Marbellaquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kut ik bedoel Puerto Banus bij Marbella.![]()
Nee, nee op zoek naar onderstaande.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
MarbellaGezellig tussen de bierbuikende Engelsen en Duitsers
Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef Douwe het volgende:
Is Sevilla aan te treinen/rijden vanaf Madrid? Líjkt niet echt ver
DT topic!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Dit topic zou wel eens een van de snelste in de HTL reeks kunnen zijn!
Ik herinner me een topic dat in één avondje werd volgeluldquote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef Fogel het volgende:
Dit topic zou wel eens een van de snelste in de HTL reeks kunnen zijn!
Zeker weer zo'n Europees project?quote:Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.
Kaartjes wel van tevoren kopen op www.renfe.es
Retourtje taxi kost meer dan je vliegticketquote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kut ik bedoel Puerto Banus bij Marbella.![]()
Kost een euriquote:Op woensdag 15 november 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je alleen wel van het vliegveld in Malaga naar Marbella zien te komen.Gaan er treinen/bussen/helicopters?
Goedkoop voor een helicoptertripje!quote:
Ik heb ooit eens in een bus naar Benidorm gezeten, er zíjn dus bussenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je alleen wel van het vliegveld in Malaga naar Marbella zien te komen.Gaan er treinen/bussen/helicopters?
'No direct route'quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ligt een mooie hogesnelheidslijn. Wil ik ook nog eens gaan proberen. Misschien in januari maar eens doen.
Kaartjes wel van tevoren kopen op www.renfe.es![]()
Er gaan bussen naar Marbella. Zitten wel vol met losers, maar je moet wat doen om een Ferrari te zienquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Douwe het volgende:
Ik heb ooit eens in een bus naar Benidorm gezeten, er zíjn dus bussen
Gebouwd voor de wereldtentoonstelling in 1992quote:
Als je geen Ferrari SLK hebt hoor je niet in Marbella thuisquote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
Je kunt in Malaga vast wel een Ferrari huren om zelf mee te pimpen in Marbella
Maandje, anderhalve maand of zoquote:Op woensdag 15 november 2006 21:54 schreef Fogel het volgende:
Diego: Wanneer ga je weer terug naar Argentinie?
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
Je kunt in Malaga vast wel een Ferrari huren om zelf mee te pimpen in Marbella
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maandje, anderhalve maand of zo
Rij jij?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ferrari met chauffeur regelen, dan
Je moet wel naar het juiste onderdeel van de website: http://www.renfe.es/ave/index.htmlquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef Douwe het volgende:
'No direct route'
Kut betraptquote:
Maxime doet z'n best.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Kom op jongens! Allemaal lachen! Diego maakte weer een grapje.
183 euroquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je moet wel naar het juiste onderdeel van de website: http://www.renfe.es/ave/index.html
De website is onderverdeeld in de verschillende producten.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Kom op jongens! Allemaal lachen! Diego maakte weer een grapje.
't is 2 tegen 1, Jagquote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
Een deal maken met een mod is altijd lastig.
Fogel, die Noren bulken van het geld.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Douwe het volgende:
Kom op nou Jag, weet je hoe vet! Dan mag je meerijden met een Ferrari
Wie betaald trouwens de bekeuringen? k_man?
Je Spaans is niet al te best... 183 euro betaal je voor 2 personen in een 2 persoon cabine (voor als je wil vergaderen)quote:
Ja, ja, verander het onderwerp maar weerquote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
Sinds wanneer ben jij fulltime PI's aan het posten DT?Is dat hip?
Mn Spaans is inderdaad vrij roestig. En wanneer kom je in aanmerking voor jongerenkorting?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je Spaans is niet al te best... 183 euro betaal je voor 2 personen in een 2 persoon cabine (voor als je wil vergaderen)
¤ 63,60 is het laagste standaardtarief. Daar gaan nog kortingen af voor bepaalde dagen, retourtickets of jongerenkorting
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ja, verander het onderwerp maar weer
Degene met de meeste spelfoutenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Douwe het volgende:
Kom op nou Jag, weet je hoe vet! Dan mag je meerijden met een Ferrari
Wie betaald trouwens de bekeuringen? k_man?
Als je twee keer de helft van jouw leeftijd bent, denk ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef Douwe het volgende:
Mn Spaans is inderdaad vrij roestig. En wanneer kom je in aanmerking voor jongerenkorting?
Je moet er dus waarschijnlijk ook nog een kaart van een gemeente in Spanje bij hebben.quote:Jóvenes entre 12 y 26 años (sin cumplir), titulares del "Carnet Joven" emitido por las Comunidades Autónomas, así como emitidos en el extranjero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |