Wie heb je nu dan weer aangereden?quote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Ok BazzieK, het is weer zo ver...
[afbeelding]?
Wel vet dat ik nu pas de lange sluitertijd functie leer kennen![]()
Rib-i mad manquote:
Je plaatjes werken nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weer een nieuwe episode in de
[afbeelding]
-buurt
ach was niks bijzondersquote:Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Eh bikk0l, vertel liever wat voor lekkere chocomel men heeft gemist [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het echte levenScheveningen
Wezen onthaasten in het westen des lands
Geen XJ gezien, wel een echte poeha yamaha r6 met veel herrie en een bijpassend tempo om van te huilen. (En dat alles om van een stoepje af te rijden)
Dacht ook wat HCM-ers gezien te hebben, maar dat was gisteren. De betreffende personen waren in ieder geval afkomstig uit Alogtonië en voorzien van sportschoenen, zwarte sokken, losse kleding in de kleuren, groen, rood, paars en blauw. Later heb deze mensen gespot, waarbij ze druk doende waren met het uitdelen van bruine bolletjes. Ik weet niet wat dit precies was, maar kinderen werden er blij van. Velen van deze kinderen riepen ook iets als "Zwarte wiet! zwarte wiet!"
Uit eigen veiligheid heb ik mij maar gedistantieerd van deze olijke bedoening, want ik wou niet medeplichtig zijn aan deze, in mijn ogen, illegale praktijken.
Dit bleek een verstandige keus te zijn, want deze, uit Alogtonië afkomstige, mensen werden later in trams en bussen afgevoerd naar een bepaald, niet specifiek te benoemen gebouw bij Schiphol...![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Rib-i het volgende:
Het was de beste Chocomel ooit, ook de oliebollen waren de lekkerste die ik ooit heb gegeten.
Vanmiddag dus op de motor gesteapt richtind amsterdam, uit de postopbouw kan ik lezen dat BazzieK heeft gewacht tot ik was vertrokken voordat hij ging posten![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef BazzieK het volgende:
Zit nu bij een vage kennis thuis en geen idee hoe laat ik naar huis ga. Als Rib-I me morgen een uurtje voordat ik paraat moet staan ergens belt dan ben ik bij de HCM anders slaap ik uit![]()
quote:In A'dam aangekomen de Generaal verwiittigd dat er een nieuwe Sherrif in de stad was gearriveerd
[afbeelding]
Na wat moeite bij de spot gearriveerd, waar Worldpimber gelijk de warme chocolademelk uitdeelde aan zijn matties. De echte bikkels drinken chocomel met slagroom [afbeelding]
Kennis gemaakt met nog wat stunters in spe, daarna flink wat WHeelies uitgevoerd. Jammer dat het donker was anders had hier ook een mooie foto van mij in aktie gestaan![]()
Daarna Oliebollen tijd, De echte Bikkels eten Oliebollen met poedersuiker [afbeelding]
Nog even wat nagekletst en daarna op vriendelijke wijze door Worldpimber in mijn kruis geschopt. Na een klap in mijn nek door Hicham wist ik dat het tijd was om te gaan en werd ik vriendelijk verzocht om de stad weer te verlaten![]()
[afbeelding]
Je leert het alquote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
Verder ook een interessante/leuke dag gehad maar dat interesseert toch niemand ..
Zelfkennisquote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
Verder ook een interessante/leuke dag gehad maar dat interesseert toch niemand ..
Ik refereer nog niet naar personen als wequote:Op zondag 19 november 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Echt een smeris al, als ie niks meer te zeggen heeft krijg je een hand van 'm ..
Neeeeee, ik heb een lieve vrouw vriendinquote:Op zondag 19 november 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Puik verhaaltje ja![]()
Mooie neon picca ook
1 vraag heb ik echter niet beantwoordt gezien, moet je vannacht op de bank slapen ofnie
Leuk, wie de neuk ben je?quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
zoo, lekker met de lancer met 180km/h door de boeren weggetjes gereden,.. ,met ong 230PK..
lekker aantal km gereden vandaag...
...quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
zoo, lekker met de lancer met 180km/h door de boeren weggetjes gereden,.. ,met ong 230PK..
Dusssssssssquote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
Dat doet zelfs Bazziek met een 25 KWquote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef arnold-d het volgende:
Goeie films johquote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat doet zelfs Bazziek met een 25 KW![]()
Het gaat er niet om of we het kunnen, maar of we het willenquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
ja en? lancer is tenminste cool, lancer uit 1977 , 1400 automaat . met een 2000Turbo blok er in,
maar zulk spul kunnen jullie niet zelf ombouwen he..? en vinden jullie niet leuk
Tof joh een oud kenkerhok met een schijtmotor er in waardoor het nog niet vooruit komt. Maarja ik ben dan ook verwend met mijn afschuwelijke 34pk die dat hok van je er nog uit rijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
ja en? lancer is tenminste cool, lancer uit 1977 , 1400 automaat . met een 2000Turbo blok er in,
maar zulk spul kunnen jullie niet zelf ombouwen he..? en vinden jullie niet leuk
Waar heb je het overquote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef kratjuh het volgende:
Rustig jongens, jullie lijken wel extreem-rechts ..
Heb je nou die quote van me nog gelezen of niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Rib-i het volgende:
Goed man, welke kleurenquote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hé bikkel![]()
Vandaag een nieuwe jas gekocht bij Motopoint![]()
De warmste die ik kon vinden![]()
Ja maar die negeerde ik, dan komt mijn post veel krachtiger overquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je nou die quote van me nog gelezen of niet?
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of we het kunnen, maar of we het willen
quote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef arnold-d het volgende:
Zwart met grijsquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, welke kleuren
Was trouwens goed rijden al werden mijn voeten op de terugweg erg koud![]()
Ongeveer 5 minuten regen gehad in Amsterdam verder helemaal droog geweest![]()
Ik heb geen auto, en heb er ook geen behoefte aanquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
Snap het nou eens wij hoeven niet zo'n schijthok dat niet vooruit komt aangezien wij niet bij de eerste de beste regendruppel om een dak en verwarming schreeuwen net als flikkers zoals jijquote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
onee, jullie rijden alleen maar met een 50pk autotje, of het moet bbs transactiecontrol en al die troep omdat jullie anders de auto niet onder bedwang kunnen houden?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja maar die negeerde ik, dan komt mijn post veel krachtiger over![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |