Doe eerst je huiswerk is, sjon ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
Kan je eigenlijk nog wel op de weg kijken met die dikke plaat voor je kop?quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
voor de gene die het wel leuk vinden, dit is onze auto..![]()
[afbeelding]
Vanavond nog een Subaru WRX 2005 Four Wheel Drive blablabla... weggereden met een manke motorquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
Dude ...!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Ik rij 100pk op 250 kiloquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
ik denk dat deze sneller is dan jou auto.. als je er 1 hebt..quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Snap het nou eens wij hoeven niet zo'n schijthok dat niet vooruit komt aangezien wij niet bij de eerste de beste regendruppel om een dak en verwarming schreeuwen net als flikkers zoals jij![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Toffe auto manquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
Is dat barrel niet eens van jezelf dan ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik denk dat deze sneller is dan jouW auto..
Ik...heb....geen...auto...quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik denk dat deze sneller is dan jou auto.. als je er 1 hebt..
Voor alle Surinamers dus?quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
<- (smiley alleen bestemd voor vrienden)
quote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hoppeteee in de kliko ermee
[afbeelding]
Nee, gewoon dikke sokken. 5 voor 10 Euro op marktquote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zwart met grijs![]()
Heb je geen thermo sokken of zow ?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, gewoon dikke sokken. 5 voor 10 Euro op markt![]()
Gebruik ik alleen bij het motorrijden![]()
Kijk, zo zien we het graag ..quote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef arnold-d het volgende:
nou, ff een foto van de motor van me pa dan..![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/360012
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/360012
nu streetfighter, omdat hij is gevallen in italié (en 4 ribben gebroken)
was een honda vfr
en een ducati demper, en klinkt heerlijk![]()
[afbeelding]
de linker was het![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor alle Surinamers dus? [afbeelding]
/insiders only
oo het is weer hersteld ja,quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk, zo zien we het graag ..
Klote van je pa btw, issie goed hersteld van z'n ribbreuken ?
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef arnold-d het volgende:
[..]
oo het is weer hersteld ja,
is inmiddels al een jaar terug, vakantie
maar hij heeft er wel een tijd last mee gehad, vooral met het hoesten etc
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib brekenquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.
Heeftie ook een flinke tijd last van gehad, maar beter dat dan dattie z'n nek brak ofseauw ..
Rijd je wel 's mee met je pa?
De volgende keer richting Worldbeater of OPMquote:Op zondag 19 november 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JaMaarja zoals eerder verteld uit mijzelf wordt ik niet wakker
quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De volgende keer richting Worldbeater of OPM![]()
En geen smoesjes![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib breken
Een poging wagen om Rib-i te breken of kneuzen is het allerergst, dan hebbie een deathwish
Kijk aub. even naar de OPquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Neejoh, mallerdquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib kneuzen schijnt erger te zijn dan rib breken
Een poging wagen om Rib-i te breken of kneuzen is het allerergst, dan hebbie een deathwish
Ik heb mijn shirt aan mijn broertje gegeven, mocht 'm niet aan in het bijzijn van mijn vriendinquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
@ Rib-i : Heb je 'm nou al 's gehaald ?
Dan ben je 'm ook niet waard .. Klopt er toch geen reedt van ?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb mijn shirt aan mijn broertje gegeven, mocht 'm niet aan in het bijzijn van mijn vriendin![]()
Ter herinnering:quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk aub. even naar de OPhet rijmt
een sinterklaas shizzle zinnetje
Was dezequote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan ben je 'm ook niet waard .. Klopt er toch geen reedt van ?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ter herinnering:
Eerst F5-en voordat ik post...
ik kan niet bij me pa achterop, tenzij ik mijn voeten tussen de velg wil hebbenquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Mijn pa viel 's verkeerd op z'n boot, niks ernstigs maar wel een zwaar gekneusde rib.
Heeftie ook een flinke tijd last van gehad, maar beter dat dan dattie z'n nek brak ofseauw ..
Rijd je wel 's mee met je pa?
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld isquote:
Jammer is datquote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld is![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het begin had ze er niks op tegen, toen ze voor de 2e keer keek zag ze de tekening zoals het bedoeld is![]()
Rib-i: Vetquote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
* BazzieK die het al helemaal weer vergeten was en die het ook niet zag toen Rib-I het uitpakte![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rib-i: Vetwat betkend het?
.... : Goede avond neuqen ?
quote:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
* BazzieK die het al helemaal weer vergeten was en die het ook niet zag toen Rib-I het uitpakte![]()
Het is tog algemeen bekend dat Bazziek in alles een paar jaar achter ligtquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje vent heeft iets van haargroei bovenop zijn lip![]()
Boven ja maar wat voor spast ben je dan als je op je lip gaat scherenquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje vent heeft iets van haargroei bovenop zijn lip![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is tog algemeen bekend dat Bazziek in alles een paar jaar achter ligt![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef hicham het volgende:
[PTA SC] 1192 VW Golfs in Polen
Gaat lekker zoHalleeaauuwww
Hij heeft nog een rollator van je geleend?quote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
en nee, je hebt niets gemist. Ik mis RichardGie wel![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
en nee, je hebt niets gemist. Ik mis RichardGie wel![]()
quote:
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennenquote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Boven ja maar wat voor spast ben je dan als je op je lip gaat scheren
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?quote:
ja, die gaat ook veel te snel hequote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennen![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb die nieuwe mach 3 ultra über turbo raz0r 0wnZ3r, maar kmoest er kennelijk nog wat aan wennen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef Crashcat het volgende:
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nog 20!!!
Eej Sherlockquote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf met 87 kilo ofuh?![]()
quote:
En al kwijlend op je toetsenbord in slaap gevallen?quote:
Vette shitquote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag staat de XC90 V8 Geartronic EXECUTIVE a 95.385 eurootjes op het program
wtf doe je tog altijd met die volvo's?quote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag staat de XC90 V8 Geartronic EXECUTIVE a 95.385 eurootjes op het program
Wil ik ook nog steeds 's weten .. Waarom hij wel en ik niet ..quote:Op maandag 20 november 2006 12:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
wtf doe je tog altijd met die volvo's?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 12:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds 's weten .. Waarom hij wel en ik niet ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |