Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilquote:Op zondag 19 november 2006 02:47 schreef Sounddragon het volgende:
De uitlaatservice bus is van mijn vriendin uiteraard, en die heeft ze elke dag nodig![]()
Gelukkig wil mijn werkgever erg graag dat ik op mijn werk kom, en heeft ie gewoon FF een leenhokkie beschikbaar gesteld, in de praktijk kom ik dan de ene dag met een Ford Courier thuis, de volgende met een transportbegeleidingsbus en de dag erna met een ouwe Passat station of een Landrover Discovery![]()
Allemaal grattish, en dus flex![]()
Op het werk is het gewoon algemeen druk, gekke tijden ook, zo ging vanmiddag om 13.00 uur de foon of ik FF met een Terbergje (450 Pk) en een semi dieplader een beetje ballast en jib op wilde gaan halen in 020, daar was de 400 tonner klaar met een klussie en die jongens wilden graag naar huis, en daar ben ik dus net weer van terug![]()
Maandagmorgen mag ik weer om 07.00 uur in Den Bosch staan met een 48 meter vouwkraan, hoe laat we weer thuis komen is vooralsnog een raadsel![]()
Hou je je toetsenbord wel schoon?quote:Op zondag 19 november 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilVeul beter dan die nieuwe TGA...
Lijkt het Belgiumdigital foto forum welquote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom de laatste tijd veel op een Spaans forum, daar meot je overdrijven he?
reactie op matige foto:
WOW! Wonderfull pictures![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Really great my amigo
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben zoals altijd 500 dingen tegelijk aan het doen, dus ik druk zo nu en dan wel even op F5quote:
Same here.quote:Op zondag 19 november 2006 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zoals altijd 500 dingen tegelijk aan het doen, dus ik druk zo nu en dan wel even op F5
vanalles en nog wat downloaden, om maar wat te noemenquote:Op zondag 19 november 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En, wat zijn jou andere tasks in deze multitaskwereld?
ah, je bent mn tegenpool. je zit niet alleen aan de andere kant van het land, ik ben ook nog eens van alles en nog wat aan het uploaden.quote:Op zondag 19 november 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
vanalles en nog wat downloaden, om maar wat te noemen
Ghi, you betquote:Op zondag 19 november 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilVeul beter dan die nieuwe TGA...
En waarom mailde je me neit toen de heelveeltonner met de toen nog verse TGA in Franeker was!quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, you betWe hadden ze allebei bij ons trouwens, dat geluid 0wnt echt
![]()
Ennehh, we hebben sinds van de week 2 TGA's, No.2 wordt nu opgebouwd naar Nederhoff spec's, die gaat binnenkort ook de weg op![]()
Mogguh trouwens![]()
Puikquote:Op zondag 19 november 2006 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat ik meestal ook niet weet waar die grote zooi uithangt
Dit was ook weer redelijk last minute![]()
Maandag om 04.00 moet de 400 weer voor 2 dagen in Roermond zijn, verdere planning weet ik ook niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal binnenkort wel eens een fatsoenlijke cam kopen, dan zal ik al het nieuwe materieel es FF op de foto slingeren voor op je site![]()
ja hoor. em op Google Talk ben ik btw gewoon altijd onlinequote:Op zondag 19 november 2006 15:33 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx Hebbie ff tijd om online te komen @ MSN?
ff een request
quote:
Ja, ik stond ook al perplexquote:Op zondag 19 november 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je eerste MAN-VW?
Datum staat als het goed is gewoon bij de eigenschappen van de foto op je pc....
Toch nog een primeurtje voor mequote:Op zondag 19 november 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook al perplexDe VW versie had ik al een paar keer, de MAn versie... Maar nog noiot de MAN-VW versie
quote:Op zondag 19 november 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En de ring is OK![]()
PNG fotorepo's ook
En die audi niet meerWaarom moets ik meteen aan aan Lipje denken
![]()
Volgens mij zelfs op exact dat punt ook jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat wij daar ook ff aan het slingeren waren
Maar stevige auto zo'n Audi 80
Oh ja joh, interessant man, tell me morequote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef arnold-d het volgende:
vandaag lekker met de lancer 180km/h over de boerenweggetjes gereden... met zoon 240PK...,![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef -XX- het volgende:
Ehhhhverkeerde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah meneertje zit weer met de broek op de enkelsquote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Neuksex.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ah meneertje zit weer met de broek op de enkels![]()
Inderdaad voorspelbaarquote:Op zondag 19 november 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NeeMaar ik wist wel dat hier een reactie op zou komen
oi HErmanquote:Oi Lipje
Gaat het hier nu ookal over sex?quote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Neuksex.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gaat het hier nu ookal over sex?
Dan blijf ik nog ff hangen
Al genoeg Jambers gezien in mijn leven...quote:
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevondenquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Al genoeg Jambers gezien in mijn leven...
Ik word idd donderdag een fosiel van 24 jaar...quote:Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevonden
Dit is cult jongenquote:Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevonden
net als David Hasselhoffquote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3382491587979249836&q=Jump+in+my+carquote:
Stond gewoon een paar weken op 1 in Engelandquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Stond gewoon een paar weken op 1 in Engeland![]()
Omdat het zo fout was kocht iedereen de singlequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Omdat het zo fout was kocht iedereen de single![]()
"The Hoff"quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
In Duitsland is hij een groot artiest geweest
Te ziekquote:Op zondag 19 november 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
Die plasseks dude OMFG :x
Duitse artiest en dan noemen ze hem "The Hoff"quote:
That's his middle namequote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef lipje het volgende:
hehehe "Zum Kotsen" was een betere naam
Dank, maar ik vier het nooit alleen ben ik bang dat ik er dit jaar niet onderuit kom...quote:Op maandag 20 november 2006 00:12 schreef lipje het volgende:
bedtijdalvast gefeliciflapteerd Ballenbek
![]()
last minute boekenquote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dank, maar ik vier het nooit alleen ben ik bang dat ik er dit jaar niet onderuit kom...
Ik vlucht die dag al naar Engeland, ga opeens mijn vlucht terug missen ben ik bangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |