Moet je niet inrijden .. oh nee.. t'is geen nieuwe.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:42 schreef Gawaine het volgende:
ook terug![]()
Was een mercedes Cnogwat die dacht dat ie me voor kon blijven op de dijk [afbeelding]
Tering wat rijd mijn kwaakje lekker![]()
Wel overal blubber op de weg, wanneer geven ze die boeren eens fikse boetes daarvoor ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je niet inrijden .. oh nee.. t'is geen nieuwe.![]()
Mannetje van MF die van de week bij het sleutelen aan de XJ geholpen heeft, is eigenaar van een Z1000.
Vroeger reed hij circuit in de raceklasse die de voorloper was van de supersport 600 ..
.. en met een opgeboorde XJ550 dus.Kent die motor(blok) dus van binnen en buiten.
![]()
De Z1000 heeft nogal last van tankslappers zo vertelde hij .. lijkt mij ook geen gewone rijstijl.
En dat op de openbare weg.![]()
De oudjes doen het nog best.![]()
Een stuurdemper als standaard op de Z zou idd geen overbodige luxe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar om nou te zeggen dat het echt een gemisIk vind hem zo al lekker sturen
![]()
Volgens mij niet maar ik zou nog steeds aan het ontvangende einde willen staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Waren het eik handschoenen met carbon knokkels?
Die tour gaat gewoon door Winkel heenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Knuffelslet het volgende:
joehoe schatjes!
nog mensen die morgen met de Oude Brikkentoer meerijden?
zie MF Waar is Wat te Doen![]()
ben je wereldvreemd of woon je daar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die tour gaat gewoon door Winkel heen
![]()
Winkel![]()
....
Errr.. stuurdemper maakt hem dus alleen maar logger.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Een stuurdemper als standaard op de Z zou idd geen overbodige luxe zijn.![]()
Maar om nou te zeggen dat het echt een gemisIk vind hem zo al lekker sturen
![]()
Die dingen die zo slap zijn dat ze omhoog gehouden moeten worden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef Gawaine het volgende:
Die kat kan me gestolen worden, van wie zijn die lekkere tieten ?![]()
Ikhad heel graag meegewild, maar morgen heb ik Nick, en het is dan wat ver samen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Knuffelslet het volgende:
joehoe schatjes!
nog mensen die morgen met de Oude Brikkentoer meerijden?
zie MF Waar is Wat te Doen![]()
Gaan we nu ineens politisch worden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
An Incovenient Truth [afbeelding]
Een must-see voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knopjes weten we allemaal te vinden als je geen Richardgie heet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
ben je wereldvreemd of woon je daar?
quote:Woonplaats: Winkel
Correctquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Naar een brikkenmeet moet je in stijl gaan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
wat een schatje.. maar houd toch wel van een topkuipje![]()
Ikheb nog wel een topkuipje liggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
Wat dacht je van een zwart blok, met rode aluminiumboutjes in het motorblok?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:03 schreef MouseOver het volgende:
Naar een brikkenmeet moet je in stijl gaan!
En ze zijn allebei rood
quote:
Vond het wel meevallen, met een beetje mazzel heeft onze generatie er geen last mee van en de rest kan de tering krijgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
Ben je wereldvreemd als je niet zou weten waar Winkel ligt, of ben je alleen interessant aan het doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Pimp my schroothoopquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zwart blok, met rode aluminiumboutjes in het motorblok?![]()
En een Aprilia upside down voorvork. [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaan we nu ineens politisch worden?![]()
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey tof, ik heb ook wel eens een film gezien die op IMDB staatquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staat
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd als je niet zou weten waar Winkel ligt, of ben je alleen interessant aan het doen?
And do you like my ass?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Knuffelslet het volgende:
Ach ja, het spannenste wat jij doet op motorgebied is een nieuwe accu laten monteren.quote:
Ik vond het een beetje onduidelijke link .. maar het is iets met Amerika zag ik zo snel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef hicham het volgende:
Wat de neuk is politisch en wat heeft 911 met mijn link te maken behalve dan dat ie ook op IMDB staat
Ik vond het wel een rare naam.. een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Knuffelslet het volgende:
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..
zo'n rare naam is het nou ook weer niet
No shitquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey tof, ik heb ook wel eens een film gezien die op IMDB staat![]()
En rijden zonder dat ie uit elkaar valt meestal danquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, het spannenste wat jij doet op motorgebied is een nieuwe accu laten monteren.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:17 schreef hicham het volgende:
[..]
No shit
* Schrijft Bazziek op lijstje met beswel-coole-mensen
We will see .. voorlopig technisch als nieuw.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
En rijden zonder dat ie uit elkaar valt meestal dan![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
Maar wel een gat dat zelfs map24 niet kent, dus dat maakt de naam des te vagerquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
meer om, als ze er niet gewoond had, dat ze doet alsof het dorp 'Condoom' heet ofzo..
zo'n rare naam is het nou ook weer niet
Je lijkt Makster welquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje onduidelijke link .. maar het is iets met Amerika zag ik zo snel.
Verder niet gelezen.![]()
Als het nou een pagina vol met tekst was...quote:Genre: Documentary (more)
Tagline: A Global Warning (more)
Plot Outline: A documentary on Al Gore's campaign to make the issue of global warming a recognized problem worldwide. (more) (view trailer)
Daar gaat het in de film ook overquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Ze (vs) zijn zelf een van de grootste vervuilers en trekken zich al jaren niks van de milieu verdragen aan (alles
mag als het ten goede komt aan hun economie) nu gaan zij iedereen vertellen wat er met het milleu kan gebeuren terwijl europa dat allang hoog op de agenda heeft staan
![]()
Wat de neuk, das BBIL c.q Michiel toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meetinkje met een toevallig voorbij komende MF-er
[afbeelding]
mooie 1200die op het gas omhoog komt
[afbeelding]
ruim een uur staan lullen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
Wat de neuk, das BBIL c.q Michiel toch?
quote:En waar is jouw wheeliepic
Global warning zei me nog geen reeet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
Je lijkt Makster wel![]()
Hoe duidelijk wil je het hebben als de volgende dingen op de pagina staan, direct onder de foto's:
.. dan had ik de uitleg er omheen gehad.quote:Als het nou een pagina vol met tekst was...![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
klikbaar
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC01735adj.jpg]afbeelding][/url]
En ik via hem via haarquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij vertelde al dat ie een paar keer via Kim op zandvoort was geweest..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. dan had ik de uitleg er omheen gehad.![]()
Compleet posten graag El Presidente.![]()
Beter lezen graag El Blijhoofdo.quote:Tagline: A Global Warning
Plot Outline: A documentary ( ...) global warming a recognized problem worldwide
Ik vind die andere foto op MF mooier.. betere kleuren, scherper, en jullie hadden de motoren wat dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope geen ritjequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Leuk ritje .. genoten dus!Ennn nu alvast een vriendje in de buurt.
![]()
dies beter jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind die andere foto op MF mooier.. betere kleuren, scherper, en jullie hadden de motoren wat dichter bij elkaar.![]()
[afbeelding]
Ik gebruik nooit twee bijna dezelfde bewoordingen na elkaar.. had alleen de tagline gezien dan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef hicham het volgende:
Beter lezen graag El Blijhoofdo. [afbeelding]
Of gebruik anders [/-XX-] aan het einde van je post, dan begrijp ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
,,, en ik heb niets in huis ,,,,![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Nick komt net binnen, en gaat gelijk poseren op de motor.![]()
Alleen de resolutie ff verkeerd ingesteld.![]()
[afbeelding]
,,, en ik heb niets in huis ,,,,![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
klikbaar
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/DSC01735adj.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |