Welk traject is dat dan? Bij mij is het 16 euro ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:13 schreef Fogel het volgende:
1e en 2e klas is maar 10¤ verschil op mijn traject. Lig ik niet wakker van.
Ik dacht altijd dat jij een randstadjer was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Fogel het volgende:
Schiphol-Nijmegen
Èggggg níe!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een randstadjer was.
Er is een Wijnhaventoren gepland in Den Haag en op het Wijnhaveneiland in Rotterdam is de Bierstraat. Nabij het Wijnhaveneiland wordt het project http://www.wijnhaeve.nl/ gebouwd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
Er is toch een woontoren in Rotterdam die de Biertoren heet?
Heelhuids meegekregen in je koffer dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Drank, IJslands, 35%, een soort jenever, maar met een apart smaakje.
Ik spaar altijd mijn muntgeld en ga dan de laatste week met muntgeld betalen, daar wordt altijd iedereen blij vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:37 schreef Fogel het volgende:
Ik las vandaag in het nieuws dat kleingeld 'op' is in Argentinie, en dat daardoor de metro gratis is geworden in Buenos Aires.
Maar jullie die daar zitten hebben natuurlijk toch nooit kleingeld en gebruiken alleen flappen![]()
Dat klopt, wij hebben inderdaad een date binnenkort met elkaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga er vanuit dat onze mods binnenkort iets organiseren.
Je kan 'm zelf natuurlijk ook nog uitnodigen om 'm de winter door te helpen of op 'm bieden in de veilingquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:59 schreef k_man het volgende:
Romantisch.
Dat is tussen 5 en 6 ook een druk traject in de eerste klas. En door de drukte bij de overstap (Utrecht of Duivendrecht) niet ideaal met kleine kinderen. Veel kantoorvolk dat precies om 5 uur de deur uit loopt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef Fogel het volgende:
Schiphol-Nijmegen
Kom ik nog op terug. 'Moet' nu de stad in ( http://www.finsekerstmarkt.nl/)quote:DT, als je een baan in Noorwegen wil, stuur me dan even een mailtje.
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:36 schreef Fogel het volgende:
DT, als je een baan in Noorwegen wil, stuur me dan even een mailtje.
quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef flipsen het volgende:
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?![]()
Ik zag hem al aankomen DT.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:22 schreef DutchTrain het volgende:
[TK] Motorkapembleem Mercedes (voor op scooter)
Nee, het gaat om een andere functie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
DT gaat als au pair aan de slag voor je? Hm, hij spreekt wel Nederlands ja. Heeft DAM dat geregeld?![]()
Nee. Misschien als het nieuwe huis klaar is.quote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ben jij ook lid van Hospitality Club Fogel?
Eén keer raden wat je daar kon kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder alle typische Finse producten als alle onderdelen van een rendier (vacht, bloed, vlees etc.), veel sterke drank en vele soorten zoetigheden. Ze hadden er een tijdelijke supermarkt voor op de parkeerplaats gebouwd![]()
Komende weekenden de Noorse, Deense en Zweedse Kerstmarkt hier in de stad. Dat spaart weer een hoop vliegtickets![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 19:49 schreef Fogel het volgende:
Als je op de Noorse kerstmarkt walvis kan kopen, laat het me weten en ik stuur een paar goede recepten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |