Maar dat hoef ik toch al niet...quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, ik ben vandaag naar de fjorden geweest
[afbeelding]
Daarvoor hoef je het land dus ook al niet meer uit
Zover ik weet niks... misschien heeft iemand in je posthistory gekeken en is erachtergekomen dat je een koorknaapje geweest bent net als Jantje? Wanneer is hij begonnen zichzelf Jan te noemen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Ik snap er geen hol van. Wat heb ik met Jantje Smit te maken?
Misschien wel als je weet dat dit de reden was:quote:
Dus jij hebt een bommelding gedaan om zo in een weiland stil te komen staan bij de fjorden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien wel als je weet dat dit de reden was:
http://www.nu.nl/news/891(...)vondst_pakketje.html
![]()
Ja, ik zag nog een mooi beeld van Asmundur Sveinsson, de weersvoorspeller: Veðurathugunarmaður .quote:Op zondag 19 november 2006 22:08 schreef Fogel het volgende:
Ja, en veðurfræði is IJslands voor meteorologie...
Ik was onderweg naar Utrecht voor onder andere de boekenbeurs in Nieuwegein, toen de machinist het geweldige idee kreeg om iedereen uit te laten stappen op Vleuten, omdat de bewuste trein met verdacht pakketje op Terwijde voor ons stond. Aangezien er uit de trein waar ik in zat, minimaal zo'n 300 mensen zaten die gingen wachten op een bus die 1x per uur gaat, besloot ik bij het verlaten van het perron maar naar rechts te gaan en geheel in 'RTLTravel-volgens-Koefnoen'-stijl op urban survival te gaan in de grootste nog niet gebouwde stad van Nederland.quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Fogel het volgende:
Dus jij hebt een bommelding gedaan om zo in een weiland stil te komen staan bij de fjorden?
http://www.sterren.nl/fil(...)it/belle_en_jan2.jpg ?quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
Deed die Jantje S het momenteel niet met een lekker wijf? Sorry, ben al in geen jaren bij de kapper geweest, maar ik ving zoiets op, ergens...
quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
Deed die Jantje S het momenteel niet met een lekker wijf? Sorry, ben al in geen jaren bij de kapper geweest, maar ik ving zoiets op, ergens...
quote:
quote:Ellemieke werd geboren op 13 oktober 1976 in Hellevoetsluis. Ze heeft haar MAVO diploma op zak, en volgde 3 jaar lang een opleiding bij Schoevers.
Goed... ze zullen het in SHO allemaal wel wetenquote:Johannes Hendricus Maria (Jan) Smit (Volendam, 31 december 1985) is een Nederlands zanger. Tot 2000 was hij bekend als Jantje Smit.
Een te lekker wijf idd.quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef flipsen het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4943quote:Argentijnen meppen er op los
Honderden mensen gewapend met kussens kwamen bijeen in de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires voor een 'flash mob? kussengevecht.
Als ik Jan was zou ik er ook geen probleem mee hebben nee.quote:Op zondag 19 november 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Leeftijdsverschil maakt niet uit volgens Jan
Jij gaat puur voor de inhoud? Dus niet de inhoud van de voorgevel maar inhoud qua karakter?quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef DutchTrain het volgende:
Gaat het dan niet meer om de inhoud tegenwoordig ?
Ik ga hier geen opmerking maken over iets opblaasbaarsquote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw inhoud gegeven...
Heb jij je vriendin al inhoud gegeven?quote:
Ik zou wel gaan in principe, met wat HC leden, maar mijn kater nav de asado-avond daarvoor kon zelfs geen kussens velenquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
Zeg flipsen... nog meegedaan?
[..]
http://frontpage.fok.nl/video/4943
Bekend et de uitdrukking ´going down south´?quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef DutchTrain het volgende:
Terug naar het onderwerp reizen
Alleen geldig op het noordelijk halfrond uiteraardquote:Op maandag 20 november 2006 00:01 schreef flipsen het volgende:
Bekend et de uitdrukking ´going down south´?
Puik plan.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef DutchTrain het volgende:
Terug naar het onderwerp reizen
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad postenquote:
Ik dacht dat we maar één Parijs-hater hadden hier?quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reizen staat er... niet een foto van een roestig stuk ijzer in een klotestad posten![]()
Dat is DT of Douwe?quote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat we maar één Parijs-hater hadden hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |