abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43881964
Ik kom er net achter dat - waarschijnlijk vannacht - het Mercedes embleem van mijn motorkap is gejat. Op het eerste gezicht lijkt de lakschade mee te vallen, maar die is er wel.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Ik ben allrisk verzekerd, ook tegen vandalisme dus, maar om een beroep te doen op de verzekering is waarschijnlijk niet handig met een relatief laag (?) bedrag. Sowieso morgen even aangifte doen.

Iemand een idee op welk bedrag ik moet rekenen? En wel of niet opgeven aan de verzekering?
pi_43882518
een nieuwe ster is niet goedkoop, dat is nog exlc strak maak en spuit kosten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_43882562
Vraag eerst even na wat het gaa kosten om het te restaureren en wat het je aan no-claim kost. En daarna is het een kwestie van afwegen wat te doen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:10:54 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_43883457
Moet je geen Mercedes kopen, als je een Volkswagen had gehad, hadden ze je VW logo er vast niet afgejat.

ff serieus..je hebt neem ik aan ook nog een eigen risico? Dan lijkt het me niet echt de moeite om dat beetje geld terug gte krijgen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_43884578
Je kan ook een imitatie ster kopen, kost je een tientje ofzo. Het verschil merk je niet
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_43884645
Ik heb dr nog wel een paar voor je liggen
pi_43884665
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef Spiller het volgende:
Ik heb dr nog wel een paar voor je liggen
Vanacht ergens vanaf gejat zeker
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_43892526
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef fathank het volgende:
Moet je geen Mercedes kopen, als je een Volkswagen had gehad, hadden ze je VW logo er vast niet afgejat.

ff serieus..je hebt neem ik aan ook nog een eigen risico? Dan lijkt het me niet echt de moeite om dat beetje geld terug gte krijgen..
Tja, één van de redenen om geen Porsche te kopen was dat ik dacht dat een Mercedes minder gevoelig voor vandalisme zou zijn. Als een Porsche aan een drukke straat staat is wel te verwachten dat de merkjes eraf gejat worden. Maar goed, bij een Mercedes gebeurt het dus ook.

Ik heb bij mijn verzekering geen eigen risico.

Het betreft trouwens niet de ster. Wat er vanaf gejat is, is het Mercedes embleempje op de motorkap. De sterren op de gril en deachterkant zitten er nog op.
pi_43893304
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 23:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Tja, één van de redenen om geen Porsche te kopen was dat ik dacht dat een Mercedes minder gevoelig voor vandalisme zou zijn. Als een Porsche aan een drukke straat staat is wel te verwachten dat de merkjes eraf gejat worden. Maar goed, bij een Mercedes gebeurt het dus ook.

Ik heb bij mijn verzekering geen eigen risico.

Het betreft trouwens niet de ster. Wat er vanaf gejat is, is het Mercedes embleempje op de motorkap. De sterren op de gril en deachterkant zitten er nog op.
naar mijn weten zit de porche logo vlak met de motorkop .
wat bij de mercedes niet het geval is . (tenminste bij veel modellen niet)
dus een ster van de motorkap is makkelijkker te rippen dan ene porche logo.
pi_43893413

pi_43893979
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef hejho het volgende:

[..]

naar mijn weten zit de porche logo vlak met de motorkop .
wat bij de mercedes niet het geval is . (tenminste bij veel modellen niet)
dus een ster van de motorkap is makkelijkker te rippen dan ene porche logo.
SLK (het type dat k_man heeft) heeft geen rechtopstaande ster.
pi_43894042
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
pi_43894067
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
Misschien heeft ts wel jaren gespaard voor zijn droom auto?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_43894092
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja als je een SLK rijdtmoet je maar voor lief nemen dat tuig onderdelen van je auto meejat ofzo?
pi_43894127
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja als je een SLK rijdtmoet je maar voor lief nemen dat tuig onderdelen van je auto meejat ofzo?
Nee hoor zeker aangifte doen, maar ga geen topic openen met de vraag hoeveel zo'n nieuwe ster gaat kosten....als jij zo'n auto kan betalen en houden kan je vast wel een nieuwe ster halen.
pi_43894848
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een bullshit het is gewoon een schijtstreek andermans eigendommen slopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_43895648
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee hoor zeker aangifte doen, maar ga geen topic openen met de vraag hoeveel zo'n nieuwe ster gaat kosten....als jij zo'n auto kan betalen en houden kan je vast wel een nieuwe ster halen.
Jaloers dat hij die auto wel kan betalen en jij niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door BadEend19 op 26-11-2006 02:45:40 ]
pi_43895708
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef PeuRac het volgende:
een nieuwe ster is niet goedkoop, dat is nog exlc strak maak en spuit kosten.
*grinnik*
  zondag 26 november 2006 @ 02:11:47 #19
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_43895767
Waar ik woonde werd er elke week wel iets gesloopt.
Ik gaf het iedere keer weer aan bij de politie, die deden er niks aan, maar het was wel gemeld.
Verder repareerde ik de schade altijd zelf, maar ik heb dan ook geen mercedes, waar ze een dure ster vanaf jatten. En mijn spiegel kon ik nog wel gebruiken en de deur uitdeuken. Lak schade een beetje bijwerken.
Maar het is nooit leuk als het gebeurd.
pi_43898577
Laat het toch gewoon lekker zo. Een ster op je auto is zooooooo ordinair..
Toch blijft het buitengewoon vervelend dat mensen aan je spullen komen. Het waarborgfonds doet ook geen ruk. Mijn auto hebben ze ook een keer te pakken gehad.. Zwar frustrerend. Moet je 1500 euries neerleggen om je auto weet hetzelfde te krijgen als daarvoor en dat terwijl je er niks mee hebt gedaan!!! Lange straffen voor die sukkels die dat doen
pi_43898596
En die ster heeft nu een of andere pauper midden op z'n Fiat gelast .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43900915
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lees de OP nog maar eens goed.

Of het nou een tientje kost of duizend euro, ik kan het op zich best betalen. Maar als het erg duur wordt is het handiger om het op de verzekering te verhalen. Vandaar de vraag of iemand een idee heeft wat het gaat kosten.

Bovendien geef ik m'n geld liever aan andere dingen uit.
pi_43903539
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:52 schreef JediMindTricks het volgende:
En die ster heeft nu een of andere pauper midden op z'n Fiat gelast .
Hier in de buurt heeft iemand een Dayhatsu Coure.. Met zown logo dr op gelast:

100% Marokaan zeker
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 26 november 2006 @ 16:10:28 #24
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_43907255
quote:

mijn logo is er laatst nog afgejat...(VW that is...)
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  zondag 26 november 2006 @ 16:45:15 #25
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_43908266
quote:
Dat VW logo van mij is anders ook al eens gejat
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')