Thanks! (goed dat je het zei, moest hem uit de spambox vissen)quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb je een email gestuurd op je hotmail
Echte K_man opmerkingquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Douwe het volgende:
Zie ik hier nou gewoon illegalenhandel op Fok?
Als je een paar meiden voor je wilt laten werken kan DAM vast wel wat voor je regelen...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Douwe het volgende:
Zie ik hier nou gewoon illegalenhandel op Fok?
Minimaal een tientje is het. Of ga je er gewoon voor het gemak dat er maximaal 1 bod komt?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Nou, maar DT is toch superhip? Die gaat naar hele hippe dingen toe. Wie wil nou niet een dagje met DT doorbrengen voor een tientje.
Of een partijtje squashen met UIO?
Precies, zelfs onwettige en verboden dingen zijn legaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is per definitie niks illegaals
Op DT? Naaaaahquote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minimaal een tientje is het. Of ga je er gewoon voor het gemak dat er maximaal 1 bod komt?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Fogel het volgende:
DAM, Fogel, je hebt een mailtje terug.
Er ging iets mis met de aanmelding.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
Zeg DT en UIO, waarom laten jullie jezelf eigenlijk niet veilen voor het goede doel?
K_mans bod: "een ritje met de slk".quote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er ging iets mis met de aanmelding.
Maar dat komt nog wel goed. Speciaal voor jou zal ik de squashdate er ook bij laten zetten dat men daarop kan bieden. Uiteraard verwacht ik een bod van je.
Priceless.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
K_mans bod: "een ritje met de slk".![]()
Met of zonder k_man, that's the question...quote:
Er is maar 1 blauwe SLK?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Zeg k_man, wat deed jouw SLK vandaag in Haarlem?
En ik mag er natuurlijk ook niet mee vliegenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:29 schreef flipsen het volgende:
Klotekoters onder de vier jaar behoren HELEMAAL niet te reizen met de trein, (zeker) niet 1e klas, ook geen 2e klas!
Mijn SLK was vandaag niet in Haarlem.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Zeg k_man, wat deed jouw SLK vandaag in Haarlem?
Daar weet jij niks van.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Douwe het volgende:
Ja, er is maar één blauwe SLK. En de man die er in zat leek op k_man.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik mag er natuurlijk ook niet mee vliegen vliegeren
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Douwe het volgende:
Ja, er is maar één blauwe SLK. En de man die er in zat leek op k_man.
Kinderen onder de 4 jaar reizen gratis. Kinderen onder de 4 jaar mogen ook in de 1e klas reizen als papa de 2e klas te pauperig vindt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef Fogel het volgende:
Even iets heel anders: op de NS site vind ik dat kinderen van 4 t/m 11 voor 2¤ reizen. Maar er staat niks over kinderen onder de 4. Mogen die gratis? En zijn er NS regels die zeggen dat kleine kinderen niet in de 1e klas mogen? (dus aub geen gezeik over dat jij er niet blij mee zou zijn als er een klein kind in de 1e klas zit, want dat boeit me niet, ik wil gewoon plek)
Het gaat me niet om pauperig, maar om ruimte. Ik zit tussen 16-18 in de trein op een vrijdag en dan heb ik liever wat meer ruimte dan tussen de studenten en forenzen ingepropt te zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kinderen onder de 4 jaar reizen gratis. Kinderen onder de 4 jaar mogen ook in de 1e klas reizen als papa de 2e klas te pauperig vindt.![]()
![]()
Ja das kut ja, gelukkig is een overstapkaartje naar de 1e klas niet zo duur. Vrijdag om 17.36 of 18.06 naar het Noorden met de trein is niet cool.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om pauperig, maar om ruimte. Ik zit tussen 16-18 in de trein op een vrijdag en dan heb ik liever wat meer ruimte dan tussen de studenten en forenzen ingepropt te zitten.
DT?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan was een van je klonen in Haarlem
Da's juist het punt ik wil rustig plek hebben, met mijn zoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef flipsen het volgende:
Dus als ik rustig in de trein wil zitten loop ik kans zo'n jankmuil in mijn coupé tegen te komen? Het gaat hard achteruit in NL... volgende keer stemmen op de Partij van de Stilte
Overigens mag Fogel alles van mij, Fogel is mijn vriend
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef flipsen het volgende:
Overigens mag Fogel alles van mij, Fogel is mijn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |