Toledo is wel leuk om even naar toe te gaan. En anders Salamanca of dat klooster ten noordwesten van Madrid. En in februari kun je daar misschien nog wel skiën.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef Douwe het volgende:
Wie weet er leuke dingen in de omgeving van Madrid? Madrid ken ik nou wel
Ik ben vandaag 'lekker weg in eigen land' naar Kampen en Zwolle geweestquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Fogel het volgende:
Volk zal wel wat anders te doen hebben zo op een zaterdagavond.
Ik ben net terug van een concert, was erg goed!
Als je op op het meer wil gaan fietsen heb je waarschijnlijk spikes nodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik vind 't steeds vervelender vinden dat ik al in januari naar Rusland ga. Kreeg van de week een telefoontje van een van m'n fietsmaten uit Siberië, of ik eind februari met hem een stukkie op het Bajkal meer wil gaan fietsen....
Vindt m'n baas niet echt een goed idee denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Fogel het volgende:
Kan je niet gewoon twee maanden in Rusland blijven?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je op op het meer wil gaan fietsen heb je waarschijnlijk spikes nodig![]()
Die spoorlijn heeft niet lang geleefd. Totdat de eerste testlokomotief erover reed. Resultaat is dat er ergens op de bodem van het Bajkalmeer een stoomlocomotief ligt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef Fogel het volgende:
Een spoorlijn op ijs... moet kunnen maar dan moet je wel zeker zijn dat het de eerste paar jaar niet gaat dooien, beetje slechte investering anders. Of de balken zo maken dat ze als drijvers dienen mocht het toch een keer boven 0 komen (en dan natuurlijk niet met de trein eroverheen jakkeren)?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat een opmerking. Ik wist niet dat jij al genaturaliseerd was tot Argentijn? Beetje jammer flipsen.![]()
![]()
![]()
Dat was mij in ieder geval wel duidelijk en ik begrijp nu pas de opmerking van Jagquote:Op zondag 19 november 2006 00:14 schreef flipsen het volgende:
het ging me dus om de mensen die op dat moment in het buitenland verblijven.
Ik nog steeds nietquote:Op zondag 19 november 2006 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was mij in ieder geval wel duidelijk en ik begrijp nu pas de opmerking van Jag![]()
Ik ga het niet nog een teruglezen, want nu begrijp ik mijn logica en de volgorde van de reactie ook niet meer. Maar dat kan ook liggen aan hetgeen ik gegeten / gedronken hebquote:
Maar gelukkig niet DT-loosquote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef DutchTrain het volgende:
Dit topic is overigens nog altijd PI-loos
Ja. Nu niet meer dusquote:Op zondag 19 november 2006 08:36 schreef Fogel het volgende:
Wat bedoel je met PI-loos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |