Daarom gebeurt dat hier ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:46 schreef flipsen het volgende:
Er mogen al tijden geen tvp´s geplaatst worden hiero volgens mij...
Wij weten ze goed te verbergenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daarom gebeurt dat hier ook niet
Ik ben nog even aan het bekijken of het mogelijk is om met die vluchttijden van Ryanair nog van de luchthaven naar de stad te komenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
Marseille natuurlijk. Slapen in de Unité d'Habitation.
Ik zag net een reportage over IJsland op The Travel Channel... zij noemden het de hipste vakantiebestemming van dit momentquote:Op zondag 12 november 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
Nog een paar daagjes en dan zal ik me ook wel gaan verwonderen over gebrek aan daglicht, DT.
Eéntjequote:Op zondag 12 november 2006 00:01 schreef k_man het volgende:
Ik zie trouwens dat DAM nu alweer een modje boos heeft gemaakt.
Het is nog geen 1 december.quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
Oh, waar blijven de 2006 TRV Awards eigenlijk?
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 november 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry, ik had even voor 1 dag een leven waardoor ik niet in staat was te helpen.![]()
Ah, ze weten dus dat ik kom. Het nieuws gaat snel.quote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zag net een reportage over IJsland op The Travel Channel... zij noemden het de hipste vakantiebestemming van dit moment![]()
Ik vond deze wel treffend:quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is DAM een kloon of iemand die expres zit te rellen. Zo onwetend/wereldvreemd/stom als hij kan niemand zijn, zie ook al zijn andere topics. slotje dus.
Daar ben ik vorig jaar december al geweest. Maar daar wil ik nog wel een keer naar toe met daglicht.quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Marseille natuurlijk. Vanuit Marseille gaat een trein naar Monaco.
Heb je er al op geklikt? Dan weet je het toch?quote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, wat is dat voor linkje in je sig?
Dat is echt al iets heeeeel ouds in FOK! termenquote:Op zondag 12 november 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, wat is dat voor linkje in je sig?
Waar ga je stage lopen? In Groningen of in het buitenland?quote:Op zondag 12 november 2006 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Tevens is het reizen na Londen een beetje afgelopen in verband met het lopen van een stage.
Ja tuurlijk heb ik er op geklikt.quote:Op zondag 12 november 2006 00:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je er al op geklikt? Dan weet je het toch?
De eerste stage is ergens in Nederland. Heb al wel iets op het oog maar dat is waarschijnlijk van huis uit dus dat vind ik wat minder prettig aangezien je dan niet aan het kantoorleven proeft. Tweede stage wellicht in het buitenland. Ik vind Sydney erg lokken na mijn vorige verblijf.quote:Op zondag 12 november 2006 00:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar ga je stage lopen? In Groningen of in het buitenland?
Precies ja, een prei.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Hoezo, wat kun je er mee? Je kunt er naar kijken. Je kunt er naar luisteren. Je kunt er vrolijk van worden. Wat wil je nog meer?
Zoek eens op 'loituma' of 'meisje met de prei' en er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 12 november 2006 00:31 schreef Jaguarized het volgende:Ik dacht dat het nog een functie had. Of iets anders op nuttig vlak.
![]()
Vlucht komt aan om 23.35. Laatste bus gaat om 22.50.quote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben nog even aan het bekijken of het mogelijk is om met die vluchttijden van Ryanair nog van de luchthaven naar de stad te komen
Op vrijdagen ben ik altijd al vrij officieel, dus het kost me geen vrije dag om een lang weekend weg te gaan.quote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wist niet dat jij nog vrije dagen had DT?
Dé manier om veel mensen aan het werk te houden in Nederland.quote:Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
Een 4 daagse werkweek.Dat dat nog bestaat in Nederland.
Wtf.quote:Op zondag 12 november 2006 00:54 schreef k_man het volgende:
Ambtenaren...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |