quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Het is best iets waar je trots op mag wezenHij heeft er vast hard voor moeten studeren!
Sommige hebben niet eens een studie!![]()
NOHHhHhhHHhhhh
Heftruckchauffeurkantinegarpjesquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg mn mast ten minste omhoog, dat kan ik van jou niet zeggen
quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Sommige hebben niet eens een studie!![]()
NOHHhHhhHHhhhh
Tot ik hem 1 oogwink heb gegeven!quote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Korte studiequote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]vierdaagse cursus
Maar ik doe het vooral voor mn plezier
Dat ik er ook voor betaald krijg is alleen maar mooi meegenomen.
.......Ik dacht dat ik al zo'n beetje op de bodem zat maar dit is zelfs beneden mijn niveauquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimberquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tot ik hem 1 oogwink heb gegeven! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [afbeelding]![]()
Het oogwinkende spook, binnenkort in de bioscoop![]()
Bazziequote:Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
.......Ik dacht dat ik al zo'n beetje op de bodem zat maar dit is zelfs beneden mijn niveau
Geitenneuqen voor beginners?quote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimber
5 hartaanvallen, een spastische voet en een lamme zak tijdens bezoek aan "oogwinkende spook"quote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Het oogwinkende spook, binnenkort in de bioscoop
I'm shaking in me boot, yarrrrquote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
BazzieHij is moderator
kijk je wel uit! [afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
5 hartaanvallen, een spastische voet en een lamme zak tijdens bezoek aan "oogwinkende spook"![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wottefok! Vandaar die krekel op je linker oor![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ducati 999
Eigenaar: Scudeira Ducati?
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Logistica 2006; stond op de stand van sponsor OM
Daar moet je heel wat meer in huis voor hebben dan alleen Friesland heurquote:Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik deed het er bij. Ik heb daarnaast nog een studie gevolgd, ik geloof dezelfde als worldpimber
quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar moet je heel wat meer in huis voor hebben dan alleen Friesland heur
Rib-I is er [afbeelding]
Heeft ie nix te doen ofzo?
Even oliebollen + warme chocomel halen voor deze bikkol die vrouw en kinder verlaat voor Neerlands Mocrotrots op 2 wielen.![]()
![]()
IM SHAKING IN ME BOOT!quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Verdient ook bakken met geld.quote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:vierdaagse cursus
Maar ik doe het vooral voor mn plezier
Dat ik er ook voor betaald krijg is alleen maar mooi meegenomen.
NOOOOoooGOOOooHohHHquote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Verdient ook bakken met geld.Ik zou er voor mijn bed in blijven liggen.
![]()
Gelukkig verdient dat roodharig moppie van je ook net iets bij de supermarkt.![]()
* BazzieK speelde de bange piraatkapiteinquote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
IM SHAKING IN ME BOOT!
Ja, die zin snap ik![]()
![]()
![]()
![]()
je weet!![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verdient ook bakken met geld.Ik zou er voor mijn bed in blijven liggen.
![]()
Gelukkig verdient dat roodharig moppie van je ook net iets bij de supermarkt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |