Vanacht ergens vanaf gejat zekerquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef Spiller het volgende:
Ik heb dr nog wel een paar voor je liggen![]()
Tja, één van de redenen om geen Porsche te kopen was dat ik dacht dat een Mercedes minder gevoelig voor vandalisme zou zijn. Als een Porsche aan een drukke straat staat is wel te verwachten dat de merkjes eraf gejat worden. Maar goed, bij een Mercedes gebeurt het dus ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef fathank het volgende:
Moet je geen Mercedes kopen, als je een Volkswagen had gehad, hadden ze je VW logo er vast niet afgejat.
ff serieus..je hebt neem ik aan ook nog een eigen risico? Dan lijkt het me niet echt de moeite om dat beetje geld terug gte krijgen..
naar mijn weten zit de porche logo vlak met de motorkop .quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, één van de redenen om geen Porsche te kopen was dat ik dacht dat een Mercedes minder gevoelig voor vandalisme zou zijn. Als een Porsche aan een drukke straat staat is wel te verwachten dat de merkjes eraf gejat worden. Maar goed, bij een Mercedes gebeurt het dus ook.
Ik heb bij mijn verzekering geen eigen risico.
Het betreft trouwens niet de ster. Wat er vanaf gejat is, is het Mercedes embleempje op de motorkap. De sterren op de gril en deachterkant zitten er nog op.
SLK (het type dat k_man heeft) heeft geen rechtopstaande ster.quote:Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef hejho het volgende:
[..]
naar mijn weten zit de porche logo vlak met de motorkop .
wat bij de mercedes niet het geval is . (tenminste bij veel modellen niet)
dus een ster van de motorkap is makkelijkker te rippen dan ene porche logo.
Misschien heeft ts wel jaren gespaard voor zijn droom auto?quote:Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
Ja als je een SLK rijdtmoet je maar voor lief nemen dat tuig onderdelen van je auto meejat ofzo?quote:Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
Nee hoor zeker aangifte doen, maar ga geen topic openen met de vraag hoeveel zo'n nieuwe ster gaat kosten....als jij zo'n auto kan betalen en houden kan je vast wel een nieuwe ster halen.quote:Op zondag 26 november 2006 00:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja als je een SLK rijdtmoet je maar voor lief nemen dat tuig onderdelen van je auto meejat ofzo?
Wat een bullshit het is gewoon een schijtstreek andermans eigendommen slopenquote:Op zondag 26 november 2006 00:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja als je een SLK rijdtmoet je maar voor lief nemen dat tuig onderdelen van je auto meejat ofzo?
Jaloers dat hij die auto wel kan betalen en jij niet?quote:Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoor zeker aangifte doen, maar ga geen topic openen met de vraag hoeveel zo'n nieuwe ster gaat kosten....als jij zo'n auto kan betalen en houden kan je vast wel een nieuwe ster halen.
*grinnik*quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef PeuRac het volgende:
een nieuwe ster is niet goedkoop, dat is nog exlc strak maak en spuit kosten.
Lees de OP nog maar eens goed.quote:Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoor zeker aangifte doen, maar ga geen topic openen met de vraag hoeveel zo'n nieuwe ster gaat kosten....als jij zo'n auto kan betalen en houden kan je vast wel een nieuwe ster halen.
Hier in de buurt heeft iemand een Dayhatsu Coure.. Met zown logo dr op gelast:quote:Op zondag 26 november 2006 10:52 schreef JediMindTricks het volgende:
En die ster heeft nu een of andere pauper midden op z'n Fiat gelast.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef fathank het volgende:
Moet je geen Mercedes kopen, als je een Volkswagen had gehad, hadden ze je VW logo er vast niet afgejat.
ff serieus..je hebt neem ik aan ook nog een eigen risico? Dan lijkt het me niet echt de moeite om dat beetje geld terug gte krijgen..
Dat VW logo van mij is anders ook al eens gejatquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef fathank het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |