quote:
Sjah, wat about morgen? Amsterdam is tha placequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
wat 'bout morgenom 10.30 uur komt iemand me kontje halen
heb best zin in HCMen als El P. nou ook ff niet alsof ie wat beters te doen heb
tssk tsskquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
behalve dan om meer km's dan jij te rijden![]()
![]()
![]()
Dus elke plek die je noemt moet meer west dan oost liggen
Ik heb deze keer echt geen tijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat 'bout morgenom 10.30 uur komt iemand me kontje halen
heb best zin in HCMen als El P. nou ook ff niet alsof ie wat beters te doen heb
ok voor deze keer danquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb deze keer echt geen tijdMisschien dat ik nog wel een uurtje ga stanna ofzo, maar iig niet meeten dan duurt het allemaal te lang. Sowieso moet ik eerst m'n nieuwe koppelingshendel monteren
dat kanquote:Voor hoeveel heb je je kontje verkocht en kun je ons achteraf ook vertellen of 't het geld waard was?
quote:Rib-i gaat over de HCM, maar die laat verdacht weinig van zich horen de laatste dagen
^^quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Plan gewoon wat, de rest meldt zich vanzelf..
quote:arnhem, arnhem arnhem![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssen
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Afslag: Zuilense Ring
Ik heb het erg druk de laatste dagen en volgende week ook nog. Als het morgen ook droog en zonnig is als vandaag ben ik erbij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i gaat over de HCM, maar die laat verdacht weinig van zich horen de laatste dagen
jij bent de MCquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Rib-i het volgende:
Lees straks wel hoe, wat, waar.
^^quote:Moet er weer vandoor![]()
Die doen dat denk ik niet... benzinepomp dan maar straks .. even snel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Alles zelf al opgegeten
Buurman to teH rescue?![]()
Mamma had nog gewaarschuwd vorige week.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:33 schreef Gawaine het volgende:
foei, is er niks open in de buurt ?
Die zit er net op met veel pijn en moeite.quote:Trouwens ik irriteer me mateloos aan die grote goedkope stikker op je kettingbeschermer kan je die
er niet afhalen vandaag of morgen ? Ding is zo overweldig aanwezig dat hij afbreuk doet aan je fiets![]()
Snelle carriere gemaakt die Rib-i.quote:
FOK is traag bij mij. Vandaar de late reactie.quote:Op zondag 19 november 2006 00:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
dus toch HCM morgen
ik ga zo nog ff wat drinken in Nijmegenhopelijk niet te laat - of te vroeg thuis
moet wel op tijd op zijn morgen
ik ga niet via Maarssen naar Rdamquote:Op zondag 19 november 2006 00:32 schreef Rib-i het volgende:
Als we samenkomen in Maarssen en dan naar Worldbeater rijden
Is goedquote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga niet via Maarssen naar Rdam![]()
beter gaan we dan over de A15
morgen nog ff afsprekenwordt zo opgehaald..
quote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef BazzieK het volgende:
Zit nu bij een vage kennis thuis en geen idee hoe laat ik naar huis ga. Als Rib-I me morgen een uurtje voordat ik paraat moet staan ergens belt dan ben ik bij de HCM anders slaap ik uit![]()
quote:
zal 1 vd limz zijn geweestquote:Op zondag 19 november 2006 03:36 schreef Crashcat het volgende:
Was jij vanochtend niet als eerste wakker?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |