Ow. .ik was inconstitent .. en niet bemiddelbaar zeiden ze vorige week bij het detacheringsbureau.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:09 schreef Snelwagen het volgende:
net resultaat van een test van school terug,
I Machocultuur
Je voelt je prima thuis in een cultuur van ‘stoere jongens’. Je bent prestatiegericht, ambitieus en een tikkeltje materialistisch. Je loopt niet weg voor onderlinge concurrentie, je hebt er veel voor over om hogerop te komen. Bovendien ben je goed in staat om zelfstandig te werken en doe je dingen het liefst op jouw eigen manier.
Machocultuur
![]()
Ik krijg er altijd van die rare dingen uitquote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie dat ze nu een DRZ400SM heeft gezien haar onderschrift op MF.![]()
[..]
Ow. .ik was inconstitent .. en niet bemiddelbaar zeiden ze vorige week bij het detacheringsbureau.
Mijn mening was dat ik een flexibele persoonlijkheid ben, te groot voor hun wereld.![]()
![]()
![]()
WB gelooft niet in testen van Libelle kwaliteit.![]()
Huhm wel een vrouw met ballen dusquote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie dat ze nu een DRZ400SM heeft gezien haar onderschrift op MF.![]()
doesnt look that badquote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef MouseOver het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mVZ_3zOC6qU
auwauwauw
Niet egt gespierd die kerel, beetje slappen benenquote:
Ik zie de uitslag al bijna bij het antwoorden.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:14 schreef Snelwagen het volgende:
Ik krijg er altijd van die rare dingen uit, we hebben zon vak SLB en daar doen we altijd van die testen
![]()
Vette velg! Vanwaar was die VFR zo goedkoop?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:15 schreef 4x2 het volgende:
Morgen ff wieltje langsbrengen, maar heb weinig zin om de auto te pakken
Dus dan maar ff wat beunen:
[afbeelding]
Alleen misschien bind ik dat wiel straks toch maar ff rechtstreeks op het zadel, want dat rekje heb ik toch niet echt veel vertrouwen in...
Aan de andere kant, hij rust gewoon op mn achterkant, dus zolang die niet uit elkaar valt gaat het wel goed....
Opbouwen héquote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Waarom heb ik in me agenda staan 22, 23, 24 en 25 februari?![]()
Of is dat wat anders?
ow dr stond februariquote:Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef -XX- het volgende:
Gevondenhttp://www.motorbeursutre(...)echt_nl/nl/index.asp
Wat is het verschil?...![]()
Dan kun je dus het best naar motornewzquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef -XX- het volgende:
Ik hoop dat ik naar 1 van die 2 kan!Lijkt me wel leuk om te zien al die nieuwe modellen!
![]()
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan kun je dus het best naar motornewz
2 weekjesquote:
In Februari is de MotorBeurs ..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Waarom heb ik in me agenda staan 22, 23, 24 en 25 februari?![]()
Of is dat wat anders?
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef Rib-i het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NxmfhlHmYDI&eurl=
schitterendquote:
Is dat die kutbrug waar ik 2 keer bijna tegen een slagboom aangereden ben?quote:
Wat leuk een Fan van IOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Joah, niet gewend als ik weg ben.quote:
Neeej, die brug ziet er heel anders uit. Deze rij je inplaats van de tunnel voor Spike.quote:Is dat die kutbrug waar ik 2 keer bijna tegen een slagboom aangereden ben?
Vage constructie daar, twee banen na een verkeerslicht. Wil je ff snel klapperb00men en een koekblik inhalen als je de bocht uitkomt... hangt er een slagboom
Mwooahquote:Op donderdag 16 november 2006 18:30 schreef Baksteen het volgende:
Maare...de motor ziet er wel weer![]()
uit, moet ik zeggen !!!
Heb ik de investering er in ene keer uit.quote:Hallo,
alle blok delen incl carburateur wil er 100,- voor geven
Idd, niet gek dat je destijds op nummer 3 stond in de PTA toppostersquote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Joah, niet gewend als ik weg ben.![]()
Maar het carbsetje brengt misschien al 70% daar van op.quote:
uNSTOPPABLE FORCE... oeps caps..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
Idd, niet gek dat je destijds op nummer 3 stond in de PTA toppostersTotdat je weer moet [afbeelding]
Maar hij "heb" wel je telefoonnummer.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik kom net ergens achter...., ik zag een geel briefje hangen op me prikbord en besefte ineens!
Ik ben gematst !![]()
Die politiejongen heeft me boete verkreukt![]()
Waarvoor, wanneer, waarom?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik kom net ergens achter...., ik zag een geel briefje hangen op me prikbord en besefte ineens!
Ik ben gematst !![]()
Wat heb je daar nu weer voor moeten doenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik ben gematst !![]()
Wie heb je geneukt en wat is daarvoor verkreukt?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Ik ben gematst !![]()
De polietie jongen, de boetequote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie heb je geneukt en wat is daarvoor verkreukt?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
De polietie jongen, de boete![]()
Neeeeeee die ene van door rood lopen! van 29-09-06??? ofzo?
Haha![]()
HO! dat mag niet![afbeelding]
Hallo knappe man! [afbeelding]
[afbeelding]
doneer hert aan mijquote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het carbsetje brengt misschien al 70% daar van op.
En de cylinderkop ziet er ook netjes uit...
En dan hebben we nog 2 dozen met onderdelen waar ik weet verstand van heb.
Gewoon even los opbouwen is ook leuk natuurlijk.Can't find the time.
Heb geen geduld om dan tot volgend jaar te wachten.. weg is weg..![]()
![]()
vrouwenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
Soms word ik echt een beetje bang van jequote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
wat toevallig dat jij nou bij de politie wil hequote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Soms word ik echt een beetje bang van je![]()
Hebben jullie haar al een keer ontmoet?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |