SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door bvvt op 19-11-2006 04:32:08 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Zo te zien moeten we in de Brabantse hoofdstad nog tot een uur of 14.00 wachten om zeker te weten dat het droog is. En dan heb ik andere verplichtingenquote:Op zondag 19 november 2006 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er komen droge periodes aan![]()
[afbeelding]
85 - 65... verschil is voor ...quote:Op zondag 19 november 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwd was te vroegzat nog in me 'pj'
maar kontje is weg
@ hiesj: rode kontje+undertail = 65 euro --> witte+undertail verkocht voor 85
quote:Op zondag 19 november 2006 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kwou niet weten wat het kostte, ik wou weten of het pijn deedquote:Op zondag 19 november 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwd was te vroegzat nog in me 'pj'
maar kontje is weg
@ hiesj: rode kontje+undertail = 65 euro --> witte+undertail verkocht voor 85
quote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef hicham het volgende:
Kwou niet weten wat het kostte, ik wou weten of het pijn deed
okquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
Voor hoeveel heb je je kontje verkocht en kun je ons achteraf ook vertellen of 't het geld waard was?
quote:
Tja, zo te zien is Amsterdam het enige plekje in NL waar de zon schijntquote:Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef worldpimber het volgende:
Hicham en ik gaan gewoon hier weer ff heen en weer rijden op een recht stuk op zoveel mogelijk manieren en op zo min mogelijk wielen, maar ik vind het lullig voor je om daarvoor 150km te gaan rijden... Desalniettemin ben je welkom.
![]()
Je hebt me overgehaaldquote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef worldpimber het volgende:
En als je komt krijg je natuurlijk HC.
De meet begint ongeveer rond de klok van jouw ETOAquote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt me overgehaald![]()
Hoelaat is de minimocrometHCflavormeet
Tussen 14:00 - 14:30 ETOSquote:Op zondag 19 november 2006 12:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De meet begint ongeveer rond de klok van jouw ETOA(© Gawaine
)
Dus zeg het maar
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft kenkerregenen hierga niet in de regen vertrekken
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ETOS![]()
Weet je waar je moet zijn?
quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
102, linksaf en rechtdoor blijven rijden. Daarna Hicham bellen, over een sloot springen en wachten tot je weggestuurd wordt![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding] 102, linksaf en rechtdoor blijven rijden. Daarna Hicham bellen, over een sloot springen en wachten tot je weggestuurd wordt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
HC meeters .. waar blijven jullie nou? [afbeelding]wordt echt niet droog hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de MC gaat naar Adam, dus geen HCM @ Hoogvliet dit weekend
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
HC meeters .. waar blijven jullie nou?
quote:
quote:
Waar blijft Rib-Iquote:
Je zou aan een paal hangen en dan zouden ze langs komenquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 13:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar blijft Rib-I [afbeelding]
Ok, je hebt geen zinquote:Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik red het niet meer, het is al te laat en er staat 10 Km file ri Amsterdam![]()
SMS mij het adres, dan rij ik om de file heen ernaartoequote:Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, je hebt geen zin
Geen probleem duh, ik zou ook niet 150km voor niks rijden![]()
![]()
Ja, volgende keer SMS ik het adres wel, dan heb ik vast zin om te kijken hoe het heet daar op map24quote:Op zondag 19 november 2006 13:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
SMS mij het adres, dan rij ik om de file heen ernaartoe![]()
Trouwens, volgende keer maar
Ik sms je wel als ik straks in Amsterdam benquote:Op zondag 19 november 2006 13:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, volgende keer SMS ik het adres wel, dan heb ik vast zin om te kijken hoe het heet daar op map24
Je komt dus wel?quote:Op zondag 19 november 2006 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je wel als ik straks in Amsterdam ben![]()
Ik hing aan de paalquote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je zou aan een paal hangen en dan zouden ze langs komen![]()
Waar is dat topic van die brikkentoer dan?quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik hing aan de paal![]()
Nohhhhh, ze slaan Winkel gewoon ff over he, vinden ze leuk!![]()
![]()
quote:De organisatoren van MOTORbeurs Utrecht hebben een nieuwe beurs gelanceerd: MotorNewz. MotorNewz is dé nationale show voor alle motorprimeurs 2007. Je vindt er een compleet overzicht van de nieuwste motoren voor het komende jaar. Vrijwel alle merken zijn te bewonderen op deze megapresentatie. MotorNewz vindt plaats op 25 en 26 november aanstaande in Jaarbeurs Utrecht.
Alle nieuwe motoren 2007
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg… Ze staan er allemaal!
Ik ga waarschijnlijk wel heenquote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
Hey medewegpiraten, wie gaat er volgende week naar de motornewz beurs?
Als het een beetje goed weer is zal ik er zaterdag op de fiets (SuzGSXR750K1) zijn....
[..]
Is het echt iets nieuws of is het gewoon de motorbeurs maar dan met een nieuwe naam in een poging de mentaliteit te veranderen en meer bezoekers te trekken?quote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
Als het een beetje goed weer is zal ik er zaterdag op de fiets (SuzGSXR750K1) zijn....
He! dudequote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
[..]
Wat was je van plan danquote:Op zondag 19 november 2006 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel heen![]()
@Noohh, de brikken zijn langs de dijk gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het meer ter vervanging van de motorRai, dus eigenlijk alleen maar nieuwe modellen enzo...quote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het echt iets nieuws of is het gewoon de motorbeurs maar dan met een nieuwe naam in een poging de mentaliteit te veranderen en meer bezoekers te trekken?Komt er dan ook nog een motorbeurs?
Ik ga er overigens niet heen, vind er vaak niets aan om voetje voor voetje voort te schuivelen door hallen.
Je zal toch maar zo veel tijd over hebbenquote:
Hij komt hierheen, dus we wachten af...quote:Op zondag 19 november 2006 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Geen meet vandaag dus of zit Rib-i voor jan lul op de fiets![]()
Misschien wel misschien nietquote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
Waar blijft het belletje van Rib-I [afbeelding]
![]()
Moggah
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vindenquote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
misschien moeten we een expeditie op touw zetten om hem te zoeken
![]()
Een neger op een zuurstokquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
ik verdenk hem er van dat het niet alleen kleuren zijn die hij niet zietquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ducati 999
Eigenaar: Scudeira Ducati?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; stond op de stand van sponsor OM
En zo kennen we je weerquote:Op zondag 19 november 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: OM Pimespo
Eigenaar: OM
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; staat in de kleuren van Ducati Corse
Het is maar waar je trots op bentquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, ik ben en blijf een heftruckchauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |