Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Das ook net de Bijlmer.![]()
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.quote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Das ook net de Bijlmer.![]()
Ach, ik geef 'm tenminste nog een kansquote:Op zondag 12 november 2006 01:08 schreef k_man het volgende:
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.
Dankje.quote:Op zondag 12 november 2006 01:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Als dit een poging was om een ontstellend domme opmerking te maken wil ik je complimenteren.
Er bestaat ook zoiets als jetlagquote:Op zondag 12 november 2006 22:29 schreef Fogel het volgende:
Douwe, pak eens een atlas erbij en ga vanuit Trondheim met je vinger richting het oosten (naar rechts indien je de kaart goed hebt liggen)... dan mag je nog een keer beginnen met plaatsnamen raden, maar niet in Noorwegen.
![]()
Topografisch gezien is Noorwegen niet echt handig nee, maar omdat te overbruggen zijn er gelukkig vliegtuigen uitgevonden.
Kijk en vergelijk (op nummer 2 klikken)quote:Op zondag 12 november 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
Ja lekker is dat, Are staat niet op de kaart van mn Bos-atlas
Zeg, heb jij je hier wel netjes voorgesteld?quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Noorwegen is qua land mooi landje, maar zo niet gunstig geplaatst in de wereld. Topografisch gezien
Ik zal het proberen te onthouden als ik komend weekend in de Blue Lagoon dobber.quote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Fogel het volgende:
Tip: met een buitentemperatuur van ongeveer -5 kan je beter in het (verwarmde) buitenzwembad blijven ipv eruit te klimmen en dan een paar meter lopen om sneeuwballen te halen.
Sorryquote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je hier wel netjes voorgesteld?![]()
En nu?quote:
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.quote:
Kom jij eens met een normaal usericonquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kom jij eens met een normaal usericon
Ja maar... het is een man! Dan ben ik meestal vrij snel uitgevraagdquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom eens met wat goede interviewvragen flipsen.![]()
Ik vind hem wel geestigquote:
Waarom?quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Douwe het volgende:
Zeg flipsen, over icons gesproken
Neem eens een nieuwe man
Als je het vergeet en je hebt het opeens ijskoud nadat het lekker warm was, en je bent slechts gekleed in zwemkleding en bent nat, dan is er een kans dat je dit spontaan herinnerd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden als ik komend weekend in de Blue Lagoon dobber.![]()
Hij lijkt kapot.quote:
quote:
We kunnen 'm ook de oude teruggevenquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Douwe het volgende:
Zeg flipsen, over icons gesproken
Neem eens een nieuwe man
Serieus? Ik dacht een chick.quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar... het is een man! Dan ben ik meestal vrij snel uitgevraagd![]()
Doe jij ook es een leuke. Iets met Trondheim ofzo.quote:
Of met het Koningshuis. Denkt Jag plotselings ook dat je iemand anders bent.quote:Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
Doe jij ook es een leuke. Iets met Trondheim ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |