Bazzie zijn mislukte knuppel pogingquote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet meer de leeftijd van -XX- ?
Inclusief geyle handboeien
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet meer de leeftijd van -XX- ?
Inclusief geyle handboeien
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dan liever deze blonde ..
die nieuwe stijl van KTM bevalt me wel, op die 690 na danquote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
mine mine mine mine!
[/finding nemo meeuw]
Bruut ding . .en op slicks.quote:
It isn't a bug, it's a featurequote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bruut ding . .en op slicks.![]()
Maar ik ben dan toch meer een Benelli man .. wel ff enkelvoudige achtervork erin.
We rijden immers alleen op de weg.![]()
![]()
![]()
Net opgeruimd, hoe zit dat, maak je het hele aanrecht grondig schoon, is er zo'n ontwerper die je een net geopend pak melk niet normaal kan laten uitschenken.
![]()
![]()
En Nero heeft een speciale MP3 stand, maar sorteert wel alle nummer door elkaar, en niet volgorde van toevoegen. Fijn die gebruiksvriendelijke software.Duurde ook nog eens ff 10 minuten voordat de software had nagedacht. Op de data stand die ik altijd gebruikl gaat het net zo slecht, verder geen problemen mee, en staan ze er gelijk.
![]()
Maar .. hoe kom ik er vanaf?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef koffiekoekje het volgende:
It isn't a bug, it's a feature
Dan ben je in de buurt. En bij Faithy.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo maar es klaar maken voor een weekendje Scheveningen
* Zonnebrand zoekt
Ik heb net slechts drie xl marsen op, en twee xl snickers .. en een halve boterkoek. Nu maar wat chipjes nemen.. vetprobje.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ff wat eten![]()
[afbeelding]
Oh ja, was echt blij toen mijn moeke deze zeer puikende groene broodtrommel voor me had gekocht![]()
![]()
Dat offtopic geblaat gaat compleet langs me heenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
MwooahBaksteen denkt dat de XJ compleet gerestaureerd is.
![]()
En, wat gebeurde er dan met de volle tank? Leeggelopen op je nieuwe evisu?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb teveel Worldbeater gekeken...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, til nooit een volle tank op![]()
Leuk die benzine die alle kanten op gaat in een tank.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb teveel Worldbeater gekeken...![]()
<pics>
Oh ja, til nooit een volle tank op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
Net een half uur zitten pokeren online, de winst:Leuk (half)uurloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg net een sms van mijn meisje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna net zo goed als bij de AH vakkenvullenquote:quote:Ik speel op safeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik krijg net een sms van mijn meisje..Ze gaat vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nadat ik zag dat ik de tank niet los kon maken, omdat 1, die pokkezwaar was en 2, ik niet bij de afgeklemde benzineslangen kon, heb ik de tank voorlopig maar zo gelaten![]()
Ik kreeg gewoon zin om te sleutelen, dus hup, boeken weg en gereedschap erbij.
Als ik nog meer tijd heb, dan ga ik de motor en de kuipdelen schoonmaken.
Dan is het wachten totdat ik de kuipen kan laten spuiten
なんだっけ![]()
JoaH..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He hequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef Crashcat het volgende:
Nadat ik zag dat ik de tank niet los kon maken, omdat 1, die pokkezwaar was en 2, ik niet bij de afgeklemde benzineslangen kon, heb ik de tank voorlopig maar zo gelaten![]()
.. en als je hem er wel had afgetild had je er alle kanten mee op gelopen, behalve de juiste.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH..Ben nu op zoek naar zo'n pompje die de benzine op kan zuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
He he.. en als je hem er wel had afgetild had je er alle kanten mee op gelopen, behalve de juiste.
![]()
なんだっけ![]()
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu op zoek naar zo'n pompje die de benzine op kan zuigen.
[afbeelding]
Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
En anders gewoonaan een slangetje zuigen, of de tank gewoon omkeren, of gewoon de kraan open en tankje eronder.
Duurt wel megalang.
Even je vacuum opwekken, dat kan dan wel weer met je eigen adem.
![]()
![]()
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit. Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.
1. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:
Verder zonder cookies
2. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.
Pagina opnieuw oproepen
Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar webmaster@conrad.nlOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Hier geen probleem.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..
Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.
1. Uw browser accepteert geen cookies. Activeer in uw browser de toepassing van cookies en probeer het opnieuw. Wilt u bestellen zonder gebruik te maken van cookies, klik dan op onderstaande link:
Verder zonder cookies
2. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.
Pagina opnieuw oproepen
Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar webmaster@conrad.nl![]()
![]()
Maar probeerde vorige maand daar iets te bestellen.. hou op .. schei uit.![]()
En dan te bedenken dat ze pas de laatste winkel gesloten hebben, en nu volledig op E-business draaien.
Houdt vanzelf op, en scheid uit.![]()
![]()
Hey, knuffel - das snel gedaan met je divvie
mooi dat ie het weer doetOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ik kan je link niet volgen - dat is waar de melding over gaat......quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier geen probleem.![]()
![]()
Maar probeerde vorige maand daar iets te bestellen.. hou op .. schei uit.![]()
En dan te bedenken dat ze pas de laatste winkel gesloten hebben, en nu volledig op E-business draaien.
Houdt vanzelf op, en scheid uit.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Mwah.. Ik vraag wel op de fzrclub of iemand zo' n ding heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal is de kwaliteit om te huilen, beter geef je gelijk iets meer uit.
Heb je ook later nog wat aan voor de auto, etc.![]()
En anders gewoonaan een slangetje zuigen, of de tank gewoon omkeren, of gewoon de kraan open en tankje eronder.
Duurt wel megalang.
Even je vacuum opwekken, dat kan dan wel weer met je eigen adem.
![]()
Net studieboeken voor de tweede kwartaal gekocht.. 180 Euro![]()
En ik zuig niet![]()
bronchitisなんだっけ![]()
Praat je nu in jezelf.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:33 schreef bvvt het volgende:
Hey, knuffel - das snel gedaan met je divvie
mooi dat ie het weer doet![]()
![]()
Die werkt hier dus wel. Echte computer kopen, of iemand inhuren met verstand van Windows.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:34 schreef bvvt het volgende:
Ik kan je link niet volgen - dat is waar de melding over gaat......![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Praat je nu in jezelf.![]()
![]()
![]()
[..]
Die werkt hier dus wel. Echte computer kopen, of iemand inhuren met verstand van Windows.![]()
![]()
Eerste keer zag ik hem niet, maar na de tweede keer wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pompje voor maar ¤29.95!!!!
Is voorlopig toch nog ¤29,00 te veel![]()
Geraakt deze topic vanavond vol of niet?
なんだっけ![]()
Joah.. maar een plastic handpompje is ook zo wat. 10 euro weggegooid.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:47 schreef Crashcat het volgende:
Eerste keer zag ik hem niet, maar na de tweede keer wel..
Pompje voor maar ¤29.95!!!!
Is voorlopig toch nog ¤29,00 te veel![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of het topic vol komt, want ik zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Klus till you drop starts now .. succes, en vergeet de pics niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:54 schreef Crashcat het volgende:
G'night mate..
* Crashcat heeft het klus-virus opgelopen.![]()
![]()
![]()
Nog niet vol?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: