Een kaart? Hmm, ik heb hier nog een Plano de Barcelona en eentje van Valencia liggen. Die korting is binnenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je moet er dus waarschijnlijk ook nog een kaart van een gemeente in Spanje bij hebben.
Als je me een plezier wil doen, geef je jezelf er nu eentje inderdaad.quote:
Hmm, het is zuiden wind, dus denk het niet. Zal hooguit de KL1340 nog horen.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Oh DT, als het goed is zie of hoor je zo de HV 6094 over je langsgaan.
Die komt met een half uurtje aan idd.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, het is zuiden wind, dus denk het niet. Zal hooguit de KL1340 nog horen.
Volgens http://www.rotterdam-airp(...)n/actuele_aankomsten is ie er al bijnaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Die komt met een half uurtje aan idd.
Ik dacht meer aan HTL #90 - Het 18 vluchten kliekjequote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef Douwe het volgende:
HTL #90 - Vliegtuig spotten met Jag
HTL #90 - Met Jag in een Ferrari naar Marbella
Of ben ik te vroeg?
Dan is ie er eerder.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens http://www.rotterdam-airp(...)n/actuele_aankomsten is ie er al bijna
En als je het echt wil weten zet je natuurlijk even de radiostream aan van de toren of groundcontrol![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan HTL #90 - Het 18 vluchten kliekje
en weer een traditie in ere hersteld
Ik ben alleen geen Noorquote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fogel, die Noren bulken van het geld.![]()
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Als ik me niet eens meer kan herinneren waar ik dit jaar naar toe ben geweest, had ik net zo goed niet naar toe kunnen gaan
Ik doelde daarbij natuurlijk op mijn duurbetaalde weekendtripjes, vakanties en andere uitjes... niet op werk.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Fogel het volgende:
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk.
Ja, maar ook prive vlieg ik naar plekken die niet als weekendtrip gekwalificeerd kunnen worden. Ik ben bijvoorbeeld een paar keer met vrouw en kinderen gevlogen, heb 1 kind afgegeven aan een oma, en de volgende vlucht weer teruggepakt, en de week erna week opgehaald. Da's al 2 keer heen en weer vliegen zonder dat het een reden had, behalve dat je niet twee kinderen onder de 2 jaar mee mag nemen per volwassenen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik doelde daarbij natuurlijk op mijn duurbetaalde weekendtripjes, vakanties en andere uitjes... niet op werk.
Als jij wil welquote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Knokke rijden wel chille auto's rond.Plaat je nog wat Ferrari's enzo?
En jij mag raden waar ik zondag weer een weekje verblijfquote:Op donderdag 16 november 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De lekkerste chocola komt toch uit Bariloche
Alleen als het prive isquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh, da's weer een vlucht die ik mee kan tellen!
Voor m'n gevoel wel, maar belastingtechnisch uiteraard nietquote:
I like the URL... Wie van de 'buitenlanders' gaan er eigenlijk stemmen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:30 schreef Fogel het volgende:
Voor degenen die gaan stemmen: hier vind je een hulpmiddel http://www.stomwijzer.nl/
Vorige keer had ik m'n vriendin gemachtigd, deze keer interesseert het me ook niet zo inderdaad...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef Fogel het volgende:
Ik niet. Het maakt voor mij weinig uit of partij A of partij B de mensen in Nederland aan het voorliegen is. En de beslissingen die in de tweede kamer gemaakt worden hebben (zo goed als altijd) totaal geen invloed op mij. Dus: why bother... Als ik via internet zou kunnen stemmen, misschien dat ik er dan nog eens over nadenk.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
I like the URL... Wie van de 'buitenlanders' gaan er eigenlijk stemmen?
Nee vandaag niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Volbaggeren Fogel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |