Goede reden om te emigrerenquote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef Fogel het volgende:
Of in het vriesvak in een willekeurige supermarkt in Noorwegen. Al is verse veel lekkerder...
Spuit elfquote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef k_man het volgende:
Kosten voor een auto
Wheheh.Toch maar geen BMW zesje?
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Fogel het volgende:
Bij Atlanta kan je even naar Stone Mountain Park toe en daar omhoog en omlaag lopen op die rots. Prima tijdverdrijf als je wat uren over hebt tussen twee vluchten.
http://www.stonemountainpark.com/
Die rots ligt er al een 'paar jaar', die zal er heus ook na sinterklaas en kerst nog liggenquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.
Ik weet alleen nog niet of ik na sinterklaas ga of na kerst.
UIO en k_man, kijk hier: [FOK! voor FOK] Modveiling van start!quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen tijd om bij te lezen omdat mijn laptop niet meer wil en ik nu in een internetcafé zit, maar heb wel een mededeling voor k_man: FOK! voor Fok crewveiling
Dat was het.
Nee, jij ?quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ga jij ook bieden DT?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wil in elk geval een dag naar een ijshockeywedstrijd gaan.
Ik weet alleen nog niet of ik na sinterklaas ga of na kerst.
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?quote:
Lijkt me geen probleem. Ben er zelf maar een halve dag en daarna nog een keer 2 dagen geweest en heb me niet hoevel vervelen om het zo te zeggen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een beetje vermaken voor een dag of 3,4 in Atlanta?
Je kan ook op hem bieden zodat hij met k_man op pad moet gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?
En dan gaat k_man weigeren, uit principes.quote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook op hem bieden zodat hij met k_man op pad moet gaan.![]()
Ga naar een wedstrijd van de Braves, altijd leuk.quote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Ben er zelf maar een halve dag en daarna nog een keer 2 dagen geweest en heb me niet hoevel vervelen om het zo te zeggen.
Van de ziekenomroep?quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
en ik werd net genoemd in de uitzending
quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jij ziet mij al op pad gaan met UIO?
Ben je er blij mee?quote:Op maandag 27 november 2006 21:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee van FOK! radio, waar wel 78 luisteraars van zijn
In december?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga naar een wedstrijd van de Braves, altijd leuk.![]()
Oh je gaat in december.quote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In december?
Falcons kan wel
Tuurlijk, gezellig eens reisverhalen uitwisselen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op mij had je natuurlijk wel geboden![]()
Ik ken helemaal niemand van TRV in levende lijve.quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kent iemand DT eigenlijk?
vertel de rest er dan maar even niet bijquote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg k_man, is Sjeen niet wat voor jou om op te bieden? Ze is een jaartje jonger als jou.
Doe jij dat dan ff.quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
vertel de rest er dan maar even niet bij![]()
Allemaal eilandjes verbonden met een lange brug.quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eilanden toch?
Ben je er ooit geweest?
Goed planquote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Fogel het volgende:
Even naar de Everglades en daar schildpaddensoep eten? Kan je minimaal net zoveel hippies mee pesten dan met walvis
In Miami wel?quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Allemaal eilandjes verbonden met een lange brug.Nee niet geweest, geen tijd meer voor gehad.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |