Daarom gebeurt dat hier ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:46 schreef flipsen het volgende:
Er mogen al tijden geen tvp´s geplaatst worden hiero volgens mij...
Wij weten ze goed te verbergenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daarom gebeurt dat hier ook niet
Ik ben nog even aan het bekijken of het mogelijk is om met die vluchttijden van Ryanair nog van de luchthaven naar de stad te komenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
Marseille natuurlijk. Slapen in de Unité d'Habitation.
Ik zag net een reportage over IJsland op The Travel Channel... zij noemden het de hipste vakantiebestemming van dit momentquote:Op zondag 12 november 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
Nog een paar daagjes en dan zal ik me ook wel gaan verwonderen over gebrek aan daglicht, DT.
Eéntjequote:Op zondag 12 november 2006 00:01 schreef k_man het volgende:
Ik zie trouwens dat DAM nu alweer een modje boos heeft gemaakt.
Het is nog geen 1 december.quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
Oh, waar blijven de 2006 TRV Awards eigenlijk?
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 november 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry, ik had even voor 1 dag een leven waardoor ik niet in staat was te helpen.![]()
Ah, ze weten dus dat ik kom. Het nieuws gaat snel.quote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zag net een reportage over IJsland op The Travel Channel... zij noemden het de hipste vakantiebestemming van dit moment![]()
Ik vond deze wel treffend:quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is DAM een kloon of iemand die expres zit te rellen. Zo onwetend/wereldvreemd/stom als hij kan niemand zijn, zie ook al zijn andere topics. slotje dus.
Daar ben ik vorig jaar december al geweest. Maar daar wil ik nog wel een keer naar toe met daglicht.quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Marseille natuurlijk. Vanuit Marseille gaat een trein naar Monaco.
Heb je er al op geklikt? Dan weet je het toch?quote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, wat is dat voor linkje in je sig?
Dat is echt al iets heeeeel ouds in FOK! termenquote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, wat is dat voor linkje in je sig?
Waar ga je stage lopen? In Groningen of in het buitenland?quote:Op zondag 12 november 2006 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Tevens is het reizen na Londen een beetje afgelopen in verband met het lopen van een stage.
Ja tuurlijk heb ik er op geklikt.quote:Op zondag 12 november 2006 00:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je er al op geklikt? Dan weet je het toch?
De eerste stage is ergens in Nederland. Heb al wel iets op het oog maar dat is waarschijnlijk van huis uit dus dat vind ik wat minder prettig aangezien je dan niet aan het kantoorleven proeft. Tweede stage wellicht in het buitenland. Ik vind Sydney erg lokken na mijn vorige verblijf.quote:Op zondag 12 november 2006 00:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar ga je stage lopen? In Groningen of in het buitenland?
Precies ja, een prei.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Hoezo, wat kun je er mee? Je kunt er naar kijken. Je kunt er naar luisteren. Je kunt er vrolijk van worden. Wat wil je nog meer?
Zoek eens op 'loituma' of 'meisje met de prei' en er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 12 november 2006 00:31 schreef Jaguarized het volgende:Ik dacht dat het nog een functie had. Of iets anders op nuttig vlak.
![]()
Vlucht komt aan om 23.35. Laatste bus gaat om 22.50.quote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben nog even aan het bekijken of het mogelijk is om met die vluchttijden van Ryanair nog van de luchthaven naar de stad te komen
Op vrijdagen ben ik altijd al vrij officieel, dus het kost me geen vrije dag om een lang weekend weg te gaan.quote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wist niet dat jij nog vrije dagen had DT?
Dé manier om veel mensen aan het werk te houden in Nederland.quote:Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
Een 4 daagse werkweek.Dat dat nog bestaat in Nederland.
Wtf.quote:Op zondag 12 november 2006 00:54 schreef k_man het volgende:
Ambtenaren...
quote:
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Das ook net de Bijlmer.![]()
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.quote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Das ook net de Bijlmer.![]()
Ach, ik geef 'm tenminste nog een kansquote:Op zondag 12 november 2006 01:08 schreef k_man het volgende:
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.
Dankje.quote:Op zondag 12 november 2006 01:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.
Er bestaat ook zoiets als jetlagquote:Op zondag 12 november 2006 22:29 schreef Fogel het volgende:
Douwe, pak eens een atlas erbij en ga vanuit Trondheim met je vinger richting het oosten (naar rechts indien je de kaart goed hebt liggen)... dan mag je nog een keer beginnen met plaatsnamen raden, maar niet in Noorwegen.
![]()
Topografisch gezien is Noorwegen niet echt handig nee, maar omdat te overbruggen zijn er gelukkig vliegtuigen uitgevonden.
Kijk en vergelijk (op nummer 2 klikken)quote:Op zondag 12 november 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
Ja lekker is dat, Are staat niet op de kaart van mn Bos-atlas
Zeg, heb jij je hier wel netjes voorgesteld?quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Noorwegen is qua land mooi landje, maar zo niet gunstig geplaatst in de wereld. Topografisch gezien
Ik zal het proberen te onthouden als ik komend weekend in de Blue Lagoon dobber.quote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Fogel het volgende:
Tip: met een buitentemperatuur van ongeveer -5 kan je beter in het (verwarmde) buitenzwembad blijven ipv eruit te klimmen en dan een paar meter lopen om sneeuwballen te halen.
Sorryquote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je hier wel netjes voorgesteld?![]()
En nu?quote:
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.quote:
Kom jij eens met een normaal usericonquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kom jij eens met een normaal usericon
Ja maar... het is een man! Dan ben ik meestal vrij snel uitgevraagdquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.![]()
Ik vind hem wel geestigquote:
Waarom?quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Douwe het volgende:
Zeg flipsen, over icons gesproken
Neem eens een nieuwe man
Als je het vergeet en je hebt het opeens ijskoud nadat het lekker warm was, en je bent slechts gekleed in zwemkleding en bent nat, dan is er een kans dat je dit spontaan herinnerd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden als ik komend weekend in de Blue Lagoon dobber.![]()
Hij lijkt kapot.quote:
quote:
We kunnen 'm ook de oude teruggevenquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Douwe het volgende:
Zeg flipsen, over icons gesproken
Neem eens een nieuwe man
Serieus? Ik dacht een chick.quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar... het is een man! Dan ben ik meestal vrij snel uitgevraagd![]()
Doe jij ook es een leuke. Iets met Trondheim ofzo.quote:
Of met het Koningshuis. Denkt Jag plotselings ook dat je iemand anders bent.quote:Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
Doe jij ook es een leuke. Iets met Trondheim ofzo.![]()
Vette koningshuispartyquote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Heb jij dat masker ook uitgeprint DT? En op gedaan?Gezien de gaatjes in het gezicht.
Is het taalgebruik van de jaren '90 nog altijd hip dan daar in het Noorden?quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
Jeetje DT wat een hippe uitspraak.
Hoeveel jaar lopen ze dan wel niet achter op Transandijviëquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Tuurlijk, in het Noorden is alles hip wat in de Randstad al een paar jaar uit is.
Jaren DT, jaren.quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoeveel jaar lopen ze dan wel niet achter op Transandijvië![]()
Bring It On!quote:
ehhh ? ikke ? hier !quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef flipsen het volgende:
Ben je Argentinië weer uit dan? Vette pech, het is hier 33 graden vandaag
Speaking of lekker zomers, waar is die halve brasileño gebleven eigenlijk
Ik zat echt al heel lang op dat topic te wachten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:26 schreef flipsen het volgende:
Zo, eens kijken of DT en UIO wakker zijn...
You've got mailquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef flipsen het volgende:
En of ze gevoel voor humor hebben, ik heb namelijk geen zin in een ban...
quote:
Kweenie of die al was langsgekomen, geldt tot 3 december...quote:Als u betaalt met een ABN AMRO creditcard, ontvangt u 50% korting op een heen- en terugreis in comfort 1 (op basis van het Librys-tarief) tussen Nederland en Parijs. U kunt bovendien op de heen- en terugreis gratis gebruikmaken van de cateringservice.
Maar ben je er met een cabrio heengereden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar ik wil net zo cool worden als K_man en die deed dat bij zijn tripje naar Koln
Regel jij de tagjes?quote:
Nee mijn cabrio is minder cool dan die van SLK_man.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ben je er met een cabrio heengereden?
Dus je hebt wel een cabrio? Maar een andere auto gebruikt voor deze trip? Een gepimpte H1 met 56" velgen misschien?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee mijn cabrio is minder cool dan die van SLK_man.
Ik vind het over het algemeen wel fijn dat mn auto een dak heeft, handig met de regen van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef flipsen het volgende:
Cabrio´s zijn voor mensen die (heel) wat te compenseren hebben...
relluh!
Precies, misschien moet ik m´n stelling bijschaven.... ´in Nederland´ toevoegen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen wel fijn dat mn auto een dak heeft, handig met de regen van de afgelopen dagen
CSI?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu een 645csi zou hebben, zou ik dat in mijn ondertitel zetten?
Of doen alleen coole mensen dat?
Miami Beach.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef Douwe het volgende:
In Miami zitten het vaakt chicks [afbeelding]
Maar dan had je niet gelachen om mijn grapjequote:
Nu ook niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gelachen om mijn grapje
Lullig voor jequote:
Wat was er mis en wat zou ik geëdit hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:01 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Wel goed doen, DT
Edit: Sneaky editen
Om te vliegen naar?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef Fogel het volgende:
Dat was vast heel erg grappig!
Minder grappig: morgen 0550 richting het vliegveld rijden.
Je had een verkeerde code gebruikt bij je plaatjequote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat was er mis en wat zou ik geëdit hebben
Ik weet van niets
Foutje in het forum ontdekt
Oslo (en morgenmiddag ook weer terug naar Trondheim)quote:
Ow, dat past zichzelf geloof ik aan in v0.3.1.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:08 schreef Douwe het volgende:
Je had een verkeerde code gebruikt bij je plaatje
Is het nog zo warm op IJsland danquote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef k_man het volgende:
Ik ga morgen ook vliegen.
Het temperatuurverschil zal zo'n graad of 25 zijn.
Ik kon niks boeken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Douwe het volgende:
Madrid![]()
Toch ook maar weer eens wat boeken. Maar even die Transavia sale in de gaten houden
En dat heb je niet??quote:Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon niks boeken.Kreeg als laagste 5,40 euro.
![]()
Je bedoelt Toulon?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb net een retourtje Marseille geboekt. Dat worden vlucht 17 en 18 van dit jaar
Nu nog iets voor oud en nieuw, waarbij de keuze is uit Belfast, Londen, Parijs, StPetersburg of ergens in NL.
Madrid was afgelopen weekend ook even 20 euro retour met Ryanair. Toen ik even later ging kijk kon ik alleen weer met de normale taxen boeken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Douwe het volgende:
Madrid![]()
Toch ook maar weer eens wat boeken. Maar even die Transavia sale in de gaten houden
Nee, Marseille vanaf Eindhoven. Had ook nog aan Toulon vanaf Rotterdam gedacht, maar dat kwam op meer dan 40 euro meer uit voor de vlucht alleen. Scheelde in totale reistijd ook nog wel wat, ondanks dat Rotterdam Airport in m'n achtertuin ligt en is het vervoer vanaf Toulon niet al te best. (vanaf Marseille provence airport overigens ook niet)quote:
Ja hoor maar daar komen nog taxes bij enzo en dan zit je zo op de 100 euro.quote:
Vandaag -5, gevoelstemperatuur -16.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is het nog zo warm op IJsland dan
Ik zie nu Eindhoven - Madrid voor een tientje retour incl taxes. Das ook niks meer.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Madrid was afgelopen weekend ook even 20 euro retour met Ryanair. Toen ik even later ging kijk kon ik alleen weer met de normale taxen boeken.
Florence, Marseille en Dublin zijn nog wel goedkoop te boeken op dit moment
Toledo is goed te doen met de trein. Er is alleen niet veel te beleven. Wel een erg mooie foto-locatiequote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef Douwe het volgende:
Dat wordt interessant. Toledo is toch op aanrijdbare afstand vanaf Madrid
Nu weer welquote:Op woensdag 15 november 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie nu Eindhoven - Madrid voor een tientje retour incl taxes. Das ook niks meer.
Dat zou dus op 10 + 2,50 + 9 = 21,50 uitkomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu weer wel
Echt een loterij geloof ik die website
Wat moet je in godsnaam in Malaga? Sevilla is dan logischer, of Granada. Is Sevilla aan te treinen/rijden vanaf Madrid? Líjkt niet echt verquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
En Malaga vanaf Madrid kan ook niet duur zijn. Wat vliegt daar? Vueling en Iberia?
In Malaga heb je Puerto Banus.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Malaga? Sevilla is dan logischer, of Granada. Is Sevilla aan te treinen/rijden vanaf Madrid? Líjkt niet echt ver
Jij wil naar Malaga voor een havenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Malaga heb je Puerto Banus.
Oh kut ik bedoel Puerto Banus bij Marbella.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Douwe het volgende:
[..]
Jij wil naar Malaga voor een havenIn Malaga is echt geen klap te beleven
Enkele reizen? Of retourjes?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Jaguarized het volgende:
DT, Jag en Fogel allemaal 18 vluchten.Douwe net niet.
Marbellaquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kut ik bedoel Puerto Banus bij Marbella.![]()
Nee, nee op zoek naar onderstaande.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
MarbellaGezellig tussen de bierbuikende Engelsen en Duitsers
Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef Douwe het volgende:
Is Sevilla aan te treinen/rijden vanaf Madrid? Líjkt niet echt ver
DT topic!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Dit topic zou wel eens een van de snelste in de HTL reeks kunnen zijn!
Ik herinner me een topic dat in één avondje werd volgeluldquote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Dit topic zou wel eens een van de snelste in de HTL reeks kunnen zijn!
Zeker weer zo'n Europees project?quote:Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.
Kaartjes wel van tevoren kopen op www.renfe.es
Retourtje taxi kost meer dan je vliegticketquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kut ik bedoel Puerto Banus bij Marbella.![]()
Kost een euriquote:Op woensdag 15 november 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je alleen wel van het vliegveld in Malaga naar Marbella zien te komen.Gaan er treinen/bussen/helicopters?
Goedkoop voor een helicoptertripje!quote:
Ik heb ooit eens in een bus naar Benidorm gezeten, er zíjn dus bussenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je alleen wel van het vliegveld in Malaga naar Marbella zien te komen.Gaan er treinen/bussen/helicopters?
'No direct route'quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.
Kaartjes wel van tevoren kopen op www.renfe.es![]()
Er gaan bussen naar Marbella. Zitten wel vol met losers, maar je moet wat doen om een Ferrari te zienquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Douwe het volgende:
Ik heb ooit eens in een bus naar Benidorm gezeten, er zíjn dus bussen
Gebouwd voor de wereldtentoonstelling in 1992quote:
Als je geen Ferrari SLK hebt hoor je niet in Marbella thuisquote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
Je kunt in Malaga vast wel een Ferrari huren om zelf mee te pimpen in Marbella
Maandje, anderhalve maand of zoquote:Op woensdag 15 november 2006 21:54 schreef Fogel het volgende:
Diego: Wanneer ga je weer terug naar Argentinie?
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
Je kunt in Malaga vast wel een Ferrari huren om zelf mee te pimpen in Marbella
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maandje, anderhalve maand of zo
Rij jij?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ferrari met chauffeur regelen, dan
Je moet wel naar het juiste onderdeel van de website: http://www.renfe.es/ave/index.htmlquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Douwe het volgende:
'No direct route'
Kut betraptquote:
Maxime doet z'n best.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Kom op jongens! Allemaal lachen! Diego maakte weer een grapje.
183 euroquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je moet wel naar het juiste onderdeel van de website: http://www.renfe.es/ave/index.html
De website is onderverdeeld in de verschillende producten.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Kom op jongens! Allemaal lachen! Diego maakte weer een grapje.
't is 2 tegen 1, Jagquote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
Een deal maken met een mod is altijd lastig.
Fogel, die Noren bulken van het geld.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Douwe het volgende:
Kom op nou Jag, weet je hoe vet! Dan mag je meerijden met een Ferrari
Wie betaald trouwens de bekeuringen? k_man?
Je Spaans is niet al te best... 183 euro betaal je voor 2 personen in een 2 persoon cabine (voor als je wil vergaderen)quote:
Ja, ja, verander het onderwerp maar weerquote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
Sinds wanneer ben jij fulltime PI's aan het posten DT?Is dat hip?
Mn Spaans is inderdaad vrij roestig. En wanneer kom je in aanmerking voor jongerenkorting?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je Spaans is niet al te best... 183 euro betaal je voor 2 personen in een 2 persoon cabine (voor als je wil vergaderen)
¤ 63,60 is het laagste standaardtarief. Daar gaan nog kortingen af voor bepaalde dagen, retourtickets of jongerenkorting
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ja, verander het onderwerp maar weer
Degene met de meeste spelfoutenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Douwe het volgende:
Kom op nou Jag, weet je hoe vet! Dan mag je meerijden met een Ferrari
Wie betaald trouwens de bekeuringen? k_man?
Als je twee keer de helft van jouw leeftijd bent, denk ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef Douwe het volgende:
Mn Spaans is inderdaad vrij roestig. En wanneer kom je in aanmerking voor jongerenkorting?
Je moet er dus waarschijnlijk ook nog een kaart van een gemeente in Spanje bij hebben.quote:Jóvenes entre 12 y 26 años (sin cumplir), titulares del "Carnet Joven" emitido por las Comunidades Autónomas, así como emitidos en el extranjero.
Een kaart? Hmm, ik heb hier nog een Plano de Barcelona en eentje van Valencia liggen. Die korting is binnenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je moet er dus waarschijnlijk ook nog een kaart van een gemeente in Spanje bij hebben.
Als je me een plezier wil doen, geef je jezelf er nu eentje inderdaad.quote:
Hmm, het is zuiden wind, dus denk het niet. Zal hooguit de KL1340 nog horen.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Oh DT, als het goed is zie of hoor je zo de HV 6094 over je langsgaan.
Die komt met een half uurtje aan idd.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, het is zuiden wind, dus denk het niet. Zal hooguit de KL1340 nog horen.
Volgens http://www.rotterdam-airp(...)n/actuele_aankomsten is ie er al bijnaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Die komt met een half uurtje aan idd.
Ik dacht meer aan HTL #90 - Het 18 vluchten kliekjequote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef Douwe het volgende:
HTL #90 - Vliegtuig spotten met Jag
HTL #90 - Met Jag in een Ferrari naar Marbella
Of ben ik te vroeg?
Dan is ie er eerder.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens http://www.rotterdam-airp(...)n/actuele_aankomsten is ie er al bijna
En als je het echt wil weten zet je natuurlijk even de radiostream aan van de toren of groundcontrol![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan HTL #90 - Het 18 vluchten kliekje
en weer een traditie in ere hersteld
Ik ben alleen geen Noorquote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fogel, die Noren bulken van het geld.![]()
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Als ik me niet eens meer kan herinneren waar ik dit jaar naar toe ben geweest, had ik net zo goed niet naar toe kunnen gaan
Ik doelde daarbij natuurlijk op mijn duurbetaalde weekendtripjes, vakanties en andere uitjes... niet op werk.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Fogel het volgende:
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk.
Ja, maar ook prive vlieg ik naar plekken die niet als weekendtrip gekwalificeerd kunnen worden. Ik ben bijvoorbeeld een paar keer met vrouw en kinderen gevlogen, heb 1 kind afgegeven aan een oma, en de volgende vlucht weer teruggepakt, en de week erna week opgehaald. Da's al 2 keer heen en weer vliegen zonder dat het een reden had, behalve dat je niet twee kinderen onder de 2 jaar mee mag nemen per volwassenen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik doelde daarbij natuurlijk op mijn duurbetaalde weekendtripjes, vakanties en andere uitjes... niet op werk.
Als jij wil welquote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Knokke rijden wel chille auto's rond.Plaat je nog wat Ferrari's enzo?
En jij mag raden waar ik zondag weer een weekje verblijfquote:Op donderdag 16 november 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De lekkerste chocola komt toch uit Bariloche
Alleen als het prive isquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh, da's weer een vlucht die ik mee kan tellen!
Voor m'n gevoel wel, maar belastingtechnisch uiteraard nietquote:
I like the URL... Wie van de 'buitenlanders' gaan er eigenlijk stemmen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:30 schreef Fogel het volgende:
Voor degenen die gaan stemmen: hier vind je een hulpmiddel http://www.stomwijzer.nl/
Vorige keer had ik m'n vriendin gemachtigd, deze keer interesseert het me ook niet zo inderdaad...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef Fogel het volgende:
Ik niet. Het maakt voor mij weinig uit of partij A of partij B de mensen in Nederland aan het voorliegen is. En de beslissingen die in de tweede kamer gemaakt worden hebben (zo goed als altijd) totaal geen invloed op mij. Dus: why bother... Als ik via internet zou kunnen stemmen, misschien dat ik er dan nog eens over nadenk.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
I like the URL... Wie van de 'buitenlanders' gaan er eigenlijk stemmen?
Nee vandaag niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
Volbaggeren Fogel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |