Altijd scherp onze TT'squote:Op vrijdag 17 november 2006 03:03 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben net thuis
Om te zien dat we weer een 602 hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aso ..quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik kan ook niet, heb Nick, kan misschien wel achteropquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik zeg vast af voor de HCMmeet a.s. zondag
Heb nog teveel te doen
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar .. hoe kom ik er vanaf?![]()
[..]
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zal mijn ogen open houden voor een div en een XJ. evt voor andere 2 wielers die enkel "technisch" in orde zijn. Tevens zal ik bewust zijn van niet werkende knipers.
Jawel! koffiekoekje trekt de randstad in... [afbeelding]
Wat is HCM meetquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar hebben we ons gewillig slachtoffer voor de HCM meet. [afbeelding]![]()
![]()
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele dienstenquote:
CHOCOLA!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat Makster het niet weet door alle stress in de personele diensten, maar jij die alles leest?
![]()
![]()
C= chocolade.
H= hot, hot, hot.![]()
![]()
..euh..quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:50 schreef -XX- het volgende:
CHOCOLA! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] !
Waar wat wanneer hoelaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..euh.... gezien de reisafstand.. zullen we zeggen.. 14.00 in Hoogvliet?
![]()
[afbeelding]
Doen we ook meppen gezien die smiley? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is
Sowieso schrijf je zo.
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:10 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Nee, maar ff serieuswat is HCM meet
?
Ik geloof er geen mieter van dat het Hot chocolat is [afbeelding]
Wotte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben serieus..altijd.. dat weet je toch.![]()
![]()
Klik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wotte!![]()
Het liep vet vast hierIk klikte, ineens 83925839 vensters open
![]()
Of was dat de bedoeling![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef -XX- het volgende:
Ahhh jaaaaa nu vat ik em![]()
Chocolademelk lurken in een gezellig cafe|
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Macquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Over 116 minuten val ik in de klauwen van het cbr
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring isquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
alvast succesquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
alvast veel plezierquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan zitten Rib-i en ik in de ballenbak bij de Mac![]()
Veel succes, de weergoden zijn met uquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het allebei spannend en een hele ervaring is
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Motoragent: kom jij maar es mee!quote:
Is it you.. Zelda?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
En weer weg, post sorteren en rondbrengen![]()
Bazziek.. Gawaine.. ook geen overgang om te meeten.quote:Gawaine, veel plezier met Rib-i's ballen![]()
OeW.. nog een half uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?quote:
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef BazzieK het volgende:
TataK had ook zijn boete binnen trouwens, 47km na correctie 340 euro![]()
quote:
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.quote:Ik: heeft wel één voordeel, ik wordt nu wel opgemerkt in het verkeer itt het rondrijden met originele demper waarmee je voortdurend van je sokken wordt gereden
Ik vergeet ook weleens van browser te switchen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Hey, zag je alterego, de rellende relnicht ergens posten .. doe je wel goed uitloggen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje jammer van je, dit vind ik echt zo een kul-M-F-nerdz-kul argument.Had beter van je verwacht.
Alleen die plaat tjah ...ga je daar nu wat aan doen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |