Goed manquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
Terug naar huis nog even naar het park gereden voor een snelle foto.![]()
En weer snel naar huis, de motor pakt (als je alleen rijdt) al lekker zwaar op tot 4.000 Rpm..
Missschien win ik nog wel van een GS-500.![]()
Nu fff de carterplug losdraaien.Smaakt naar meer.
![]()
![]()
Been there'o so many times.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
UUhm, doe dat dan meteen ipv eerst naar huis rijdenOf zit je daar nog
Ik had nog een quote gequote.quote:
¿ Que ?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog een quote gequote.![]()
![]()
![]()
Ik was vooral bang voor de koppeling. Die slipte 2 weken geleden een beetje ..erg.. door terwijl de motor op de standaard stond te gassen in de hogere versnellingen. Nu totaal geen last van.quote:
nee, ik ga gewoon naar huisquote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
UUhm, doe dat dan meteen ipv eerst naar huis rijdenOf zit je daar nog
zit er volgens mij ook.... hij laat af en toe wat druppeltjes achter, volgens mij al vanaf m'n schuiver van vorig jaarquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there'o so many times.Never checked.
It is I with an oil fetish.
![]()
![]()
Maja, er kan ook een scheurtje zijn ontstaan.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, het eerste ritje viel helemaal niet tegen. [afbeelding]
De start was een ware pikstart, drukken en na 1.5 seconde (kan sneller) BROEM!![]()
![]()
Mede tnx to de nieuwe bougies denk ik.![]()
Het motortje liep al gelijk goed, leek wel een zware scheepsdiesel.
Na het starten pas mijn jas en helm gehaald binnen, en nog even in de eerste en tweede versnelling -met de motor op de bok- wat met het gas gespeeld, niet al te hoog, tot 3.000 Rpm. Ging voorspoedig zo.![]()
Daarna ben ik eerst even links de straat uit gekeken hoe de motor zich hield met gas los, want op de bok viel hij een minuut na het starten veel te ver terug met spelen. Maar dat ging allemaal prima.![]()
De rotonde was wel grappig met een wiel dat een andere lijn wil rijden dan het achterwiel.![]()
Helaas was de pomp bij de pompdefect, dus moest ik de rijafstand verdubbelen.
![]()
Er bleek achter 1.6 bar in te zitten, voorlopig maar op 2.4 gezet, en voor zat er maar 0.7 bar in, en dat is nu -totdat ik op heb gezocht wat goed is- 2.2 bar. Zal wel erg in de buurt zitten, of prima in de herfst.![]()
Terug naar huis nog even naar het park gereden voor een snelle foto.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer snel naar huis, de motor pakt (als je alleen rijdt) al lekker zwaar op tot 4.000 Rpm..
Missschien win ik nog wel van een GS-500.![]()
Nu fff de carterplug losdraaien.Smaakt naar meer.
![]()
![]()
Na een kansloze vruchteloze nacht,quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Rond half 10 toch kwijlend op mijn toetsenbord in slaap gevallenToen ik wakker werd had ik een smsje. Ik denk, ah iemand die informeerde naar mijn algehele gezondheid aangezien ze toch bezorgd zijn geworden door mijn plotse afwezigheid in de Fok!MC, maar niets was minder waar
![]()
Het was een zeer schokkend tekstbericht van de heer Wereldklopper die mij uitmaakte voor een lam scrotum gezien het tijdstip reeds 10 uur s'ochtends had gepasseerd en hij onder de toch wel enigzins foute indruk was dat ik geheel nog niet aanwezig was geweest deze ochtend. Al met al geen prettige manier om wakker te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neiH.. gewoon een te hard of te zacht aangedraaide bout.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef Roderick2085 het volgende:
zit er volgens mij ook.... hij laat af en toe wat druppeltjes achter, volgens mij al vanaf m'n schuiver van vorig jaar
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Rond half 10 toch kwijlend op mijn toetsenbord in slaap gevallenToen ik wakker werd had ik een smsje. Ik denk, ah iemand die informeerde naar mijn algehele gezondheid aangezien ze toch bezorgd zijn geworden door mijn plotse afwezigheid in de Fok!MC, maar niets was minder waar
![]()
Het was een zeer schokkend tekstbericht van de heer Wereldklopper die mij uitmaakte voor een lam scrotum gezien het tijdstip reeds 10 uur s'ochtends had gepasseerd en hij onder de toch wel enigzins foute indruk was dat ik geheel nog niet aanwezig was geweest deze ochtend. Al met al geen prettige manier om wakker te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inspuiten en morgen met de griptang losmakenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was vooral bang voor de koppeling. Die slipte 2 weken geleden een beetje ..erg.. door terwijl de motor op de standaard stond te gassen in de hogere versnellingen. Nu totaal geen last van.![]()
![]()
Klaar voor een brikkenmeet. Had gelezen dat er eentje dit weekend was in Noord Holland.
Helaas kan ik zondag niet.![]()
Ik krijg alleen het boutje van het oliefilter niet los.Morgen maar een griptang halen.
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Of heb jij een beter idee. Ik moet en zal het oliefilter bevrijden, kosten wat kost...
zal wel gelijk schroefdraad moeten tappen denk ik.Kopen we dat ook...
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na een kansloze vruchteloze nacht,
had Bazziek een meer vreugdevolle ochtend verwacht,
Vroeg wakker was hij,
maar al snel dacht hij "ik denk dat ik nu mijn bedje inglij"
Een sms kraaide hoopvol luid uit,
Bazziek hoopte op een meisje, roepende om zijn fluit ..
Alweer een trauma erbij..
![]()
[..]
neiH.. gewoon een te hard of te zacht aangedraaide bout.![]()
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daaroverquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, er kan ook een scheurtje zijn ontstaan.![]()
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
Vroeg wakker was hij,
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grondquote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
pff, dan was het ook niet belangrijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daarover![]()
Alleen wel handig om meteen te checken waar het vandaan komt, omdat het na een ritje weer misschien niet meer is te achterhalen
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grond![]()
[..]
pff, dan was het ook niet belangrijk![]()
zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevet
Je kan moeilijk van iemand al zijn eigenschappen worshippen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Jij moet inderdaad helemaal niet praten met je oliefetish ja, straks maak je nog onze relatie stuk door je gezeik daarover![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AaH, was het zo erg, tja dat veranderd de zaak. Al zijn drie druppels niet echt boeiend.. denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
ik moet er sowieso nog een keer naar opzoek... hij had na de schuiver wel een scheurtje ergens dichtgelast, aan de rechterkant volgens mij... olie komt nu iedere keer uit de linkerkant van m'n blok... regelmatig via de jiffy naar de grond![]()
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden.![]()
En een milieubeambte kan je wel een forse boete geven.![]()
![]()
.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 16-11-2006 16:32:04 ]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien je jiffy schanier overmatig ingevet
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurdquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja euH.. teruglezen die handel hooR.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurd
[..]
Vroeg wakker was hij,
![]()
[..]
Remleidingquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.
[afbeelding]
Erg handig die constante en automatische smering van de ketting.![]()
Heee wat doet die kabel bij het voorwiel? [/koffiekoekje]![]()
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachienquote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX650R lekte via de kering van de uitgaande as .. bij het voortandwiel dus.
[afbeelding]
Erg handig die constante en automatische smering van de ketting.![]()
Heee wat doet die kabel bij het voorwiel? [/koffiekoekje]![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan moeilijk van iemand al zijn eigenschappen worshippen.![]()
![]()
Maja, ik heb nou eenmaal respect voor alles wat leeft.
Behandel en vertroetel je motor zoals jij behandeld zou willen worden.![]()
![]()
Als ik dat dan op jou projecteer.. dan zit jij dus s'nachts in het keldertje.Zo wild met die ZX6R.
![]()
![]()
![]()
naja, genoeg te compenseren.
het waren geen kleine druppeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
AaH, was het zo erg, tja dat veranderd de zaak. Al zijn drie druppels niet echt boeiend.. denk ik.
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden.![]()
En een milieubeambte kan je wel een forse boete geven.![]()
![]()
.je kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
dat viel nog wel mee.... alleen op z'n zijkant het stoeprandje op vond ie niet zo leukquote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Flinke schuiver geweest als je blok is gescheurd![]()
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaidquote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachien![]()
Druppels olie < -- > duimafdruk. Wat een vergelijking, hoe kom je derop.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
het waren geen kleine druppeltjesje kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
weet ik het... meestal zit ik om deze tijd nog op schoolquote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Druppels olie < -- > duimafdruk. Wat een vergelijking, hoe kom je derop.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:naja, genoeg te compenseren.![]()
Die opmerking maak ik altijd naar mensen toe die gaan zeiken over dat ik geen vette uitlaat heb.
![]()
Die zat er dus ook niet op.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Remleiding![]()
km-teller is een overbodige luxe in deze
Ik ben toch niet zo'n creatieve binnendoorrijder, en al helemaal geen Pimber hooligan.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
wrom heb je dat ding nietmeer, mooie skeurmachien![]()
Wees dan gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
het waren geen kleine druppeltjesje kon in iedere druppen volgens mij makkelijk een duimafdruk maken
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaid
Opeens komen ze echt van alle kantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
en met 200 km/u een doordraaier uitsturen.
Hij praat er alleen graag over, het is niet zo dat ie het ook daadwerkelijk ooit gedaan heeftquote:
Was een leuk meisje.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:36 schreef worldpimber het volgende:
Daarmee heeft ie een liev klein meisje genaaid
Neh, geen inkoppers vandaag... you're damn rightquote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef BazzieK het volgende:
Hij praat er alleen graag over, het is niet zo dat ie het ook daadwerkelijk ooit gedaan heeft
Deze leent zich erg voor een inkopper maarja
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef MouseOver het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
Liet haar spijkerbroek hier nog achter enzo.. dronk meerdere bakkies koffie terwijl ze tussendoor wat kicklessen nam, en het geen ene keer lukte. Good memories. Leuke middag.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was een leuk meisje.![]()
![]()
[afbeelding]
Liet haar spijkerbroek hier nog achter enzo.. dronk meerdere bakkies koffie terwijl ze tussendoor wat kicklessen nam, en het geen ene keer lukte. Good memories. Leuke middag.![]()
Home made mengsmering aftappenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Meteen haar broek uitdoen he
Omdat ze met het open vervoer gekomen was, en een leren pak meehad in een boodschappentas, maar geen rugzak voor de weg terug. Ze hoefde de broek ook niet meer.. en de tas ook niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van de juiste smering voorzienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |