Bek houden bitchquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:57 schreef MSD het volgende:
open doel, gore vieze cokejunk
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef Caesu het volgende:
zolang je het maar veilig doet.
Coolquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:06 schreef Vampier het volgende:
bij protestanse mensen heb je kans dat je onthoofd wordt heb ik gehoord als je dit doet.
Nee ik wil geen kinderen maar wel zo lang mogelijk bezig zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:09 schreef Megumi het volgende:
Wat is gevaarlijk? Als je van kinderen houd? En ze wil krijgen ben je juist bezig.
hard door zingen zonder achterom te kijken anders krijg je de kerk over je heen.quote:
Lul niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was de vraag niet
zingen voor de kerk uit gaat??quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, maar ik vroeg hoe groot de kans was
Bullshitquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
In haar niet-vruchtbare periode kun je het gerust doen, sterker nog je kan d'r lekker volspuiten.
Tuurlijk wel! Maar in de praktijk werkt het natuurlijk niet, want a) haar cyclusduur kan elke maand verschillen en b) sperma kan wel 2 dagen of meer actief blijven.quote:
Hm, gynaecologen van het LUMC zeggen wat anders:quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:23 schreef Coolcat het volgende:
@cinnamongirl: sperma gaat in de vagina/baarmoeder van de vrouw bijna meteen dood hoor, veel te zuur daar. Iig geen 2 dagen, das pas bullshit
Zn vriendin/vrouw is Argentijns geloof ik, niet Braziliaansquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:14 schreef glasbak het volgende:
Oplossing : Trytheotherhole. Verkrijgbaar bij de lokale apotheek..
Aangeraden voor het zingen, dan hoef je de kerk niet meer uit..
Condoom is kut en pil gaat nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:23 schreef Coolcat het volgende:
Voor het zingen de kerk is uit de meest ONbetrouwbare vorm van anticonceptie, dus als je nog geen kinderen wil gewoon de pil en/of een condoom...
gefeliciteerd, je bent over negen maanden papa!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Condoom is kut en pil gaat niet
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe het al vier maanden
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe het al vier maanden
Wat een lolquote:
En daarmee is bewezen dat het niet gevaarlijk is, gefelictieerd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe het al vier maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |