Wat was je van plan danquote:Op zondag 19 november 2006 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel heen![]()
@Noohh, de brikken zijn langs de dijk gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het meer ter vervanging van de motorRai, dus eigenlijk alleen maar nieuwe modellen enzo...quote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het echt iets nieuws of is het gewoon de motorbeurs maar dan met een nieuwe naam in een poging de mentaliteit te veranderen en meer bezoekers te trekken?Komt er dan ook nog een motorbeurs?
Ik ga er overigens niet heen, vind er vaak niets aan om voetje voor voetje voort te schuivelen door hallen.
Je zal toch maar zo veel tijd over hebbenquote:
Hij komt hierheen, dus we wachten af...quote:Op zondag 19 november 2006 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Geen meet vandaag dus of zit Rib-i voor jan lul op de fiets![]()
Misschien wel misschien nietquote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef alien8ed het volgende:
Hey medewegpiraten, wie gaat er volgende week naar de motornewz beurs?
Als het een beetje goed weer is zal ik er zaterdag op de fiets (SuzGSXR750K1) zijn....
[..]
quote:Op zondag 19 november 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
Waar blijft het belletje van Rib-I [afbeelding]
![]()
Moggah
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vindenquote:Op zondag 19 november 2006 15:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
misschien moeten we een expeditie op touw zetten om hem te zoeken
![]()
Een neger op een zuurstokquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
ik verdenk hem er van dat het niet alleen kleuren zijn die hij niet zietquote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een neger op een zuurstok richting amsterdam... zal toch niet al te moeilijk moeten zijn om die te vinden
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een neger op een zuurstok
Denk dat ie onderhand wel op het politiebureau zit wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ducati 999
Eigenaar: Scudeira Ducati?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; stond op de stand van sponsor OM
En zo kennen we je weerquote:Op zondag 19 november 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: OM Pimespo
Eigenaar: OM
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; staat in de kleuren van Ducati Corse
Het is maar waar je trots op bentquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, ik ben en blijf een heftruckchauffeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |