Hicham bellen, over een sloot springen en wachten tot je weggestuurd wordt![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding] 102, linksaf en rechtdoor blijven rijden. Daarna Hicham bellen, over een sloot springen en wachten tot je weggestuurd wordt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
HC meeters .. waar blijven jullie nou? [afbeelding]wordt echt niet droog hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de MC gaat naar Adam, dus geen HCM @ Hoogvliet dit weekend
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
HC meeters .. waar blijven jullie nou?
quote:
quote:
Waar blijft Rib-Iquote:
Je zou aan een paal hangen en dan zouden ze langs komenquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 13:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar blijft Rib-I [afbeelding]
Ok, je hebt geen zinquote:Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik red het niet meer, het is al te laat en er staat 10 Km file ri Amsterdam![]()
SMS mij het adres, dan rij ik om de file heen ernaartoequote:Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, je hebt geen zin
Geen probleem duh, ik zou ook niet 150km voor niks rijden![]()
![]()
Ja, volgende keer SMS ik het adres wel, dan heb ik vast zin om te kijken hoe het heet daar op map24quote:Op zondag 19 november 2006 13:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
SMS mij het adres, dan rij ik om de file heen ernaartoe![]()
Trouwens, volgende keer maar
Ik sms je wel als ik straks in Amsterdam benquote:Op zondag 19 november 2006 13:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, volgende keer SMS ik het adres wel, dan heb ik vast zin om te kijken hoe het heet daar op map24
Je komt dus wel?quote:Op zondag 19 november 2006 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je wel als ik straks in Amsterdam ben![]()
Ik hing aan de paalquote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je zou aan een paal hangen en dan zouden ze langs komen![]()
Waar is dat topic van die brikkentoer dan?quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik hing aan de paal![]()
Nohhhhh, ze slaan Winkel gewoon ff over he, vinden ze leuk!![]()
![]()
quote:De organisatoren van MOTORbeurs Utrecht hebben een nieuwe beurs gelanceerd: MotorNewz. MotorNewz is dé nationale show voor alle motorprimeurs 2007. Je vindt er een compleet overzicht van de nieuwste motoren voor het komende jaar. Vrijwel alle merken zijn te bewonderen op deze megapresentatie. MotorNewz vindt plaats op 25 en 26 november aanstaande in Jaarbeurs Utrecht.
Alle nieuwe motoren 2007
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg… Ze staan er allemaal!
Ik ga waarschijnlijk wel heenquote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
Hey medewegpiraten, wie gaat er volgende week naar de motornewz beurs?
Als het een beetje goed weer is zal ik er zaterdag op de fiets (SuzGSXR750K1) zijn....
[..]
Is het echt iets nieuws of is het gewoon de motorbeurs maar dan met een nieuwe naam in een poging de mentaliteit te veranderen en meer bezoekers te trekken?quote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
Als het een beetje goed weer is zal ik er zaterdag op de fiets (SuzGSXR750K1) zijn....
He! dudequote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
[..]
Wat was je van plan danquote:Op zondag 19 november 2006 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel heen![]()
@Noohh, de brikken zijn langs de dijk gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het meer ter vervanging van de motorRai, dus eigenlijk alleen maar nieuwe modellen enzo...quote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het echt iets nieuws of is het gewoon de motorbeurs maar dan met een nieuwe naam in een poging de mentaliteit te veranderen en meer bezoekers te trekken?Komt er dan ook nog een motorbeurs?
Ik ga er overigens niet heen, vind er vaak niets aan om voetje voor voetje voort te schuivelen door hallen.
Je zal toch maar zo veel tijd over hebbenquote:
Hij komt hierheen, dus we wachten af...quote:Op zondag 19 november 2006 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Geen meet vandaag dus of zit Rib-i voor jan lul op de fiets![]()
Misschien wel misschien nietquote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
Waar blijft het belletje van Rib-I [afbeelding]
![]()
Moggah
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vindenquote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
misschien moeten we een expeditie op touw zetten om hem te zoeken
![]()
Een neger op een zuurstokquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
ik verdenk hem er van dat het niet alleen kleuren zijn die hij niet zietquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ducati 999
Eigenaar: Scudeira Ducati?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; stond op de stand van sponsor OM
En zo kennen we je weerquote:Op zondag 19 november 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: OM Pimespo
Eigenaar: OM
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; staat in de kleuren van Ducati Corse
Het is maar waar je trots op bentquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, ik ben en blijf een heftruckchauffeur
quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Het is best iets waar je trots op mag wezenHij heeft er vast hard voor moeten studeren!
Sommige hebben niet eens een studie!![]()
NOHHhHhhHHhhhh
Heftruckchauffeurkantinegarpjesquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg mn mast ten minste omhoog, dat kan ik van jou niet zeggen
quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Sommige hebben niet eens een studie!![]()
NOHHhHhhHHhhhh
Tot ik hem 1 oogwink heb gegeven!quote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sowieso schrijf je zo.
Korte studiequote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]vierdaagse cursus
Maar ik doe het vooral voor mn plezier
Dat ik er ook voor betaald krijg is alleen maar mooi meegenomen.
.......Ik dacht dat ik al zo'n beetje op de bodem zat maar dit is zelfs beneden mijn niveauquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimberquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tot ik hem 1 oogwink heb gegeven! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Het oogwinkende spook, binnenkort in de bioscoop![]()
Bazziequote:Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
.......Ik dacht dat ik al zo'n beetje op de bodem zat maar dit is zelfs beneden mijn niveau
Geitenneuqen voor beginners?quote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimber
5 hartaanvallen, een spastische voet en een lamme zak tijdens bezoek aan "oogwinkende spook"quote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Het oogwinkende spook, binnenkort in de bioscoop
I'm shaking in me boot, yarrrrquote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
BazzieHij is moderator
kijk je wel uit! [afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
5 hartaanvallen, een spastische voet en een lamme zak tijdens bezoek aan "oogwinkende spook"![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wottefok! Vandaar die krekel op je linker oor![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ducati 999
Eigenaar: Scudeira Ducati?
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; stond op de stand van sponsor OM
Daar moet je heel wat meer in huis voor hebben dan alleen Friesland heurquote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimber
quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar moet je heel wat meer in huis voor hebben dan alleen Friesland heur
Rib-I is er [afbeelding]
Heeft ie nix te doen ofzo?
Even oliebollen + warme chocomel halen voor deze bikkol die vrouw en kinder verlaat voor Neerlands Mocrotrots op 2 wielen.![]()
![]()
IM SHAKING IN ME BOOT!quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Verdient ook bakken met geld.quote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:vierdaagse cursus
Maar ik doe het vooral voor mn plezier
Dat ik er ook voor betaald krijg is alleen maar mooi meegenomen.
NOOOOoooGOOOooHohHHquote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Verdient ook bakken met geld.Ik zou er voor mijn bed in blijven liggen.
![]()
Gelukkig verdient dat roodharig moppie van je ook net iets bij de supermarkt.![]()
* BazzieK speelde de bange piraatkapiteinquote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
IM SHAKING IN ME BOOT!
Ja, die zin snap ik![]()
![]()
![]()
![]()
je weet!![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verdient ook bakken met geld.Ik zou er voor mijn bed in blijven liggen.
![]()
Gelukkig verdient dat roodharig moppie van je ook net iets bij de supermarkt.![]()
Ahhhhhhh die van spongebobquote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK speelde de bange piraatkapitein
quote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Oh nog even kort, naar de bios geweest met dikke Bazzie ofzo of mis ik wat? Oh, misschien veel onzin uit de MSN gesprekken
Tja kan niet werken is een ruim begrip he, op je rug liggen en benen spreiden is best te doen lijkt mequote:[..]
NOOOOoooGOOOooHohHH
Dissss![]()
Maar die chick kan niet werken toch
Wat jij wilquote:Op zondag 19 november 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhhhhhh die van spongebobdie aAaaRrrRrrrr gaat rijden op een boot
![]()
![]()
Hoezoquote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Maar die chick kan niet werken toch
quote:Op zondag 19 november 2006 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo.. valt dat langharig tuig alleen in de smaak bij gehandicapten?
![]()
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
Hoezo.. valt dat langharig tuig alleen in de smaak bij gehandicapten?
![]()
Lees zelf maarquote:Biografie Sandra Augiga
In de bijzonder strenge winter van 1978/79, werd op een van de koudste dagen van de vorige eeuw, 9 januari 1979, een bijzonder kind geboren in een Haags ziekenhuis. Nog dezelfde dag volgde de eerste in een lange reeks operaties in verband met haar klompvoetjes. De dokters keken ook nog even naar Sandra haar bijzondere handen, maar vooral Sandra haar moeder zag al snel dat Sandra net zo veel kon als elk ander kind. Behalve ruiken dan…
Op zesjarige leeftijd scheiden haar ouders. Dat was voor Sandra niet zo mooi, want nu moest ze verplicht eens in de twee weken een weekend blijven bij de man die op zondags het vlees aan kwam snijden. Kleine Sandra ging ondertussen naar de basisschool om de hoek, in Rijswijk (ZH). Daar was ze de persoon met de hoogste cijfers voor het vak tekenen. Na de basisschool ging ze naar de groene school, ook al was het advies VWO. Sandra was zo’n beetje de enige persoon die vrijwillig op die school zat. Dit heeft alles te maken met haar grote liefde voor de natuur.
Op 13-jarige leeftijd was er een grote ommekeer in Sandra haar leven. Een aantal puzzelstukjes viel op hun plaats, Sandra kwam er achter dat ze heks is. Voor de mensen die nu geshockeerd zijn: nergens voor nodig, hekserij is een zeer vriendelijke natuurreligie en heeft weinig van doen met de heksen die we uit de meeste strips kennen. Ze is niet altijd chagrijnig zoals mevrouw de heks en kan niet vliegen op een bezem zoals Melissandre.
Na de groene school ging Sandra naar de kunstacademie. Helaas werd op dat moment strip niet als kunst gezien, en lag Sandra regelmatig overhoop met mensen die de schoonheid van strip niet in zien. Na twee jaar kunstacademie ging ze naar de cartoonschool. Daar hield Sandra het ook twee jaar vol, maar ze weigerde haar diploma, omdat ze dat ziet als een waardeloos stuk papier. Tijdens de cartoonschool begon Sandra aan een eigen strip, The Angel and the Witch. Deel 1 en 2 van die strip zijn inmiddels (in het Engels) verschenen, deel 3 is in voorbereiding, en die zal in het Nederlands uitgegeven worden. De hele reeks zal uit 13 delen bestaan.
Dankzij contacten in de heksenwereld, die ook Sandra haar talent inzagen, tekent Sandra al weer een kleine twee jaar de strip “Medea de Gothic heks” voor het gerenommeerde tijdschrift “Wiccan Rede”.
Sinds april 2003 woont Sandra in Friesland, samen met haar verloofde, die ook het financile plaatje van de strips regelt, en meedenkt over nieuwe strips.
Andere projecten van Sandra zijn ElfQuest FanArt, ze heeft een eigen verhaallijn gemaakt over de Tricksters, met in het achterhoofd deze ooit aan Wendy Pini, haar grote voorbeeld, te sturen. Daar is het tot nu toe nog niet van gekomen. Verder heeft ze haar eigen My Little Pony verhaal, en heeft ze meerdere kleinere projecten gedaan, zoals afbeeldingen voor een website, een aantal portretten ten behoeve van een veiling voor het goede doel en een strip voor het tijdschrift “Brandhout”.
Op dit moment (mei 2004) is Sandra net klaar met het script voor De Engel en de Heks te vertalen naar het Nederlands, is ze druk aan het tekenen met deel 3 van deze strip en zijn ook meerdere strips over Medea en haar vrienden in voorbereiding. Verder verkoopt ze sinds kort T-shirt, puzzels en dergelijke met haar stripfiguren er op en heeft ze een aanbieding liggen om een aantal portretten te tekenen.
Er zijn mensen die op en neer gaan voor een undertailtjequote:Op zondag 19 november 2006 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alleen voor oliebollen + warme chocomel ff op en neer
owjah johquote:Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
Er zijn mensen die op en neer gaan voor een undertailtje![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
dus sjeh niet echt veel gedaan eik
Chocoladesapquote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was laat en donker dus sjeh niet echt veel gedaan eikKwamen nog wel 2 andere mattieesssss4life tegen daarzo
Het echte levenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Wat ga je allemaal doen? Het echte leven ontdekken?![]()
Kongraatulaationsquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef MouseOver het volgende:
Ik mag vanaf nu legaal in dit topic posten
quote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het echte levenScheveningen
Wezen onthaasten in het westen des lands
Geen XJ gezien, wel een echte poeha yamaha r6 met veel herrie en een bijpassend tempo om van te huilen. (En dat alles om van een stoepje af te rijden)
Dacht ook wat HCM-ers gezien te hebben, maar dat was gisteren. De betreffende personen waren in ieder geval afkomstig uit Alogtonië en voorzien van sportschoenen, zwarte sokken, losse kleding in de kleuren, groen, rood, paars en blauw. Later heb deze mensen gespot, waarbij ze druk doende waren met het uitdelen van bruine bolletjes. Ik weet niet wat dit precies was, maar kinderen werden er blij van. Velen van deze kinderen riepen ook iets als "Zwarte wiet! zwarte wiet!"
Uit eigen veiligheid heb ik mij maar gedistantieerd van deze olijke bedoening, want ik wou niet medeplichtig zijn aan deze, in mijn ogen, illegale praktijken.
Dit bleek een verstandige keus te zijn, want deze, uit Alogtonië afkomstige, mensen werden later in trams en bussen afgevoerd naar een bepaald, niet specifiek te benoemen gebouw bij Schiphol...![]()
quote:
quote:
Geen XJ gezien, wel een echte poeha yamaha r6 met veel herrie en een bijpassend tempo om van te huilen. (En dat alles om van een stoepje af te rijden)
Dacht ook wat HCM-ers gezien te hebben, maar dat was gisteren. De betreffende personen waren in ieder geval afkomstig uit Alogtonië en voorzien van sportschoenen, zwarte sokken, losse kleding in de kleuren, groen, rood, paars en blauw. Later heb deze mensen gespot, waarbij ze druk doende waren met het uitdelen van bruine bolletjes. Ik weet niet wat dit precies was, maar kinderen werden er blij van. Velen van deze kinderen riepen ook iets als "Zwarte wiet! zwarte wiet!"
Uit eigen veiligheid heb ik mij maar gedistantieerd van deze olijke bedoening, want ik wou niet medeplichtig zijn aan deze, in mijn ogen, illegale praktijken.
Dit bleek een verstandige keus te zijn, want deze, uit Alogtonië afkomstige, mensen werden later in trams en bussen afgevoerd naar een bepaald, niet specifiek te benoemen gebouw bij Schiphol...![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Ok BazzieK, het is weer zo ver...
[afbeelding]?
Wel vet dat ik nu pas de lange sluitertijd functie leer kennen![]()
Wie heb je nu dan weer aangereden?quote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Ok BazzieK, het is weer zo ver...
[afbeelding]?
Wel vet dat ik nu pas de lange sluitertijd functie leer kennen![]()
Rib-i mad manquote:
Je plaatjes werken nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weer een nieuwe episode in de
[afbeelding]
-buurt
ach was niks bijzondersquote:Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Eh bikk0l, vertel liever wat voor lekkere chocomel men heeft gemist [afbeelding][afbeelding]
[..]
Het echte levenScheveningen
quote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Rib-i het volgende:
Het was de beste Chocomel ooit, ook de oliebollen waren de lekkerste die ik ooit heb gegeten.
Vanmiddag dus op de motor gesteapt richtind amsterdam, uit de postopbouw kan ik lezen dat BazzieK heeft gewacht tot ik was vertrokken voordat hij ging posten![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef BazzieK het volgende:
Zit nu bij een vage kennis thuis en geen idee hoe laat ik naar huis ga. Als Rib-I me morgen een uurtje voordat ik paraat moet staan ergens belt dan ben ik bij de HCM anders slaap ik uit![]()
quote:In A'dam aangekomen de Generaal verwiittigd dat er een nieuwe Sherrif in de stad was gearriveerd
[afbeelding]
Na wat moeite bij de spot gearriveerd, waar Worldpimber gelijk de warme chocolademelk uitdeelde aan zijn matties. De echte bikkels drinken chocomel met slagroom [afbeelding]
Kennis gemaakt met nog wat stunters in spe, daarna flink wat WHeelies uitgevoerd. Jammer dat het donker was anders had hier ook een mooie foto van mij in aktie gestaan![]()
Daarna Oliebollen tijd, De echte Bikkels eten Oliebollen met poedersuiker [afbeelding]
Nog even wat nagekletst en daarna op vriendelijke wijze door Worldpimber in mijn kruis geschopt. Na een klap in mijn nek door Hicham wist ik dat het tijd was om te gaan en werd ik vriendelijk verzocht om de stad weer te verlaten![]()
[afbeelding]
Je leert het alquote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
Verder ook een interessante/leuke dag gehad maar dat interesseert toch niemand ..
Zelfkennisquote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
Verder ook een interessante/leuke dag gehad maar dat interesseert toch niemand ..
Ik refereer nog niet naar personen als wequote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Echt een smeris al, als ie niks meer te zeggen heeft krijg je een hand van 'm ..
Neeeeee, ik heb een lieve vrouw vriendinquote:Op zondag 19 november 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Puik verhaaltje ja![]()
Mooie neon picca ook
1 vraag heb ik echter niet beantwoordt gezien, moet je vannacht op de bank slapen ofnie
Leuk, wie de neuk ben je?quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
zoo, lekker met de lancer met 180km/h door de boeren weggetjes gereden,.. ,met ong 230PK..
lekker aantal km gereden vandaag...
...quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
zoo, lekker met de lancer met 180km/h door de boeren weggetjes gereden,.. ,met ong 230PK..
Dusssssssssquote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
Dat doet zelfs Bazziek met een 25 KWquote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
Goeie films johquote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat doet zelfs Bazziek met een 25 KW![]()
Het gaat er niet om of we het kunnen, maar of we het willenquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
ja en? lancer is tenminste cool, lancer uit 1977 , 1400 automaat . met een 2000Turbo blok er in,
maar zulk spul kunnen jullie niet zelf ombouwen he..? en vinden jullie niet leuk
Tof joh een oud kenkerhok met een schijtmotor er in waardoor het nog niet vooruit komt. Maarja ik ben dan ook verwend met mijn afschuwelijke 34pk die dat hok van je er nog uit rijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
ja en? lancer is tenminste cool, lancer uit 1977 , 1400 automaat . met een 2000Turbo blok er in,
maar zulk spul kunnen jullie niet zelf ombouwen he..? en vinden jullie niet leuk
Waar heb je het overquote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef kratjuh het volgende:
Rustig jongens, jullie lijken wel extreem-rechts ..
Heb je nou die quote van me nog gelezen of niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Rib-i het volgende:
Goed man, welke kleurenquote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hé bikkel![]()
Vandaag een nieuwe jas gekocht bij Motopoint![]()
De warmste die ik kon vinden![]()
Ja maar die negeerde ik, dan komt mijn post veel krachtiger overquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je nou die quote van me nog gelezen of niet?
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of we het kunnen, maar of we het willen
quote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
Zwart met grijsquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, welke kleuren
Was trouwens goed rijden al werden mijn voeten op de terugweg erg koud![]()
Ongeveer 5 minuten regen gehad in Amsterdam verder helemaal droog geweest![]()
Ik heb geen auto, en heb er ook geen behoefte aanquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
Snap het nou eens wij hoeven niet zo'n schijthok dat niet vooruit komt aangezien wij niet bij de eerste de beste regendruppel om een dak en verwarming schreeuwen net als flikkers zoals jijquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja maar die negeerde ik, dan komt mijn post veel krachtiger over![]()
![]()
Doe eerst je huiswerk is, sjon ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk nog wel op de weg kijken met die dikke plaat voor je kop?quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
voor de gene die het wel leuk vinden, dit is onze auto..![]()
[afbeelding]
Vanavond nog een Subaru WRX 2005 Four Wheel Drive blablabla... weggereden met een manke motorquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Dude ...!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Ik rij 100pk op 250 kiloquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
ik denk dat deze sneller is dan jou auto.. als je er 1 hebt..quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Snap het nou eens wij hoeven niet zo'n schijthok dat niet vooruit komt aangezien wij niet bij de eerste de beste regendruppel om een dak en verwarming schreeuwen net als flikkers zoals jij![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Toffe auto manquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Is dat barrel niet eens van jezelf dan ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik denk dat deze sneller is dan jouW auto..
Ik...heb....geen...auto...quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik denk dat deze sneller is dan jou auto.. als je er 1 hebt..
Voor alle Surinamers dus?quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
<- (smiley alleen bestemd voor vrienden)
quote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hoppeteee in de kliko ermee
[afbeelding]
Nee, gewoon dikke sokken. 5 voor 10 Euro op marktquote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zwart met grijs![]()
Heb je geen thermo sokken of zow ?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, gewoon dikke sokken. 5 voor 10 Euro op markt![]()
Gebruik ik alleen bij het motorrijden![]()
Kijk, zo zien we het graag ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef arnold-d het volgende:
nou, ff een foto van de motor van me pa dan..![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/360012
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/360012
nu streetfighter, omdat hij is gevallen in italié (en 4 ribben gebroken)
was een honda vfr
en een ducati demper, en klinkt heerlijk![]()
[afbeelding]
de linker was het![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor alle Surinamers dus? [afbeelding]
/insiders only
oo het is weer hersteld ja,quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk, zo zien we het graag ..
Klote van je pa btw, issie goed hersteld van z'n ribbreuken ?
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef arnold-d het volgende:
[..]
oo het is weer hersteld ja,
is inmiddels al een jaar terug, vakantie
maar hij heeft er wel een tijd last mee gehad, vooral met het hoesten etc
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib brekenquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.
Heeftie ook een flinke tijd last van gehad, maar beter dat dan dattie z'n nek brak ofseauw ..
Rijd je wel 's mee met je pa?
De volgende keer richting Worldbeater of OPMquote:Op zondag 19 november 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JaMaarja zoals eerder verteld uit mijzelf wordt ik niet wakker
quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De volgende keer richting Worldbeater of OPM![]()
En geen smoesjes![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib breken
Een poging wagen om Rib-i te breken of kneuzen is het allerergst, dan hebbie een deathwish
Kijk aub. even naar de OPquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Neejoh, mallerdquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib breken
Een poging wagen om Rib-i te breken of kneuzen is het allerergst, dan hebbie een deathwish
Ik heb mijn shirt aan mijn broertje gegeven, mocht 'm niet aan in het bijzijn van mijn vriendinquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
@ Rib-i : Heb je 'm nou al 's gehaald ?
Dan ben je 'm ook niet waard .. Klopt er toch geen reedt van ?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb mijn shirt aan mijn broertje gegeven, mocht 'm niet aan in het bijzijn van mijn vriendin![]()
Ter herinnering:quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk aub. even naar de OPhet rijmt
een sinterklaas shizzle zinnetje
Was dezequote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan ben je 'm ook niet waard .. Klopt er toch geen reedt van ?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ter herinnering:
Eerst F5-en voordat ik post...
ik kan niet bij me pa achterop, tenzij ik mijn voeten tussen de velg wil hebbenquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.
Heeftie ook een flinke tijd last van gehad, maar beter dat dan dattie z'n nek brak ofseauw ..
Rijd je wel 's mee met je pa?
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld isquote:
Jammer is datquote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld is![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld is![]()
Rib-i: Vetquote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
* BazzieK die het al helemaal weer vergeten was en die het ook niet zag toen Rib-I het uitpakte![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rib-i: Vetwat betkend het?
.... : Goede avond neuqen ?
quote:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
* BazzieK die het al helemaal weer vergeten was en die het ook niet zag toen Rib-I het uitpakte![]()
Het is tog algemeen bekend dat Bazziek in alles een paar jaar achter ligtquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje vent heeft iets van haargroei bovenop zijn lip![]()
Boven ja maar wat voor spast ben je dan als je op je lip gaat scherenquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje vent heeft iets van haargroei bovenop zijn lip![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is tog algemeen bekend dat Bazziek in alles een paar jaar achter ligt![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef hicham het volgende:
[PTA SC] 1192 VW Golfs in Polen
Gaat lekker zoHalleeaauuwww
Hij heeft nog een rollator van je geleend?quote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
en nee, je hebt niets gemist. Ik mis RichardGie wel![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
en nee, je hebt niets gemist. Ik mis RichardGie wel![]()
quote:
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennenquote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Boven ja maar wat voor spast ben je dan als je op je lip gaat scheren
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?quote:
ja, die gaat ook veel te snel hequote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennen![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef Crashcat het volgende:
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nog 20!!!
Eej Sherlockquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?![]()
quote:
En al kwijlend op je toetsenbord in slaap gevallen?quote:
Vette shitquote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag staat de XC90 V8 Geartronic EXECUTIVE a 95.385 eurootjes op het program
wtf doe je tog altijd met die volvo's?quote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag staat de XC90 V8 Geartronic EXECUTIVE a 95.385 eurootjes op het program
Wil ik ook nog steeds 's weten .. Waarom hij wel en ik niet ..quote:Op maandag 20 november 2006 12:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
wtf doe je tog altijd met die volvo's?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 12:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds 's weten .. Waarom hij wel en ik niet ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |