Toledo is wel leuk om even naar toe te gaan. En anders Salamanca of dat klooster ten noordwesten van Madrid. En in februari kun je daar misschien nog wel skiën.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef Douwe het volgende:
Wie weet er leuke dingen in de omgeving van Madrid? Madrid ken ik nou wel
Ik ben vandaag 'lekker weg in eigen land' naar Kampen en Zwolle geweestquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Fogel het volgende:
Volk zal wel wat anders te doen hebben zo op een zaterdagavond.
Ik ben net terug van een concert, was erg goed!
Als je op op het meer wil gaan fietsen heb je waarschijnlijk spikes nodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik vind 't steeds vervelender vinden dat ik al in januari naar Rusland ga. Kreeg van de week een telefoontje van een van m'n fietsmaten uit Siberië, of ik eind februari met hem een stukkie op het Bajkal meer wil gaan fietsen....
Vindt m'n baas niet echt een goed idee denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Fogel het volgende:
Kan je niet gewoon twee maanden in Rusland blijven?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je op op het meer wil gaan fietsen heb je waarschijnlijk spikes nodig![]()
Die spoorlijn heeft niet lang geleefd. Totdat de eerste testlokomotief erover reed. Resultaat is dat er ergens op de bodem van het Bajkalmeer een stoomlocomotief ligt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef Fogel het volgende:
Een spoorlijn op ijs... moet kunnen maar dan moet je wel zeker zijn dat het de eerste paar jaar niet gaat dooien, beetje slechte investering anders. Of de balken zo maken dat ze als drijvers dienen mocht het toch een keer boven 0 komen (en dan natuurlijk niet met de trein eroverheen jakkeren)?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat een opmerking. Ik wist niet dat jij al genaturaliseerd was tot Argentijn? Beetje jammer flipsen.![]()
![]()
![]()
Dat was mij in ieder geval wel duidelijk en ik begrijp nu pas de opmerking van Jagquote:Op zondag 19 november 2006 00:14 schreef flipsen het volgende:
het ging me dus om de mensen die op dat moment in het buitenland verblijven.
Ik nog steeds nietquote:Op zondag 19 november 2006 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was mij in ieder geval wel duidelijk en ik begrijp nu pas de opmerking van Jag![]()
Ik ga het niet nog een teruglezen, want nu begrijp ik mijn logica en de volgorde van de reactie ook niet meer. Maar dat kan ook liggen aan hetgeen ik gegeten / gedronken hebquote:
Maar gelukkig niet DT-loosquote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef DutchTrain het volgende:
Dit topic is overigens nog altijd PI-loos
Ja. Nu niet meer dusquote:Op zondag 19 november 2006 08:36 schreef Fogel het volgende:
Wat bedoel je met PI-loos?
Hè, wat rot nou.quote:
Ben er je er nog uitgekomen om een sneeuwbal te maken?quote:Op zondag 19 november 2006 17:55 schreef k_man het volgende:
In de Blue Lagoon ja. 's Avonds, volkomen donker, omgeven door zwarte lavabrokken met een laagje sneeuw, terwijl de wind over je hoofd giert.
Even stalken en je weet hetquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Douwe het volgende:
Volgens Wikipedia:
...
zijn dit alle IJslandse bands. Dus welke was het?
... of te krijgen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:32 schreef Fogel het volgende:
Ben er je er nog uitgekomen om een sneeuwbal te maken?
Dat zijn natuurlijk lang niet alle IJslandse bands. Múm was het voorprogramma, Rass het tweede voorprogramma en de hoofdact was een eenmalig reünieconcert vanquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Douwe het volgende:
Volgens Wikipedia:
H
Heart 2 Heart
M
Mezzoforte (band)
Múm
S
Sigur Rós
Stjórnin
T
The Sugarcubes
zijn dit alle IJslandse bands. Dus welke was het?
Nee, daarvoor was er te weinig sneeuw. De sneeuwstorm begon pas vanochtend. Maar om in de lagune te komen moest je wel een paar meten door de open lucht. Koud!quote:Op zondag 19 november 2006 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben er je er nog uitgekomen om een sneeuwbal te maken?
Kon je daarna wel meteen een sauna of zeer warm bubbelbad in?quote:Op zondag 19 november 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was er te weinig sneeuw. De sneeuwstorm begon pas vanochtend. Maar om in de lagune te komen moest je wel een paar meten door de open lucht. Koud!<- klappertandsmilie
Maar als je daaruit stapt, dan enkele meters in de buitenlucht (vroor het?) in je natte lijf, dan krijg je het wel weer koud en dan is zo'n sauna wel handig.quote:Op zondag 19 november 2006 19:56 schreef k_man het volgende:
Nee, maar de lagune zelf is warm genoeg: 36 tot 39 graden.
Ja het was toen ongeveer -7.quote:Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je daaruit stapt, dan enkele meters in de buitenlucht (vroor het?) in je natte lijf, dan krijg je het wel weer koud en dan is zo'n sauna wel handig.
Jij stelt hier Jag gelijk aan Diego? Hebben we een rel?quote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is dit voor Diego opmerking
DT neemt k_man in bescherming.quote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is dit voor Diego opmerking
Maar dat hoef ik toch al niet...quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, ik ben vandaag naar de fjorden geweest
[afbeelding]
Daarvoor hoef je het land dus ook al niet meer uit
Zover ik weet niks... misschien heeft iemand in je posthistory gekeken en is erachtergekomen dat je een koorknaapje geweest bent net als Jantje? Wanneer is hij begonnen zichzelf Jan te noemen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Ik snap er geen hol van. Wat heb ik met Jantje Smit te maken?
Misschien wel als je weet dat dit de reden was:quote:
Dus jij hebt een bommelding gedaan om zo in een weiland stil te komen staan bij de fjorden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien wel als je weet dat dit de reden was:
http://www.nu.nl/news/891(...)vondst_pakketje.html
![]()
Ja, ik zag nog een mooi beeld van Asmundur Sveinsson, de weersvoorspeller: Veðurathugunarmaður .quote:Op zondag 19 november 2006 22:08 schreef Fogel het volgende:
Ja, en veðurfræði is IJslands voor meteorologie...
Ik was onderweg naar Utrecht voor onder andere de boekenbeurs in Nieuwegein, toen de machinist het geweldige idee kreeg om iedereen uit te laten stappen op Vleuten, omdat de bewuste trein met verdacht pakketje op Terwijde voor ons stond. Aangezien er uit de trein waar ik in zat, minimaal zo'n 300 mensen zaten die gingen wachten op een bus die 1x per uur gaat, besloot ik bij het verlaten van het perron maar naar rechts te gaan en geheel in 'RTLTravel-volgens-Koefnoen'-stijl op urban survival te gaan in de grootste nog niet gebouwde stad van Nederland.quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Fogel het volgende:
Dus jij hebt een bommelding gedaan om zo in een weiland stil te komen staan bij de fjorden?
http://www.sterren.nl/fil(...)it/belle_en_jan2.jpg ?quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
Deed die Jantje S het momenteel niet met een lekker wijf? Sorry, ben al in geen jaren bij de kapper geweest, maar ik ving zoiets op, ergens...
quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
Deed die Jantje S het momenteel niet met een lekker wijf? Sorry, ben al in geen jaren bij de kapper geweest, maar ik ving zoiets op, ergens...
quote:
quote:Ellemieke werd geboren op 13 oktober 1976 in Hellevoetsluis. Ze heeft haar MAVO diploma op zak, en volgde 3 jaar lang een opleiding bij Schoevers.
Goed... ze zullen het in SHO allemaal wel wetenquote:Johannes Hendricus Maria (Jan) Smit (Volendam, 31 december 1985) is een Nederlands zanger. Tot 2000 was hij bekend als Jantje Smit.
Een te lekker wijf idd.quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4943quote:Argentijnen meppen er op los
Honderden mensen gewapend met kussens kwamen bijeen in de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires voor een 'flash mob? kussengevecht.
Als ik Jan was zou ik er ook geen probleem mee hebben nee.quote:Op zondag 19 november 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Leeftijdsverschil maakt niet uit volgens Jan
Jij gaat puur voor de inhoud? Dus niet de inhoud van de voorgevel maar inhoud qua karakter?quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef DutchTrain het volgende:
Gaat het dan niet meer om de inhoud tegenwoordig ?
Ik ga hier geen opmerking maken over iets opblaasbaarsquote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw inhoud gegeven...
Heb jij je vriendin al inhoud gegeven?quote:
Ik zou wel gaan in principe, met wat HC leden, maar mijn kater nav de asado-avond daarvoor kon zelfs geen kussens velenquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
Zeg flipsen... nog meegedaan?
[..]
http://frontpage.fok.nl/video/4943
Bekend et de uitdrukking ´going down south´?quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef DutchTrain het volgende:
Terug naar het onderwerp reizen
Alleen geldig op het noordelijk halfrond uiteraardquote:Op maandag 20 november 2006 00:01 schreef flipsen het volgende:
Bekend et de uitdrukking ´going down south´?
Puik plan.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef DutchTrain het volgende:
Terug naar het onderwerp reizen
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad postenquote:
Ik dacht dat we maar één Parijs-hater hadden hier?quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad posten![]()
Dat is DT of Douwe?quote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat we maar één Parijs-hater hadden hier?
Parijs zuigt ook in de winter en herfst, dus wat mij betreft ligt het niet aan de warmte.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef Douwe het volgende:
Ik niet, DT alleen omdat het te warm was
CMT was het, maar heeft die een permban ofzo?
Een permban bestaat niet op Fok.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef Douwe het volgende:
Ik niet, DT alleen omdat het te warm was
CMT was het, maar heeft die een permban ofzo?
CMT is Jantje Smit?quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin nu.![]()
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 21:26 schreef Fogel het volgende:
Met Italiaans paspoort? Of haal ik hier nu dingen door elkaar?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Fogel het volgende:
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad posten![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef Fogel het volgende:
En nee, ik heb vandaag inderdaad niks beters te doen dan in HTL de hangjeugd/bejaarde uit te hangen
Ze staan in de weg met hun rollators en looprekjes, en denken dat ze altijd voor mogen bij de kassa. Ze hebben verdomme de hele dag om te winkelen, ook als anderen aan het werken zijn, maar nee, ze moeten perse in de weg lopen/staan als het druk is. Gelukkig kan ik ze aan de kant duwen met de tweelingwagen en vervolgens zelf in de weg gaan staanquote:Op maandag 20 november 2006 23:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toen ik laatst iemand probeerde uit te leggen dat hangouderen tegenwoordig een probleem zijn in winkelcentra en andere publieke plaatsen dacht hij dat ik het niet serieus was. Nu kom ik er achter dat het ook niet in de verkiezingsprogramma's terugkomt.![]()
quote:
Goed, doen we er nog één :quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Nee goed he?
Tweelingwagensquote:Op maandag 20 november 2006 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze staan in de weg met hun rollators en looprekjes, en denken dat ze altijd voor mogen bij de kassa. Ze hebben verdomme de hele dag om te winkelen, ook als anderen aan het werken zijn, maar nee, ze moeten perse in de weg lopen/staan als het druk is. Gelukkig kan ik ze aan de kant duwen met de tweelingwagen en vervolgens zelf in de weg gaan staan
Een telefoonboek, gaat dat wel lukken?quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Hik het volgende:
Hi!
Groetjes uit koud-Quito allemaal! Althans, koud, ben gisteren tijdens een meeting op een terras gruwelijk verbranden toen ik twee uur later even vrij had moest ik een half uur schuilen omdat het kei-hard begon te hagelen!
Raar! Overigens stond ik onder een klein afdakje met 3 zeer hormonale puberjongetjes die dachten dat ik 23 was (YESSS!
).
Ondanks de kou, is het nog niet gelukt iemand warme choco te geven UIO...![]()
Kinders, lief spelen, geen ruzie maken!![]()
Er vanuit gaande dat je de wagen bedoeld: natuurlijk om die bejaarden weg te duwen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
Tweelingwagens
Wáárom, ik vraag het je, wáááárom moet je met die krengen de winkel in?
Hebben ze dat in Haarlem ook? Hangouderen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef Douwe het volgende:
Liever 10 strompelende bejaarden dan 1 tweelingwagen
Zeg maar wat je zoektquote:Op maandag 20 november 2006 21:36 schreef Fogel het volgende:
Verdomme, nu herinner ik me ineens dat hij nog een Nederlands sprekende huishulp voor me zou zoeken... (een topic of 5 geleden geloof ik)
DAM, hoe gaat het met de zoektocht? En stuur je wel eerst even een offerte? Bij voorbaat dank.
02.00.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:16 schreef Douwe het volgende:
02:00 of 14:00?
Stayokay aan het Jan Gijzenpad.quote:
Een Nederlands sprekende huishulp voor in Noorwegen.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeg maar wat je zoekt
Achter het Haarlem Stadion! Wat deed je in godsnaam in Haarlem?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stayokay aan het Jan Gijzenpad.
Als je dat sprekende weg haalt kan ik wel iemand regelen misschienquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een Nederlands sprekende huishulp voor in Noorwegen.
Ik wilde altijd al het ruige nachtleven van Haarlem op vrijdagavond eens ontdekken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Douwe het volgende:
[..]
Achter het Haarlem Stadion! Wat deed je in godsnaam in Haarlem?
Dan wacht ik nog effe. Nederlands spreken is een eis.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je dat sprekende weg haalt kan ik wel iemand regelen misschien
Niet vergeten om je kunstgebitbakje en rollator mee te nemen als je van plan bent een van die hangouderen aan de haak te slaanquote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al het ruige nachtleven van Haarlem op vrijdagavond eens ontdekken.![]()
Kan je die vinden?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog effe. Nederlands spreken is een eis.
Huh?quote:
Thanks! (goed dat je het zei, moest hem uit de spambox vissen)quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb je een email gestuurd op je hotmail
Echte K_man opmerkingquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Douwe het volgende:
Zie ik hier nou gewoon illegalenhandel op Fok?
Als je een paar meiden voor je wilt laten werken kan DAM vast wel wat voor je regelen...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Douwe het volgende:
Zie ik hier nou gewoon illegalenhandel op Fok?
Minimaal een tientje is het. Of ga je er gewoon voor het gemak dat er maximaal 1 bod komt?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Nou, maar DT is toch superhip? Die gaat naar hele hippe dingen toe. Wie wil nou niet een dagje met DT doorbrengen voor een tientje.
Of een partijtje squashen met UIO?
Precies, zelfs onwettige en verboden dingen zijn legaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is per definitie niks illegaals
Op DT? Naaaaahquote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minimaal een tientje is het. Of ga je er gewoon voor het gemak dat er maximaal 1 bod komt?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Fogel het volgende:
DAM, Fogel, je hebt een mailtje terug.
Er ging iets mis met de aanmelding.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Zeg DT en UIO, waarom laten jullie jezelf eigenlijk niet veilen voor het goede doel?
K_mans bod: "een ritje met de slk".quote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er ging iets mis met de aanmelding.
Maar dat komt nog wel goed. Speciaal voor jou zal ik de squashdate er ook bij laten zetten dat men daarop kan bieden. Uiteraard verwacht ik een bod van je.
Priceless.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
K_mans bod: "een ritje met de slk".![]()
Met of zonder k_man, that's the question...quote:
Er is maar 1 blauwe SLK?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Zeg k_man, wat deed jouw SLK vandaag in Haarlem?
En ik mag er natuurlijk ook niet mee vliegenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:29 schreef flipsen het volgende:
Klotekoters onder de vier jaar behoren HELEMAAL niet te reizen met de trein, (zeker) niet 1e klas, ook geen 2e klas!
Mijn SLK was vandaag niet in Haarlem.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Zeg k_man, wat deed jouw SLK vandaag in Haarlem?
Daar weet jij niks van.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Douwe het volgende:
Ja, er is maar één blauwe SLK. En de man die er in zat leek op k_man.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik mag er natuurlijk ook niet mee vliegen vliegeren
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Douwe het volgende:
Ja, er is maar één blauwe SLK. En de man die er in zat leek op k_man.
Kinderen onder de 4 jaar reizen gratis. Kinderen onder de 4 jaar mogen ook in de 1e klas reizen als papa de 2e klas te pauperig vindt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef Fogel het volgende:
Even iets heel anders: op de NS site vind ik dat kinderen van 4 t/m 11 voor 2¤ reizen. Maar er staat niks over kinderen onder de 4. Mogen die gratis? En zijn er NS regels die zeggen dat kleine kinderen niet in de 1e klas mogen? (dus aub geen gezeik over dat jij er niet blij mee zou zijn als er een klein kind in de 1e klas zit, want dat boeit me niet, ik wil gewoon plek)
Het gaat me niet om pauperig, maar om ruimte. Ik zit tussen 16-18 in de trein op een vrijdag en dan heb ik liever wat meer ruimte dan tussen de studenten en forenzen ingepropt te zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kinderen onder de 4 jaar reizen gratis. Kinderen onder de 4 jaar mogen ook in de 1e klas reizen als papa de 2e klas te pauperig vindt.![]()
![]()
Ja das kut ja, gelukkig is een overstapkaartje naar de 1e klas niet zo duur. Vrijdag om 17.36 of 18.06 naar het Noorden met de trein is niet cool.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om pauperig, maar om ruimte. Ik zit tussen 16-18 in de trein op een vrijdag en dan heb ik liever wat meer ruimte dan tussen de studenten en forenzen ingepropt te zitten.
DT?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan was een van je klonen in Haarlem
Da's juist het punt ik wil rustig plek hebben, met mijn zoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef flipsen het volgende:
Dus als ik rustig in de trein wil zitten loop ik kans zo'n jankmuil in mijn coupé tegen te komen? Het gaat hard achteruit in NL... volgende keer stemmen op de Partij van de Stilte
Overigens mag Fogel alles van mij, Fogel is mijn vriend
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef flipsen het volgende:
Overigens mag Fogel alles van mij, Fogel is mijn vriend
Welk traject is dat dan? Bij mij is het 16 euro ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:13 schreef Fogel het volgende:
1e en 2e klas is maar 10¤ verschil op mijn traject. Lig ik niet wakker van.
Ik dacht altijd dat jij een randstadjer was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Fogel het volgende:
Schiphol-Nijmegen
Èggggg níe!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een randstadjer was.
Er is een Wijnhaventoren gepland in Den Haag en op het Wijnhaveneiland in Rotterdam is de Bierstraat. Nabij het Wijnhaveneiland wordt het project http://www.wijnhaeve.nl/ gebouwd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
Er is toch een woontoren in Rotterdam die de Biertoren heet?
Heelhuids meegekregen in je koffer dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Drank, IJslands, 35%, een soort jenever, maar met een apart smaakje.
Ik spaar altijd mijn muntgeld en ga dan de laatste week met muntgeld betalen, daar wordt altijd iedereen blij vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:37 schreef Fogel het volgende:
Ik las vandaag in het nieuws dat kleingeld 'op' is in Argentinie, en dat daardoor de metro gratis is geworden in Buenos Aires.
Maar jullie die daar zitten hebben natuurlijk toch nooit kleingeld en gebruiken alleen flappen![]()
Dat klopt, wij hebben inderdaad een date binnenkort met elkaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga er vanuit dat onze mods binnenkort iets organiseren.
Je kan 'm zelf natuurlijk ook nog uitnodigen om 'm de winter door te helpen of op 'm bieden in de veilingquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:59 schreef k_man het volgende:
Romantisch.
Dat is tussen 5 en 6 ook een druk traject in de eerste klas. En door de drukte bij de overstap (Utrecht of Duivendrecht) niet ideaal met kleine kinderen. Veel kantoorvolk dat precies om 5 uur de deur uit loopt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Fogel het volgende:
Schiphol-Nijmegen
Kom ik nog op terug. 'Moet' nu de stad in ( http://www.finsekerstmarkt.nl/)quote:DT, als je een baan in Noorwegen wil, stuur me dan even een mailtje.
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:36 schreef Fogel het volgende:
DT, als je een baan in Noorwegen wil, stuur me dan even een mailtje.
quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef flipsen het volgende:
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?![]()
Ik zag hem al aankomen DT.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:22 schreef DutchTrain het volgende:
[TK] Motorkapembleem Mercedes (voor op scooter)
Nee, het gaat om een andere functie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?![]()
Nee. Misschien als het nieuwe huis klaar is.quote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ben jij ook lid van Hospitality Club Fogel?
Eén keer raden wat je daar kon kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder alle typische Finse producten als alle onderdelen van een rendier (vacht, bloed, vlees etc.), veel sterke drank en vele soorten zoetigheden. Ze hadden er een tijdelijke supermarkt voor op de parkeerplaats gebouwd![]()
Komende weekenden de Noorse, Deense en Zweedse Kerstmarkt hier in de stad. Dat spaart weer een hoop vliegtickets![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 19:49 schreef Fogel het volgende:
Als je op de Noorse kerstmarkt walvis kan kopen, laat het me weten en ik stuur een paar goede recepten op.
Goede reden om te emigrerenquote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef Fogel het volgende:
Of in het vriesvak in een willekeurige supermarkt in Noorwegen. Al is verse veel lekkerder...
Spuit elfquote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef k_man het volgende:
Kosten voor een auto
Wheheh.Toch maar geen BMW zesje?
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Fogel het volgende:
Bij Atlanta kan je even naar Stone Mountain Park toe en daar omhoog en omlaag lopen op die rots. Prima tijdverdrijf als je wat uren over hebt tussen twee vluchten.
http://www.stonemountainpark.com/
Die rots ligt er al een 'paar jaar', die zal er heus ook na sinterklaas en kerst nog liggenquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.
Ik weet alleen nog niet of ik na sinterklaas ga of na kerst.
UIO en k_man, kijk hier: [FOK! voor FOK] Modveiling van start!quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen tijd om bij te lezen omdat mijn laptop niet meer wil en ik nu in een internetcafé zit, maar heb wel een mededeling voor k_man: FOK! voor Fok crewveiling
Dat was het.
Nee, jij ?quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ga jij ook bieden DT?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.
Ik weet alleen nog niet of ik na sinterklaas ga of na kerst.
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?quote:
Lijkt me geen probleem. Ben er zelf maar een halve dag en daarna nog een keer 2 dagen geweest en heb me niet hoevel vervelen om het zo te zeggen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een beetje vermaken voor een dag of 3,4 in Atlanta?
Je kan ook op hem bieden zodat hij met k_man op pad moet gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?
En dan gaat k_man weigeren, uit principes.quote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook op hem bieden zodat hij met k_man op pad moet gaan.![]()
Ga naar een wedstrijd van de Braves, altijd leuk.quote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Ben er zelf maar een halve dag en daarna nog een keer 2 dagen geweest en heb me niet hoevel vervelen om het zo te zeggen.
Van de ziekenomroep?quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
en ik werd net genoemd in de uitzending
quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?
Ben je er blij mee?quote:Op maandag 27 november 2006 21:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee van FOK! radio, waar wel 78 luisteraars van zijn
In december?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga naar een wedstrijd van de Braves, altijd leuk.![]()
Oh je gaat in december.quote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In december?
Falcons kan wel
Tuurlijk, gezellig eens reisverhalen uitwisselen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op mij had je natuurlijk wel geboden![]()
Ik ken helemaal niemand van TRV in levende lijve.quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kent iemand DT eigenlijk?
vertel de rest er dan maar even niet bijquote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, is Sjeen niet wat voor jou om op te bieden? Ze is een jaartje jonger als jou.
Doe jij dat dan ff.quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
vertel de rest er dan maar even niet bij![]()
Allemaal eilandjes verbonden met een lange brug.quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eilanden toch?
Ben je er ooit geweest?
Goed planquote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Fogel het volgende:
Even naar de Everglades en daar schildpaddensoep eten? Kan je minimaal net zoveel hippies mee pesten dan met walvis
In Miami wel?quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Allemaal eilandjes verbonden met een lange brug.Nee niet geweest, geen tijd meer voor gehad.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |