ik verveel me echt de teringquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Alfisti het volgende:
Iemand nog een RTS spelletje voor Bo? Hij verveelt zich
Geen plintjes meer vast te schroeven ofso?quote:
Je zit in centrum A'dam op zaterdagavond en je verveelt je? ...quote:
1. pas als de hele vloer erin ligtquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen plintjes meer vast te schroeven ofso?
ik zit niet in het centrumquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit in centrum A'dam op zaterdagavond en je verveelt je? ...
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuwquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Bo/M5/anderewinterbandrijders: hebben jullie er al winterbanden onder hangen? Ik zuo het vorige week laten doen, maar met de huidige tempraturen wacht ik liever nog even.
Je zit toch bij de Arena? Lijkt me dat je dan zo in't centrum bent...quote:
Snottebel van mequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
Salaam Alaiquim
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuw![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuw![]()
ik ben nog niet verhuistquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit toch bij de Arena? Lijkt me dat je dan zo in't centrum bent...
't gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Snottebel van meHoe is het?
Hoelang ben je al bezig met die vloer man?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. pas als de hele vloer erin ligt
2. ze worden niet geschroefd
3. ik verveel me![]()
zaten er al in, voor 500 eurie boeide me dat weinigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]Eigen schuld of zo gekocht?
En ga je'm afrijden op de ring als de winter om is?
http://www.mycom.nl/Products/View/128207.aspxquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog niet verhuist
goed ik zit er nu ook niet zo ver vandaan maar ik heb geen vrienden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |