Parijs zuigt ook in de winter en herfst, dus wat mij betreft ligt het niet aan de warmte.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef Douwe het volgende:
Ik niet, DT alleen omdat het te warm was
CMT was het, maar heeft die een permban ofzo?
Een permban bestaat niet op Fok.quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef Douwe het volgende:
Ik niet, DT alleen omdat het te warm was
CMT was het, maar heeft die een permban ofzo?
CMT is Jantje Smit?quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin nu.![]()
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 21:26 schreef Fogel het volgende:
Met Italiaans paspoort? Of haal ik hier nu dingen door elkaar?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Fogel het volgende:
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad posten![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef Fogel het volgende:
En nee, ik heb vandaag inderdaad niks beters te doen dan in HTL de hangjeugd/bejaarde uit te hangen
Ze staan in de weg met hun rollators en looprekjes, en denken dat ze altijd voor mogen bij de kassa. Ze hebben verdomme de hele dag om te winkelen, ook als anderen aan het werken zijn, maar nee, ze moeten perse in de weg lopen/staan als het druk is. Gelukkig kan ik ze aan de kant duwen met de tweelingwagen en vervolgens zelf in de weg gaan staanquote:Op maandag 20 november 2006 23:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toen ik laatst iemand probeerde uit te leggen dat hangouderen tegenwoordig een probleem zijn in winkelcentra en andere publieke plaatsen dacht hij dat ik het niet serieus was. Nu kom ik er achter dat het ook niet in de verkiezingsprogramma's terugkomt.![]()
quote:
Goed, doen we er nog één :quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Nee goed he?
Tweelingwagensquote:Op maandag 20 november 2006 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze staan in de weg met hun rollators en looprekjes, en denken dat ze altijd voor mogen bij de kassa. Ze hebben verdomme de hele dag om te winkelen, ook als anderen aan het werken zijn, maar nee, ze moeten perse in de weg lopen/staan als het druk is. Gelukkig kan ik ze aan de kant duwen met de tweelingwagen en vervolgens zelf in de weg gaan staan
Een telefoonboek, gaat dat wel lukken?quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Hik het volgende:
Hi!
Groetjes uit koud-Quito allemaal! Althans, koud, ben gisteren tijdens een meeting op een terras gruwelijk verbranden toen ik twee uur later even vrij had moest ik een half uur schuilen omdat het kei-hard begon te hagelen!
Raar! Overigens stond ik onder een klein afdakje met 3 zeer hormonale puberjongetjes die dachten dat ik 23 was (YESSS!
).
Ondanks de kou, is het nog niet gelukt iemand warme choco te geven UIO...![]()
Kinders, lief spelen, geen ruzie maken!![]()
Er vanuit gaande dat je de wagen bedoeld: natuurlijk om die bejaarden weg te duwen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
Tweelingwagens
Wáárom, ik vraag het je, wáááárom moet je met die krengen de winkel in?
Hebben ze dat in Haarlem ook? Hangouderen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef Douwe het volgende:
Liever 10 strompelende bejaarden dan 1 tweelingwagen
Zeg maar wat je zoektquote:Op maandag 20 november 2006 21:36 schreef Fogel het volgende:
Verdomme, nu herinner ik me ineens dat hij nog een Nederlands sprekende huishulp voor me zou zoeken... (een topic of 5 geleden geloof ik)
DAM, hoe gaat het met de zoektocht? En stuur je wel eerst even een offerte? Bij voorbaat dank.
02.00.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:16 schreef Douwe het volgende:
02:00 of 14:00?
Stayokay aan het Jan Gijzenpad.quote:
Een Nederlands sprekende huishulp voor in Noorwegen.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeg maar wat je zoekt
Achter het Haarlem Stadion! Wat deed je in godsnaam in Haarlem?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stayokay aan het Jan Gijzenpad.
Als je dat sprekende weg haalt kan ik wel iemand regelen misschienquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een Nederlands sprekende huishulp voor in Noorwegen.
Ik wilde altijd al het ruige nachtleven van Haarlem op vrijdagavond eens ontdekken.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Douwe het volgende:
[..]
Achter het Haarlem Stadion! Wat deed je in godsnaam in Haarlem?
Dan wacht ik nog effe. Nederlands spreken is een eis.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je dat sprekende weg haalt kan ik wel iemand regelen misschien
Niet vergeten om je kunstgebitbakje en rollator mee te nemen als je van plan bent een van die hangouderen aan de haak te slaanquote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al het ruige nachtleven van Haarlem op vrijdagavond eens ontdekken.![]()
Kan je die vinden?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog effe. Nederlands spreken is een eis.
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |